به روز رسانی متهم سوم می گوید که گیسلین ماکسول به سال ها آزار و اذیت توسط اپستین محکوم شده است

[ad_1]

تصاویرمحاکمه گیسلین ماکسول هر روز جمعیت زیادی را به دادگاه فدرال در منهتن پایین می کشاند.
اعتبار …استفانی کیت به نیویورک تایمز

یک سوم از چهار متهم اواخر صبح سه‌شنبه در دادگاه گیسلین ماکسول ایستادند و شهادت او را با ارائه توضیحاتی در مورد وضعیت اسفناک کودکان در پالم بیچ، فلوریدا آغاز کردند، جایی که او دبیرستان را ترک کرد و به یک مجری و مسکن تبدیل شد. پزشکی.

متهم که تنها با استفاده از نام کوچک خود، کارولین شهادت می داد، در کیفرخواست به عنوان کوچک 4 قربانی – جزئیات یک پرونده قاچاق جنسی شامل خانم . صورت ماکسول. آهسته صحبت می کرد، می ایستد و گاهی قاضی از او می خواست که صحبت کند.

کارولین شهادت داد که در ۱۴ سالگی با جفری اپستین توسط یکی از دوستانش آشنا شد. آن دوست، ویرجینیا رابرتز، از او پرسید که آیا می‌خواهد با ماساژ دادن به دوستش که در جزیره پالم بیچ زندگی می‌کند، درآمد کسب کند.

زمانی که دو دختر به آقا رسیدند. اپستین هاوس، خانم ماکسول آنها را در درب خانه ملاقات می کند و به آنها می گوید که پیش آقای دکتر بروند. حمام اپشتین ابتدا خانم رابرتز کاملاً لباس پوشیده بود و کارولین از او خواست که لباس زیر و لباس زیر خود را نگه دارد. سپس آقای اپستین وارد اتاق ماساژ می شود و می خوابد.

چهل و پنج دقیقه بعد، آقای. اپستین به خانم. کارولین به هیئت منصفه گفت که رابرتز بالای سرش بود و آنها خواب بودند. کارولین به صندلی نزدیک نگاه کرد و گفت.

بعداً، کارولین گفت که آنها هر دو زیر یک صورتحساب صد دلاری برای سینک حمام پرداخت کردند و خانم. ماکسول شماره اش را گرفت.

اماس. رابرتز که اکنون با نام ویرجینیا رابرتز گیفر شناخته می شود، به یکی از آقایان تبدیل شده است. بدترین سخنرانان اپستین گمان نمی رود که او یکی از چهار قربانی متهم به خانم باشد. ماکسول رعایت کرد و انتظار نداشت که محاکمه را ثابت کند.

کارولین شهادت داد که آن را به آقای. اپشتین صدها ماساژ در چهار سال آینده. اماس. او گفت که ماکسول برای گرفتن قرار ملاقات تماس می گیرد و دوست پسرش او را متقاعد می کند که برود.

آقا هر بار که به خانه می رفت. اپستین اولین بار زمانی که کارولین او را ماساژ داد و در مورد رشد او صحبت کردند، روی شکم دراز کشید. در نهایت، او غلت می زند، گاهی اوقات با اسباب بازی های جنسی، آن را لمس می کند و خودارضایی می کند.

کارولین گفت: “یک چیز جنسی همیشه اتفاق می افتد.”

او بعد از هر جلسه 300 تا 400 دلار در صد دلار پرداخت می کرد که گاهی مستقیماً توسط خانم برای او ارسال می شد. ماکسول گفت. می گوید برای مواد مخدر پول خرج می کند.

او گفت که چندین بار دوستان کوچکتر را برای شرکت در ماساژ آورده است و هزینه اضافی پرداخت کرده است. وی در یک مورد گفت: آقای اپستین توپی را به داخل اتاق هل داد و دختری برهنه با لهجه وارد اتاق شد و سه نفر از آنها با هم خوابیدند.

کارولین شهادت داد که خانم. ماکسول او را سه بار برهنه در اتاق ماساژ دید، از جمله یک بار که سینه هایش را لمس کرد و بدنش را تحسین کرد.

کارولین گفت که گاهی اوقات با خانم صحبت می کند. ماکسول در مورد تربیت خود صحبت می کند، از جمله جزئیاتی در مورد نحوه آزار و اذیت پدربزرگش از چهار سالگی. آقای اپستین نیز گاهی از او در مورد زندگی خانگی اش می پرسید.

اماس. ماکسول و آقای او گفت که اپستین می‌دانست که او فقط 14 سال دارد، زیرا آنها از او پرسیدند که آیا می‌تواند پیش آقای دکتر برود. جزیره اپستین و او گفت که پاسپورت ندارد و مادرش او را راه نداده است.

اماس. ماکسول و آقای اپستین هدیه را تحویل داد و گفت: لباس زیر زنانه ویکتوریا سیکرت، بلیط کنسرت، کتاب ماساژ.

کارولین گفت که همیشه با خانم تماس می گرفت. ماکسول “مکسول” نام او نیست. کارولین در پاسخ به سوال مورن کومی وکیل دادگستری که چرا این کار را کرد، گفت: “چون نمی توانم نام او را درست بگویم.”

او همچنین به خانم کومی می گوید که به طور مرتب متادون و سایر داروها را برای کنترل علائم و اسکیزوفرنی مصرف می کند.

او به هیئت منصفه گفت که کارولین سال‌ها تحت آزار و اذیت، از دوست پسرش باردار بود و بچه‌هایی داشت. سپس دوباره نزد آقا رفت. خانه اپستین چند بار، چون به پول نیاز داشت. او گفت: “او از من پرسید که آیا دوستان جوانی دارم یا نه، و من نمی توانم بگویم.” “و آن موقع بود که فهمیدم خیلی پیر شده ام.”

او 18 ساله است.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.