آن را تا حد امکان در گوشی جدید GPlus زیبا نگه دارید

[ad_1]

فناوری تا حد زیادی در حال پیشرفت است. هر لحظه یک شگفتی در جهان است و همه هرگز نمی توانند به یک هدف و یک دستاورد نزدیک شوند. این در حالی است که در حوزه گوشی های هوشمند، جریان آموزش با سرعت زیادی ادامه دارد و برندهای مختلف هر لحظه در حال رونمایی از محصولات مختلف خود هستند. آنچه می توان مشاهده کرد رقابت و رقابت روزافزون در صنعت گوشی های هوشمند است. در یک رقابت دو طرفه، بازاریاب محصول باید با سایر شرکت ها تعامل داشته باشد تا محصول را بهتر و خلاقانه تر به طرفداران خود ارائه دهد.

گوشی های موبایل گیپلاس از زمان معرفی اولین مدل ها و ورود به بازار همواره با تکیه بر طراحی های مدرن و مدل مناسب توانسته نظر سلایق مختلف را به خود جلب کند. گزارش نیز تایید می کند.

همانطور که می دانید عملکرد برای گوشی های هوشمند بسیار مهم است و اگر یک تم زیبا به این تخصص اضافه شود می توانید به صورت بصری و کارآمد انجام دهید.دستی که روحیه هر کاربری را تحت تاثیر قرار می دهد. گوشی سریع و همه کاره Giplus مدل Z10 در آذر ماه رونمایی و روانه بازار شد. این گوشی نمادی از رشد محصولات دیجیتال است و می توان آن را پرچمدار جی پلاس در محصولات خود دانست. Z10 با طراحی شیک، طراحی مدرن و طراحی مستحکم، پکیج کاملی است که به راحتی می تواند کیفیت انتخاب کاربران را برآورده کند. از نقطه نظر سخت افزاری، اگر به Z10 نگاه کنیم، مشخصات خوبی را می بینیم که محصول جدید GPlus را چند قدم جلوتر در انتقال آورده است.

Z10 با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه، چهار دوربین، پردازنده 8 هسته ای و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، نوید سریع ترین و قدرتمندترین گوشی بازار ایران را می دهد که از دوستانش به خوبی دور می ماند. ، زیبایی، سخت افزار قوی و قیمت مناسب. قابل استفاده زیاد.

نمایشگر Z10 از فناوری PUNCH HOLE برای نمایش دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در حالت بدون حاشیه استفاده می کند. سیستم چهار دوربین Z10 شامل دوربین 48 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسل (فوق عریض) + 2 مگاپیکسل (اندازه گیری عمق) + 2 مگاپیکسل (ماکرو) است که به هوشمندی نیز مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های کلیدی Z10 می‌توان به طراحی ارگونومیک بدنه آن اشاره کرد که باعث می‌شود با قرار دادن انگشت روی دکمه پاور، حس کاربرپسندی را در هنگام استفاده از آن به ارمغان بیاورد.

تلفن همراه Z10 با پشتیبانی از خدمات گارانتی 24 ماهه، آسودگی خاطر را برای دریافت خدمات پس از فروش خوب به کاربران می دهد. هم اکنون می توانید گوشی را از طریق وب سایت جی پلاس، فروشگاه های خرده فروشی معتبر و فروشگاه های آنلاین تهیه کنید.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

پاربرگ سایت

تماس با ما