۱۱ ۱۱اده غذایی در برابر اومیکرون



در حالی‌ که موج جدید کوید ۱۹ -۱۹، سویه اومیکرون، در یای‌های مختلف افراد زیادی را درگیر کرده‌اند. تقویت سیستم ایمنی بدنی بیش از پیش رفته است.

. . .

بر خلاف آن‌چه ممکن است پاره‌ای تصور شود، حذف‌های غذایی به منظور گرفتن رژیم غذایی بدن تضعیف تضعیف و بیشتر در معرض خطر قرار گرفتن در اطراف می‌سازد. باب خوب، مناسب و کافی است بدن بدن اجازه می‌دهد تا از نظر جسمی و خود خودا بازسازی زی.

امی گودسون ، متخصص تغذیه درالاس در آمریکا ، ۱۱ دهاده غذایی که نندانند بیشترین

۱- مرکبات

کارهای زیادی وجود دارد که می توان برای کمک به فردی که برای گذران زندگی خود در تلاش است، انجام داد.

ن- انار

به یلیل اکسیدان بالا آنار از زله است که سیستم ایمنی بدن را به خوبی تقویت می کند.

۳- میوه های ی

اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

دویه‌ها- ادویه‌ها

ادویه‌جات و سبزی‌های خشکی مانند زردچوبه، زیره، اری، سیر، آویشن ریحان، رزماری، پونه زنجبیل یا حتی نان غنی ازان‌ها هستند.

۵- آجیل و دانه‌های ی

میوه‌های خشک مانند توت توت،،، و ولو و کشمش ثیراثیر برای تقویت ایمنی بدن راندارند. یانه‌های روغنی نیز منبع خوبی یای نیازهای بدن است که از جمله آن‌ها می‌توان به دادام، گردو یا حتی فندق اشاره کرد.

۶- حبوبات

همه حبوبات شاید در نگاه اول به نظر یندایند، با این حال منبع بسی رار خوبی از مصونیت بدن از زندگی به هستند. از هله این غذای پرارزش می توانم به لوبیا قرمز ، نخود نخود اشاره کند.

۷- ماهی های ی

مصرف خوراکی گزینه‌های بسیار خوب یا تقویت‌کننده به رار ر. هیاهی سالمون، ماهی، تن ردیناردین و واهی هیالخالی از این ینله ه. علاوه بر این، هی‌هاهی‌های چرب نیز می‌توانند یای‌کننده ایمنی عالی باشند.

۸- چای ی

گای کات حاوی آنتی اکسیدان نانی اپ گالوچین گالات (EGCG) است. این ترکیب از آسیب ناشی از رادیکالاهای آزاد، اتم‌های ناپایداری که باعث تخریب سلولی، وگیریلوگیری وگیری می‌شود. وهلاوه بر این مطالعات قبلاً ثابت کرده‌اند که آنتی اکسیدان کاتچین موجود در یای سبز خاصیت ضدالتهابی دارند.

سفن- اسفناج

نان علم تغذیه تغذیه سبزیج تات مانند اسفناج را به بهلیل ویتامین سی آن‌ها توصیه می‌کنند.

۱۰- کلمپیچ

کلمپیچ نیز از ویتامین سی مصرف و مصرف خوراکی برای بدن رار کمک می کند.

۱۱- کلم ملی

انواده کلم‌ها به خاطرات شگفت‌انگیزشان برلامتی شناخته شده است. در نان کلم‌ها اما کلم بروکلی غنی از زامین سی است که بدن را در برابر هجوم ویروس‌ها کمک می‌کند.

پاربرگ سایت


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم