چگونه می توانیم PDF را در Word قرار دهیم؟ & دیجیاتو

[ad_1]

این می تواند از فایل های Word و PDF برای یک هدف استفاده کند ، با این حال ما با دو فرمت کاملاً متفاوت روبرو هستیم. بله ، ممکن است بخواهید فایل های PDF را به Word اضافه کرده و آنها را کنار هم قرار دهید. در این مقاله می خواهیم نحوه قرار دادن PDF در Word را به شما نشان دهیم.

روشهای زیادی برای قرار دادن PDF در Word وجود دارد ، از جمله کپی و چسباندن متن PDF در Word ، استفاده از تصاویر برای درج و ارسال مستقیم PDF در Word. برای آشنایی بیشتر با این روش ها با دیجیاتو همراه باشید.

1 PDF را به عنوان تصویر صفحه در Word وارد کنید

اگر چیزی مانند تصویر یا عبارت در PDF شما وجود دارد که می خواهید در Word قرار دهید ، استفاده از صفحه نمایش آن ایده خوبی است. به این ترتیب ، می توانید تصویر را از PDF استخراج کرده و در Word وارد کنید.

برای انجام این کار ، PDF را باز کرده و Windows + Shift + S را در داخل سیستم عامل ویندوز فشار دهید. در سیستم عامل Mac ، Shift + Command + 4 را فشار دهید.

چپ کلیک کنید و نشانگر ماوس را روی قسمتی که می خواهید کپی کنید رها کنید. با این کار عکس های داخل کلیپ بورد ذخیره می شود. حالا باید به Word Text بروید و روی جایی که می خواهید تصویر در آن قرار دارد کلیک کنید و روی نماد Image در زیر گزینه Paste کلیک کنید.

با انتخاب تصویر ، می توانید مشخصات آن مانند موقعیت آن را در تب Format در بالای برنامه Office تنظیم کنید. مشکل این روش این است که تصویر ثابت است و نمی توانید متن موجود در آن را ویرایش کنید. بنابراین ، این روش برای تصاویر بدون متن زیاد مناسب است.

نحوه تبدیل متن PDF به تصویر

وقتی می خواهید از یک یا دو قسمت از یک فایل PDF عکس بگیرید ، روش فوق الذکر ضروری است. با این حال ، اگر سند PDF دارای چندین صفحه باشد ، فرآیند فوق زمان زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

یک راه بهتر این است که PDF را به تصویر تبدیل کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از سرویس آنلاین PDF به تصویر رایگان است.

PDF را در Word وارد کنید

در داخل سایت ، روی بارگذاری پرونده ها کلیک کنید و پس از مشاهده فایل PDF در سیستم خود ، روی OK کلیک کنید. منتظر بمانید تا فایل بارگیری و تبدیل شود و در نهایت گزینه Download All را انتخاب کنید.

با این کار یک فایل ZIP شامل هر صفحه از فایل PDF به عنوان تصویر در اختیار شما قرار می گیرد. در Word ، از ردیف بالا به Insert> Image بروید ، و از انتخاب فایل JPG ، روی Insert کلیک کنید.

2. متن را از PDF در Word کپی و جایگذاری کنید

اگر با یک سند PDF ساده روبرو هستید و حاوی مقدار زیادی متن است ، یکی از بهترین راه های تبدیل آن به Word کپی و جایگذاری آن است.

PDF را در Word وارد کنید

برای شروع ، فایل PDF را باز کرده و روی آن کلیک کنید و نشانگر ماوس را به جایی که می خواهید سند نمایش داده شود بکشید. اکنون بر روی ناحیه انتخاب شده راست کلیک کرده و Copy را انتخاب کنید.

متن مورد نظر خود را پس از چسباندن در Word Word بخوانید ، زیرا ممکن است مشکلاتی در آن ایجاد شود. البته از کپی و چسباندن برای برنامه های ساده استفاده می شود ، اما اگر با استانداردهای پیشرفته روبرو شویم ، 100٪ تضمین نمی شود که این روش به درستی کار کند. در این مورد ، شما باید حروف و حتی اشکالات را پیدا کنید.

همه PDF ها را به صورت متن وارد کنید

اگر می خواهید تمام فایل های PDF را به اسناد Word تبدیل کنید ، می توانید بدون کپی و چسباندن هر صفحه به طور جداگانه راه بهتری را طی کنید.

PDF را در Word وارد کنید

سند Word را باز کرده و روی Insert در بالا کلیک کنید. در Text ، روی پیکان کنار Options کلیک کنید و سپس … Text from Options را انتخاب کنید.

فایل PDF مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کنید و در نهایت بر روی Insert کلیک کنید. پیامی ظاهر می شود که نشان می دهد این کار مدتی طول می کشد و به شما امکان می دهد متن را تغییر دهید. روی OK کلیک کنید.

پس از اتمام ، کل فایل PDF به عنوان یک فایل متنی در Word ظاهر می شود. این روش معمولاً فرمت را بهتر از کپی و چسباندن کاغذی حفظ می کند.

3 PDF را در Word Word وارد کنید

شما می توانید PDF را به عنوان Word Object تنظیم کنید ، به این معنی که می توانید به راحتی از طریق اسناد Word به PDF ها دسترسی پیدا کنید. بسته به گزینه هایی که انتخاب می کنید ، این متن نیز می تواند به روز شود. برای انجام این کار ، سند Word را باز کنید و به زبانه Insert در ردیف بالا بروید. در لیست ، روی هدف انتخاب شده کلیک کنید.

PDF را در Word وارد کنید

در پنجره باز شده ، به سربرگ Create from File رفته و بر روی گزینه … Browse کلیک کنید. فایل PDF را پیدا کرده و انتخاب کنید و در نهایت بر روی Insert کلیک کنید.

در اینجا می توانید OK را کلیک کنید تا تصویر اصلی صفحه اول PDF را در Word وارد کنید. با دوبار کلیک بر روی این تصویر فایل PDF باز می شود. برای تغییر مکان ، می توانید گزینه Link to Text را انتخاب کنید ، که اگرچه هنوز اولین تصویر سند PDF را در Word وارد می کند ، اما در صورت تغییر در فایل PDF به طور خودکار در Word اعمال می شود.

اگر نمی خواهید اولین صفحه PDF ظاهر شود ، نمایش را به عنوان نماد انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، این گزینه لوگوی Adobe و عنوان PDF شما را نمایش می دهد. برای مشاهده نمادهای مختلف می توانید … تغییر نماد.

4 PDF را به Word تبدیل کنید

اگر می خواهید PDF را به ورد به درستی تبدیل کنید ، می توانید این کار را در خود Word انجام دهید. در ورد ، به File> Open رفته و سپس فایل PDF مورد نظر خود را انتخاب کنید. در حال حاضر ، به نظر می رسد یک هشدار این است که نسخه نهایی اجازه ویرایش متن را می دهد ، اما مانند متن اصلی نخواهد بود. برای ادامه روی OK کلیک کنید.

این فرایند زمان زیادی می برد ، به خصوص اگر با فایل های PDF بزرگ سروکار دارید ، بنابراین باید صبور باشید. پس از اتمام این فرآیند ، می توانید از فایل PDF به عنوان سند Word استفاده کنید.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما