نامه رئیس دیوان عدالت به وزیر ارتباطات شبکه ملی اطلاعات باید تکمیل شود

[ad_1]

رئیس دادگاه تحقیقاتی با ارسال نامه ای به وزیر ارتباطات ، وی را از بی نظمی در این کار مطلع کرد و به ضرورت تکمیل و بهبود پرونده پرداخت.

“مهرداد بذرپاش” در ادامه نامه خود به دولت سیزدهم ، نامه ای نیز به وزیر ارتباطات ارسال کرد و اعلام کرد که مقر دادگاه تحقیقات در زمینه های مالی و رهبری و اشتغال ، نشت داده ها ، قانون حمایت از صنایع ، فرمول سال و 7 قانون مربوط به تولید ، به نظارت بیشتر برای رعایت پل قانون اشاره می کند.

وی در مورد اولین گام های تاسیس شرکت جهانی کنفرانس برای دستیابی به بازدهی بالا در بازارهای منطقه ای و بین المللی برای صادرات تخصص و خدمات ، خاطرنشان کرد: مهندسی 🙂 امکانات هنوز تکمیل نشده است. “

Seeder شبکه ملی اطلاعات نقش مهمی در ایجاد امنیت سایبری برای قرار گرفتن در میان سه کشور برتر منطقه در این منطقه ایفا می کند و بر مسئولیت مشروع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد و تکمیل شبکه ملی اطلاعات توسط در پایان برنامه پنج ساله ششم اعلام شد که این اتفاق نمی افتد.

در بخش دیگری از نامه رئیس دادگاه تحقیقاتی زارپور ، فهرستی از فعالیتهای مربوط به ارتباطات و استفاده از فناوری که هنوز به پایان نرسیده است ، ذکر شده است.

ایجاد مسیرهای ICT ، ایجاد محتوای خانگی با بازاریابی دیجیتال با بیشترین مشارکت در صنعت ، افزایش دسترسی کاربر نهایی به اطلاعات ملی و حمایت از بهبود مرکز داده و شبکه توزیع محتوا ، دولت الکترونیک و تلفن همراه ، راه اندازی ملی منابعی مانند فرکانس و طیف عددی ، کنترل مکان بر اساس سیستم میان رده مرکزی و متوسط ​​(GNAF) ، و ایجاد ایستگاه های رادیویی دور ستاره ای و رادیویی تعاملی یکی از کارهای ناتمامی است که سیدر خواستار آن شده است. انجام شود

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما