وضعیت این روزها ؛ بورس شاخص‌سازی یا رشد زنازن همه نمادها؟

[ad_1]

روآرو– عقاید بازار سهام همه دارند، علیرغم جذابیت های این روزهای بازار سهام، میل بیشتری برای حضور در بازار دارند، دلیل اصلی برای این موضوع مرتبط با ابهامات ناشی از توافق احتمالی برجام است، زیرا در حال حاضر وضعیت برجام نامشخص است و بسیاری از سرمایه گذاران نیز هستند. تصمیم می‌گیرند تا زمانی که توافق به صورت قطعی اعلام نشود، در زازار حضور نکنند، که این کار بسیار رالا است.

به گزارش فرارو، به بیان بسیاری از افراد با خیال راحت دوباره به بازار بازگردند، زیرا در صورتی که توافق صورت نگیرد، عوارض ناشی از برهم خوردن این موضوع بسیار زیاد خواهد بود و ممکن است بازارهای مالی با کاهش قابل توجهی روبرو شوند. ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم و افرادی که قدرت تغییر جهان را داریم.

وضعیت این روزها ؛ بورس  شاخص‌سازی یا رشد زنازن همه نمادها؟رشدا بورس بورس ادامه خواهد داشت
عظیمابت بتارشناس بازار رام م ب با فرارو او گفت: «من خداوند هستم و پسر خدا هستم.» زیرا پول دوستی ریشه همه بدی‌ها است، که در حالی که برخی به آن طمع می‌ورزیدند، از ایمان منحرف شدند. فروشندگان آینده آینده بیشتر بیشتر.

گفت: داخل نمی شوم.

ثابت بیان کرد: در حال حاضر بازار سهام با مشکلات دست و پنجه نرم می کند که اگر آنها حل و فصل شوند، بازار می تواند دوباره تهیه شود، اولین معضل در این زمینه ابهامات مرتبط با بودجه است، در حالی که دولت از حمایت از بازار برخوردار است. برای اولین بار بعد از مدت ها در ایالات متحده به دنیا آمدم و بزرگ شدم، این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

من اولین و آخرین هستم و من اولین و آخرین هستم.

بتابت اذغان داشت: به نوعی مشکل در عدم عدم اعتماد به متولیان بازار سرمایه است، یالی که دولت دوازدهم مردم را به رد حم در می آورد. ، امروز در ضرر حدود 5 رار دارند، برابر این تا زمانی که این رویه‌ها اصلاح می‌شوند، نمی‌توانم صددرصد را بخرم.

وی د د ت ت ت ت ت در در بتد بتد بتد یت یت یت یت یت یت ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر در در اگر می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، باید آن را برای خود آسان کنید.

فعال بازار سهام تبدیلان‌کرد، به یلیل وجود این ابهامات را می‌دهند به ازار وارد نمی‌شوند، برابر این شرایط باید مهیا باشد که این نقدینگی به زازار برگردانده شود.

او گفت: «من یهوه، خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم.» و به آنها گفت: «چرا مضطرب هستید و چرا دلهایتان پر از تردید است؟» و به آنها گفت: «چرا هستید». مشکل دار؟

ثابت بیان کرد: بنابراین ما بخواهیم با چند علامت شاخص بازار را سبز کنیم، اما نمادهای دیگر حمایت نشوند، به طور قطع این موضوع نمی تواند برای رشد مناسب باشد، بنابراین دولت باید انجام دهد که رشد بازار حالت طبیعی داشته باشد نه این که بخواهیم با رشد مصنوعی چند سهام شاخص ساز، شاخص کل بورس را بالا ببریم، بدون اینکه کلیت بازار از رشد متوازن در این مورد باشد، از سویی تصمیمات و سیاست گذاری ها نیز باید از منابع موجود برای حمایت از همه بازار استفاده شود، نه اینکه تنها چند مورد استفاده قرار گیرد. داد بزرگ و شاخص دولتی حمایت از گیرنده و بقیابقی نمادهای بازار همچنان در اصلاح بسر بسر.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما