ورود به ذهن توسعه دهندگان بلاک چین Testnet چیست؟ &

[ad_1]

بلوک های شبکه تست یک تجربه یادگیری جذاب هستند. این شبکه ها در اشکال و ابعاد مختلف ارائه می شوند. در این مقاله، از تجربیات قبلی اندرو لوین ما از تیم شبکه‌های آزمایش بلاک چین Koinos برای تعیین شبکه‌های آزمایشی و ارائه جزئیات درباره اینکه چرا این شبکه‌ها تأثیر قابل‌توجهی بر ارزش دارند، استفاده خواهیم کرد.

بهترین مکان برای شروع تست نت است. هدف از تست شبکه، آزمایش شبکه است. دو نوع اصلی اتصال آزمایشی وجود دارد: نوع اول شبکه ای است که قبل از شبکه اصلی منتشر شده است و نوع دوم شبکه آزمایشی است که پس از راه اندازی شبکه اصلی آزاد شده است. عملکرد این دو نوع شبکه مشابه است. اما محتوایی که منتشر می کنند تاثیر زیادی در درک و تاثیر رسانه ها دارد. ابتدا نوع دوم شبکه آزمایشی را در نظر می گیریم. چون گزینه راحت تری است.

وقتی در مورد شبکه های موجود مانند بیت کوین و اتریوم صحبت می کنید، شبکه های آزمایشی دو نقش مهم دارند. اولین مورد این است که این شبکه ها مکان هایی هستند که توسعه دهندگان می توانند برنامه های تجاری خود را آزمایش کنند. هر توسعه دهنده خوبی می داند که چیزی به نام “کد کامل” وجود ندارد. شبکه‌های تست محیطی در دسترس توسعه‌دهندگانی هستند که شبیه بلاک چین اصلی هستند، مانند اتریوم، که می‌توانید کد خود را بدون خطر آزمایش کنید.

شبکه آزمایشی بلاک چین

همانطور که می توانید تصور کنید، به نظر می رسد بازار و استفاده از آزمایش های شبکه رو به کاهش است و توکن های استفاده شده در این شبکه ها بی ارزش خواهند بود. بنابراین، تست شبکه محیطی است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی سازمانی (DApps) را به منظور بهبود قابلیت های برنامه خود آزمایش و آزمایش کنند. نکته جالب این است که هزینه تست شبکه “بی ارزش” بودن آن است. این بدان معناست که هیچ انتظاری برای تکمیل کامل یا توسعه مالی در این شبکه ها وجود ندارد.

توسعه دهندگان برنامه غیرمتمرکز در مقایسه با توسعه دهندگان بلاک چین

اتصال آزمایشی دو روش است که ما را به عملکرد دوم این ماشین هدایت می کند. عملکردی که بهترین برنامه غیرمتمرکز توسعه دهنده نیست. یکی از برداشت های منحصر به فرد لوین این است که توسعه دهندگان برنامه اغلب با توسعه دهندگان بلاک چین ادغام می شوند. توسعه دهندگان بلاک چین معمولاً مسئول ایجاد قراردادهای هوشمند نیستند و اغلب زمان بسیار کمی را برای ایجاد این قراردادها صرف می کنند.

کل سیستم Quinus به عنوان یک قرارداد هوشمند استفاده می شود. از آنجایی که سیستم قراردادهای هوشمند به روز شده است، به این معنی است که می‌توان تمامی ویژگی‌های خاص را بدون هیچ دردسری به بلاک چین اضافه کرد. همچنین به این معنی است که توسعه دهندگان بلاک چین (مانند اعضای گروه Quinus) از همان زنجیره و ابزارها و جعبه هایی استفاده می کنند که سایر توسعه دهندگان برای ساخت برنامه های خود استفاده می کنند. از آنجایی که این ویژه مختص کوئینز است، می توانیم از گفتگو صرف نظر کنیم.

هارد فورک سافت فورک

در سایر بلاک چین ها، توسعه دهندگان باید در زبان های برنامه نویسی پلتفرم بلاک چین (مانند C ++، Rust، Haskell و غیره) نوآوری کنند و آنها را بر روی سیستم های بزرگ و پیچیده ای به نام “معماری یکپارچه” اجرا کنند. در ترکیب، تغییرات در یک بخش از سیستم می تواند بر سایر قسمت های سیستم تأثیر بگذارد. بنابراین، خطر تغییر در این وضعیت بیشتر است.

درس هایی در مورد:

توسعه دهندگان بلاک چین همچنین به فضای کم هزینه ای نیاز دارند که بتوانند از آن برای اندازه گیری نیازهای در حال تغییر خود برای مشاهده مشکلات احتمالی استفاده کنند. توسعه دهندگان بلاک چین، مانند توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز، می خواهند این محیط تا حد امکان به شبکه نزدیک باشد. این بدان معنی است که آنها به دنبال پیوند حقوق خود با قوانین توسعه برنامه هستند.

هر دو طرف شبکه آزمایشی

شبکه آزمایشی بیت کوین

این دوگانگی شبکه آزمایشی را نشان می دهد. این نوع شبکه ها به توسعه دهندگان اپلیکیشن و توسعه دهندگان پلتفرم اجازه می دهند تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و حقوق اولیه خود را در در دسترس ترین و بدون ریسک ترین محیط آزمایش کنند. این به هر دو گروه اجازه می دهد تا محصولات خود را بهبود بخشند و ارزش خود را برای کاربران خود افزایش دهند.

اکنون می توان دید که چرا تست های شبکه بر نرخ ها تأثیر می گذارد. اگر فکر کنیم که قیمت تابعی از قیمت است و آزمایش به تولیدکنندگان کمک می کند تا ارزش محصول خود را افزایش دهند، باید انتظار یافتن یک ارزش خوب را داشت. مشکل اینجاست که این رابطه می تواند اثرات منفی زیادی داشته باشد. کمپین‌ها اغلب آزمایش‌های اتصال را تبلیغ می‌کنند که برای توسعه‌دهندگان قابل اجرا نیستند و فقط به منظور افزایش ارزش توکن هستند. متأسفانه، زمانی که زمان شروع یک پروژه فرا می رسد، این احساس اغلب ما را می ترساند.

تست شبکه قبل از اینکه شبکه مهم است

شبکه اصلی

بسیاری از مردم بر روی استفاده از آزمایش های شبکه بر روی بلاک چین های موجود تمرکز می کنند. این شبکه ها محیط امنی را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن فراهم می کنند تا برنامه های خود را آزمایش کنند. علاوه بر این، تولیدکنندگان می توانند توسعه منابع شبکه را با استفاده از تست های اتصال آزمایش کنند. این فرآیند به شما کمک می کند تا بسیاری از جنبه های مهم تست شبکه را قبل از اعلام بررسی کنید.

باز هم هدف اصلی این بخش آزمایش است. اما کلید در سیستم خواهد بود. از آنجایی که این شبکه ها جدید هستند، هیچ سرویسی بین آنها در حال اجرا نیست و در این صورت، شبکه بیشتر به صورت جانبی خواهد بود. توسعه‌دهندگان بلاک چین از ریشه کد نهایت استفاده را می‌کنند و در این مورد، هدف این است که پلتفرم را به نقطه‌ای برسانند که توسعه‌دهندگان تشویق شوند تا برنامه‌های کاربردی را روی پلتفرم زنده توسعه دهند.

اولین نیاز توسعه دهندگان، اطمینان از امنیت پلتفرم است و این امر باید به عنوان یک دستورالعمل مهم برای راه اندازی یک رقابت خاص در نظر گرفته شود. با فرض اینکه توسعه دهندگان امنیت پلتفرم را ایجاد کرده اند، باید نحوه استفاده از پلتفرم را یاد بگیرید. به عبارت دیگر، تست شبکه باید به عنوان یک ابزار آموزشی دیده شود که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا درک عمیق تری از استفاده از پلتفرم به دست آورند و در عین حال به سنجش امنیت شبکه نیز کمک کنند.

در نهایت، هنگام آزمایش شبکه و یادگیری نحوه استفاده از آن، مکان پلتفرم قابل تغییر کشف خواهد شد. در این موارد، به کتابخانه ها یا فایل های مهمی نیاز خواهید داشت تا به شما در درک بهتر سیستم کمک کند. این اطلاعات راهنمای مهمی است که توسعه دهندگان پلتفرم باید از آن برای ارتقای پلتفرم قبل از تکمیل برنامه اصلی استفاده کنند.

درس هایی در مورد:

چه بدانیم و چه ندانیم، امروزه شبکه های کامپیوتری به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند و اهمیت آن ها افزایش یافته است. شبکه های آزمایشی گام مهمی در فرآیند راه اندازی شبکه های کامپیوتری جدید و جدید هستند که ارزش آنها در زندگی روزمره ما افزایش خواهد یافت. با به دست آوردن درک عمیق از تفاوت های ظریف شبکه های آزمایشی و موضوعات کلیدی منتشر شده در این پلت فرم ها، می توان آزمایش های خاص و دلایل طراحی و اجرای آنها را اندازه گیری کرد.

در مورد ارتباطات در تجارت ارز دیجیتال چه احساسی دارید؟

این مقاله یا بخش به مراجع یا منابع خود اشاره نمی کند. ریسک ضرر در یک سرمایه گذاری وجود دارد و سرمایه گذاران باید پس از مطالعه و تحقیق، تصمیم نهایی را بگیرند و مسئولیت نتیجه را بر عهده بگیرند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما