وحشت عصبانی دورتموند، اعتراف با اراده نگلزمان!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ امشب در اتفاقی که در همان دقیقه اول دروازه خود را مقابل دورتموند باز کرد، در نهایت با تکیه بر هند، مت هوملز و ضربه روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید. نامزد در نیمه دوم بازیکنان دورتموند معتقد بودند که شرایط ضربه مارکو رویس باید به پنالتی منجر شود و یولیان ناگلزمن برنامه آنها را تایید کرد.

جولیان ناگلزمان گفت: “اول و مهمتر از همه، فکر می کنم ما شایسته پیروزی در این بازی هستیم. اما من همچنین بحث در مورد دو جنایت را درک می کنم. فکر می کنم هر دو موقعیت می توانند خوب باشند و فکر می کنم توپ خوب بوده است.

در این بازی شروع خوبی نداشتیم و دروازه بایرن مونیخ خیلی زود باز شد. اما در ادامه عملکرد خوبی داشتیم و باید نیمه اول را با یک گل بزرگتر به پایان می بردیم. در نیمه دوم بهتر شروع نکردیم و به بازی خوب ادامه دادیم. در کل معتقدم بایرن مونیخ باید در این دیدار پیروز شود. سلام لوکاس هرناندز. مبادله او هم محتاطانه بود و هم این واقعیت در آن زمان بود که می خواستم یک ورزشکار جدید و سریع بیاورم.

اما ارلینگ هالند، ستاره عصبانی دورتموند در پایان بازی گفت: “من فکر می کنم امشب قاضی توهین می کند و پرونده برای رویس روشن است. من به قاضی گفتم چرا به محل مسابقه نرفتی و او گفت مغرور. اما نه، اکنون باید کمی صبور باشم.”

اما جود بلینگهام متفاوت است: “شما بزرگترین بازی آلمان را توسط وکیلی که در گذشته بحث کرده قضاوت می کنید، پس چه فکر می کنید؟”

مارکو رز، سرمربی دورتموند نیز از این درخواست عصبانی بود: “همه ما نتیجه را دیده ایم و اشتباه مارکو رویس یک اعتقاد واضح است. مت هوملز هند حداقل قابل بحث است. بیشتر بازی کنید، بیشتر به ما ضربه بزنید و چند مشکل دیگر. “راه ما را بسازید.”

سرانجام غم امره جان: “فکر می کنم شرم آور است که این پنالتی نتیجه بازی را تعیین می کند و نباید این اتفاق بیفتد. این وضعیت بارها در بایرن بوده است. آیا ما از یک قاضی ویدئویی کمک می کنیم؟ او بدشانس بود.”

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما