رسوایی در تورین؛ یووه و رونالدو از خط عبور می کنند؟

[ad_1]

چند روز پیش، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که دادستان کل تورین می تواند به عنوان بخشی از تحقیقات درباره اطلاعات مالی تقلبی یوونتوس، از رونالدو سوالاتی بپرسد.

به نظر می رسد که رونالدو ممکن است اطلاعات یا دخالتی در مسائل مالی داشته باشد که نیاز به پیگرد قانونی دارد.

حالا در رسانه های ایتالیایی خبرهایی مبنی بر توافق محرمانه بین فوق ستاره پرتغالی و پیرزن منتشر شده است اما وکیل هنوز به این اطلاعات و شایعات پاسخی نداده است.

تجزیه و تحلیل یکی از مکالمات تلفنی اطلاعات محرمانه ای را نشان داد که این احساسات نباید وجود داشته باشد و ممکن است نشانه ای از تقلب در تحقیقات یوونتوس از نظر داوران باشد.

مقامات دولتی گفتند که آنها همچنان به دنبال داده های تفکیک شده هستند، که می تواند به افزایش تقلب مالی اشاره کند و از آن برای ایجاد درآمد نادرست استفاده کند تا در بازرسی های سالانه به جای ضرر واقعی 240 میلیون، سالانه 209 میلیون ضرر اعلام کند. آنها همچنین از این داده ها برای تبلیغ دارایی های خود به میزان 29 میلیون یورو به جای 2 میلیون یورو استفاده کردند.

روزنامه توریره کوریره از ملاقاتی بین فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی باشگاه و چزاره گاباسیو، رئیس دادگاه محاکمه، در 23 سپتامبر 2021 خبر داد.

مکالمه بین دو مرد به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و قاضی متوجه شد که گاباسیو توضیح داده است که به آندریا آنیلی هشدار داده است.

او در ادامه درباره تقلبی صحبت می‌کند و می‌گوید که نمی‌خواهد شکایت کند زیرا اطلاعاتی که آنها ایجاد می‌کنند کمک چندانی به ترازنامه آنها نمی‌کند.

به نظر می رسد اطلاعات معروفی در مورد رونالدو، بازیکن سابق یوونتوس است که در تابستان این باشگاه را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست و این وکیل ایتالیایی با جدایی از این باشگاه در یوونتوس و خانه گابیاسو برای یافتن او مرتبط است.

پلیس در دفتر وکیل تورین در چند روز گذشته از شاهدان برای به دست آوردن شواهد بیشتر بازجویی کرده است.

مطبوعات گزارش می دهند که هیچ کس وجود این اطلاعات را تایید نکرده است و مائوریتزیو آریوابنه که در تابستان امسال به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب شده است نیز گفته است که از در دسترس بودن این اطلاعات و آدرس آن بی اطلاع است.

دادستانی کل کشور اکنون دستور جمع آوری کلیه اطلاعات مالی، غیرمالی، بانکی و روزنامه ای مربوط به انتقال رونالدو به منچستریونایتد را صادر کرده و متهم را از پرونده به هفت نفر رسانده است.

یوونتوس به صراحت اعلام کرد که انتقال ادعایی 15 میلیونی چشم رونالدو به منچستریونایتد صحت ندارد. دولت هنوز نتوانسته است اطلاعات محرمانه را پیدا کند و از آن به عنوان مدرک استفاده کند و همچنان در حال بررسی است.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

پاربرگ سایت

تماس با ما