واتس اپ پلتفرم پرداخت دیجیتالی را برای آزمایشی در ایالات متحده & زومیت معرفی کرد

[ad_1]

پلتفرم شبکه اجتماعی واتس اپ آزمایشی برای ارسال و دریافت پول از طریق خدمات دیجیتال در ایالات متحده راه اندازی کرده است. این ویژگی ها در حال حاضر به برخی از کاربران آمریکایی محدود شده است. برنامه آزمایشی WhatsApp به کاربران این امکان را می دهد که از طریق یک پلت فرم چت، مزایای دیجیتالی ارسال یا دریافت کنند. واتس اپ با همکاری Novi از این قابلیت استفاده کرده است. Novi شرکتی است که قبلاً Meta Digital Wallet را برای Pax Dollars تکمیل کرده است.

بیت کوین

به گفته Gizmochana، WhatsApp و Novi در اشتراک‌گذاری عمومی راه‌حل‌های ارزهای دیجیتال خود را به اشتراک می‌گذارند. Novi می گوید که ارسال و دریافت پول از طریق WhatsApp باید به آسانی ارسال داده باشد. این ویژگی های جدید با ضربه زدن بر روی کلیپ نماد در اندروید یا نماد + در iOS در دسترس هستند. برای استفاده از این ابزار، کاربران باید از منوی ظاهر شده گزینه پرداخت را انتخاب کنند. همانطور که جزئیات این آزمایش در وب سایت Novi اعلام شده است، کاربران مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای ارسال و دریافت نخواهند بود. علاوه بر این، محدودیتی برای تعداد تراکنش‌ها وجود ندارد و افراد مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای حفظ موجودی خود در Novi نیستند. کاربران همچنین می توانند ارزهای دیجیتال رایگان را در قالب وجوه فیات در حساب های بانکی خود دریافت کنند.

مقاله مرتبط:

موقعیت رانندگی اول برای ایالات متحده و گواتمالا است. البته این درست است که کاربران تنها می توانند از نرم افزار مستقل Novi برای پرداخت های رمزنگاری خود استفاده کنند. اگر آزمایش در ایالات متحده موفقیت آمیز باشد، کاربران بیشتری مانند ثبت نام در خدمات Novi خواهند بود. پلت فرم پرداخت واتس اپ توسط ارز دیجیتال اپلیکیشن جهان پرداخت می شود و به زبان های انگلیسی و اسپانیایی در دسترس است. او در این زمان نمی دانست که پس از ترک قطب چه خواهد کرد. شایان ذکر است که امکان ارسال و دریافت مزایا مدتی است که در برخی از کشورها از جمله برزیل و هند در واتس اپ در دسترس بوده است.

البته افزودن پرداخت های رمزنگاری به واتس اپ گام بزرگی از سوی مسنجر است. همچنین مشاهده خواهد شد که اضافه شدن این مورد به واتس اپ چه تاثیری بر استفاده از حساب های دیجیتال توسط کاربران این پلتفرم خواهد داشت.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما