نیوکاسل فکر می کند می تواند مسی و امباپه را بخرد

[ad_1]

کد خبر: 1785866/59

زمان: 13:54
1400/07/24

بازدیدها: 349

مدافع قبلی شهر:

میکا ریچاردز ، هافبک سابق منچسترسیتی معتقد است که نیوکاسل با وجود بودجه محتاطانه خود راه سختی را پیش رو دارد.

به گزارش “ورزش سه” ، این بازیکن هنگام انتقال عضویت از شهر به شیخ منصور بن زیاد در این گروه عضویت داشت و در خط خود در دیلی میل شوکه شد. به نیوکاسل و طرفداران آن هشدار می دهد که تبدیل شدن به تیم رقابتی به تلاش زیاد و روند دشواری نیاز دارد …

وی در بخشی از این نامه نوشت: “آلن شیرر اکنون نماینده همه طرفداران نیوکاسل است.” درک آزادی ، توانایی خواب مجدد و همه چیزهایی که با اعزام اعضا به عربستان برای آنها امکان پذیر بود. دیدگاه این باشگاه تغییر کرده است. با این حال ، آنها نباید باور کنند که مشکلی در راه آنها وجود ندارد. اولین چالش کسب اعتبار است. من مطمئن هستم که بسیاری از طرفداران این تیم فکر می کنند اکنون که پول کافی برای خرید مسی ، نیمار و امباپه دارند ، باید آنها را بخرند. “اما این همه ماجرا نیست.”

ریچاردز گفت: “به عنوان مثال به اورتون نگاه کنید.” آنها برای خرید بازیکنان تقریباً 600 میلیون یورو هزینه کردند و سعی کردند با فرهاد مشیری یکی از چهار تیم باشند ، اما بزرگترین باشگاه هایی که موفق به کسب آن شدند وین رونی و خامس رودریگز بودند. به همین دلیل است که خرید روبینیو از سوی منچسترسیتی در سال 2008 بسیار مهم است. “این بهترین خرید برای تیم در حال حاضر از نظر عملکرد صدا نیست ، اما دیدگاه آن باعث می شود مردم نگاه متفاوتی به ما داشته باشند.”

مدافع سابق سیتی افزود: “پس از این اتفاق ، همه چیز تغییر کرده است و ما می توانیم کارلوس توز و پاتریک ویرا را به خدمت بگیریم. شما می توانید در مورد پول صحبت کنید ، اما پول به تنهایی نیست. مساله دیگری که می تواند برای نیوکاسل تغییر کند این است که باشگاه های دیگر تماشای آنها ، که تقریباً یک شبه با گذشته تفاوت دارد. “اما بعد از سال 2008 همه چیز تغییر کرد. آنها مجبور بودند با حسادت و برخوردی که طرفداران نداشتند مقابله کنند. ما دائماً توسط بازیکنانی که در مسابقات ملاقات می کردیم مورد انتقاد قرار می گرفتیم و آنها همیشه می گفتیم بدون این پول در رتبه سوم خواهیم بود! “بسیاری از مردم برای جلب مخالفان خود هر کاری می کنند!”

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما