بارسا خیلی دور است. کدام ستاره سال آینده به نوکمپ خواهد رفت؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا موفق شده در تابستان امسال اریک گارسیا، ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو را بدون هیچ هزینه ای به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد..

بسیاری بر این باورند که اگر پاری سن ژرمن برای جذب جورجینیو وینالدوم اقدام نمی کرد، تعداد نمایندگان آزاد که به بارسا می پیوستند به 4 نفر می رسید..

حالا به نظر می رسد روسای این باشگاه قصد دارند تابستان آینده نیز همین رویه را در پیش بگیرند و بازیکنانی را که قراردادشان با باشگاه های قبلی به پایان رسیده است، جذب کنند..

در حالی که خوان لاپورتا در حال مذاکره با ژاوی هرناندز برای جلوگیری از خروج عثمان دمبله از باشگاه و پیوستن به باشگاه دیگری در اروپا به عنوان بازیکن آزاد است، گزینه بهبود وضعیت تیم همچنان در حال بررسی است. بالا..

آنها با رقابت بزرگی از سوی پاری سن ژرمن روبرو خواهند شد که موفق شده اند وینالدوم، لیونل مسی، سرخیو راموس و جانلوئیجی دوناروما را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند. بنابراین زمانی برای تلف کردن وجود ندارد.

بارسا به چند باشگاه علاقه مند است، از جمله آندره اونانا از آژاکس، سزار آسپیلیکوئتا، آندریاس کریستنسن از چلسی و ادینسون کاوانی از منچستریونایتد که ممکن است در ژانویه باشگاه را ترک کنند..

آنتونیو رودیگر دیگر بازیکن چلسی است که قراردادش در تابستان به پایان می رسد و به بایرن و رئال مادرید لینک شده است. فرانک کاسی از میلان نیز وضعیت مشابهی دارد.

جذب بازیکنان دیگری مانند پل پوگبا از یونایتد و پائولو دیبالا از یوونتوس به دلیل دستمزدهای بالا دشوار است و به نظر می رسد کیلیان امباپه به رئال مادرید بپیوندد..

آندره اونانا

آندره اونانا 25 ساله یکی از بازیکنان بارسا است که مدت هاست هدایت این تیم را بر عهده داشته و برای جذب او ابراز علاقه کرده است. اونانا در بارسا در دوران دانشجویی بزرگ شد و در آژاکس بزرگ شد که مفهومی شبیه بارسا مانند فوتبال داشت. خوب است که بارسا در نظر دارد با تریستگن یک ورزشکار را به خدمت بگیرد و بازیکن آینده آلمان است. یک کامرونی می تواند رقابت بزرگی برای حضور در ترکیب اصلی ایجاد کند و این می تواند عملکرد هر دو را بهبود بخشد..

مقامات بارسا می دانند که اونانا قبلاً اعلام کرده است که قصد دارد قرارداد خود را با آژاکس تمدید کند، اگرچه آنها معتقد نیستند که او هرگز با اینتر به توافق رسیده است. رسانه های ایتالیایی معتقدند این بازیکنان در تاریخ 1 ژوئیه راهی اینتر خواهند شد تا جانشین هاندانوویچ شوند..

اونانا در کودکی به همراه چند بازیکن دیگر کامرونی با کمک بنیاد اتوئو به لاماسیا سفر کرد. از میان روشنفکران آفریقایی آن نسل، او تنها کسی بود که توانست این کار را انجام دهد. پس از جدایی از بارسا، این بازیکن به آژاکس پیوست و زمان با کیفیتی را در این باشگاه هلندی در لیگ هلند و لیگ قهرمانان اروپا سپری کرد..

کشتی گیر کامرونی به تازگی پس از یک سال محرومیت به دلیل دوپینگ دارویی به این منطقه بازگشته است. او به اشتباه داروهای غیر آسپرین شریک زندگی خود را مصرف کرد و تشخیص داده شد. اگرچه یوفا اذعان داشت که اونانا قصد دروغ گفتن و اشتباه کردن را نداشته است، اما او را نبخشید. اگر او با اینتر قرارداد نبندد، می تواند در ژوئن سال آینده به بارسا بازگردد..

سزار آسپیلیکوئتا درختی خزان کننده است

سزار آسپیلیکوئتا 32 ساله یکی از گزینه های کلیدی کادرفنی بارسا است. قرارداد دفاعی چلسی در پایان فصل به پایان می رسد و او می تواند پس از 10 سال حضور در استمفوردبریج به لیگ اسپانیا بازگردد. او یک ورزشکار باتجربه و یک جایگزین دفاعی است که می تواند در هر موقعیت دفاعی عملکرد خوبی داشته باشد.

آسپیلیکوئتا معمولا در دفاع میانی و دفاع راست و گاهی در پست وینگر چپ بازی می کند. او می تواند با دو یا سه مدافع در میانه خط دفاع بازی کند. بازیکنی با دستاوردهای بالا که هنوز انرژی لازم برای بازی در بالاترین سطح را برای چندین فصل اضافی دارد.

او نقش کلیدی در ترکیب لوئیز انریکه در یورو 2020 داشت. او در دفاع راست بازی می‌کرد و همیشه در دفاع از سه بازیکنی که به چلسی توخل اجازه موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا را در فصل گذشته انجام دادند، نقش مهمی داشت. او همچنین یکی از سه اسپانیایی در لیست نهایی نامزدهای توپ طلا بود. آسپلکوئتا مدیر زندان چلسی و مهره کلیدی است، اتفاقی که می تواند در نوکمپ رخ دهد.

ژاوی او را به خوبی می شناسد زیرا در چند فصل اخیر بازی او را دنبال کرده و با او در تیم های ملی هم بازی کرده است. آسپیلیکوئتا اولین بازی ملی خود را در سال 2013 انجام داد و هر دو در جام جهانی 2014 بازی کردند و ژاوی در نهایت با تیم اسپانیایی به میدان رفت. این بازیکن هم در جام جهانی و هم در دو یورو بازی کرده و پس از 10 فصل حضور در بالاترین سطح لیگ برتر، تجربه بیشتری کسب کرده است.

آندریاس کریستنسن

آندریاس کریستنسن، 25 ساله، پس از محرومیت توماس توخل برای بازی چهارشنبه مقابل برنلی، به ترکیب اصلی برای بازی چهارشنبه شب مقابل واتفورد بازگشت. ملی پوش دانمارکی مقابل لستر، یوونتوس و منچستریونایتد بازی نکرده است و دلیل عدم موافقت خود را با تمدید قرارداد اعلام کرده است. خود توخل در یک کنفرانس خبری تایید کرد که امیدوارند این وضعیت بر ادامه قرارداد تاثیر بگذارد و ابراز اطمینان کرد که می تواند به کار خود ادامه دهد. آسپیلیکوئتا، رودیگر و تیاگو سیلوا وضعیت مشابهی دارند.

این ملی پوش 25 ساله دانمارکی سال ها در بارسا بوده است، زیرا باشگاه خبرهای بسیار خوبی از عملکرد او در زمان حضور در بوروسیا مشنشن گلادباخ (17-2015) دریافت کرد، زمانی که او از چلسی قرض گرفت.

کریستنسن در چند فصل اخیر به یکی از گزینه های بارسا تبدیل شده است، به خصوص زمانی که زمان کمتری برای بازی در چلسی دارد. این بازیکن از آسپیلیکوئتا جوانتر است، بنابراین فکر می کند بارسا با او شرایط سختی خواهد داشت.

ادینسون کاوانی

اگرچه کاوانی در 14 فوریه 35 ساله می شود، اما این زمان خوبی است زیرا او می تواند گلزنی بارسا را ​​تضمین کند و تجربه زیادی دارد. این بازیکن اروگوئه ای که به ندرت برای منچستریونایتد بازی می کرد، پیش از این با انتقال به بارسا در ارتباط بود، اما در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد رونالد کومان را بپذیرد و لوک دی یونگ را به خدمت بگیرد.

کاوانی بسیار با دانش، شجاع و گلزنی است. او قبلاً بازیکنی پرشور در باشگاه‌های بزرگ بوده است و قبلاً برای پاری سن ژرمن و یونایتد بازی کرده است. این بازیکن سابقه بازی در لیگ های ایتالیا، فرانسه و لیگ برتر را نیز دارد و می تواند با تشویق بیشتر به نوکمپ برود زیرا می خواهد ثابت کند شایستگی حضور در جام جهانی قطر را دارد. از این نظر روند جذب او می تواند شبیه به جذب دنی آلوز باشد، بازیکنی که دوران کوتاهی در این تیم خواهد داشت.

او در این فصل تنها 5 بازی برای منچستریونایتد انجام داده و دو بار در لیگ برتر به میدان رفته است. با این حال، با تغییر مربی، او می خواهد ببیند که رالف رنگنیچ در مورد او چه فکری می کند. اگر او فرصت بازی نداشته باشد، می تواند مدیران باشگاه را در ژانویه مجبور به پذیرش این پیشنهاد کند. این بازیکن می تواند همان نقشی را ایفا کند که سرخیو آگوئرو در بارسا بازی می کرد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

پاربرگ سایت

تماس با ما