نسخه رسمی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ & زومیت معرفی شد

[ad_1]

جان پراسر یکی از غول های فناوری است، اما اطلاعاتی که او در مورد لبه های صاف اپل واچ سری 7 می گوید نادرست است. علاوه بر این، بیشتر اطلاعات منتشر شده توسط سایر رسانه ها در مورد اپل واچ 7 نیز به همین سرنوشت دچار شد. اما پراسر در ماه آوریل تصاویری از ساعت هوشمند گوگل به نام پیکسل واچ منتشر کرد که جزئیات آن روز بعد در وبسایت Business Insider اعلام شد.

به گزارش VonArna، Janpraser قبلاً به طراحی بی حد و مرز Pixel Watch اشاره کرده است. همچنین گزارش شده که اسم رمز این محصول «روهان» است. پراسر در ماه آوریل گفت که این دستگاه در سه ماهه اول سال 2022 رونمایی خواهد شد و Business Insider هفته گذشته به آن اشاره کرد.

این شرور با رونمایی از جزئیات ساعت هوشمند پیکسل واچ، خود را در سطح مینگچی کو قرار می دهد.

ساعت هوشمند روهان پیکسل

اگر واقعاً این ساعت در سه ماهه اول سال آینده رونمایی می‌شد، ممکن است پراسر 10 تا 11 ماه پیش موضوع را گزارش کرده باشد که در این مورد، مرحله مینگچی کو بوده است. با این حال، بهترین تاریخ، اعلامیه Mingchi Ko در فوریه 2017 است که جزئیات آیفون X جدید (که در آن زمان با نام آیفون 8 نیز شناخته می‌شد) را نشان می‌دهد. کو در آن اطلاعیه جزئیاتی مانند طول صفحه نمایش هر سه مدل آیفون اپل را که در ماه سپتامبر رونمایی شد، ارائه کرد. او همچنین به عمق دوربین آیفون X و دوربین اصلی آن زمان اشاره کرد.

نام Ivanbels برای بسیاری از کاربران در تالار مشاهیر اخبار فناوری نیز شناخته شده است. نسخه ای از این گوشی را منتشر کرده است که می گوید HTC One M7 است که در نهایت به واقعیت تبدیل شده است.

البته این خبر تنها دو ماه قبل از معرفی اچ تی سی وان ام 7 اعلام شد، اما نکته اصلی این اطلاعیه تفاوت این دستگاه با سایر گوشی های آن زمان است، بنابراین اکثر مردم باور نمی کنند. واقعی است

اجازه دهید به بحث آینده برگردیم. Praser به تازگی چند تصویر تجاری از Pixel Watch منتشر کرده است. پروسر ادعا می کند که این اطلاعات از طریق منابع داخلی گوگل به دست آمده است. با توجه به اینکه جزئیات و عکس های گلکسی اس 22 اولترا حدود یک ماه پیش توسط سامسونگ به یوتیوب لو رفت، اعلام این اطلاعات جدید در مورد ساعت پیکسل نشان از شجاعت آن دارد.

طرفداران پیکسل این بار ناامید نخواهند شد

ساعت هوشمند روهان پیکسل

به نظر می رسد این بار دیگر جایی برای ناامیدی برای طرفداران پیکسل که مدت هاست منتظر این نوع ساعت های هوشمند هستند وجود ندارد. ظاهراً گوگل هیچ اطمینانی به محافظت از این محصولات توسط Wear OS تا تاریخ عرضه 2019 ندارد. تصمیم سامسونگ برای جایگزینی Tizen با Wear OS در ساعت های هوشمند سری Galaxy Watch 4 مطابق با نیاز گوگل در این زمینه خواهد بود.

سایت تحقیقاتی بزرگ همچنین در حال برنامه ریزی برای ارائه ویژگی های ویژه در Pixel Watch است. مانند برخی از ویژگی‌های خاص که فقط در گوشی‌های سری Pixel در دسترس هستند. همانطور که گوگل با معرفی گوشی های پیکسل سعی در سرمایه گذاری بر روی سیستم عامل اندروید گوشی های هوشمند دارد، هدف این شرکت نیز از معرفی Pixel Watch نشان دادن قابلیت های Wear OS است.

مقاله مرتبط:

اگر به دنبال دلیلی برای توجه به تولید Pixel Watch هستید، بد نیست به رویداد نوامبر 2019 اشاره کنید. زمانی که Alphabet Holding، شرکت مادر گوگل، Fitbit را به مبلغ 2.1 میلیارد دلار خریداری کرد. Fitbit یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام است. در آن زمان، گوگل اعلام کرد که خرید فیت بیت می تواند این شرکت را به سمت ایجاد یک دستگاه پوشیدنی به نام Made By Google سوق دهد.

مطمئناً معرفی محصولاتی مانند Pixel Watch می تواند اکوسیستم گوگل را تقویت کند. با معرفی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در سال جاری، پلتفرم اندروید خون تازه ای در خط تولید سری پیکسل ریخته است. اگرچه امسال با معرفی سری جدید پیکسل 6 مانند سال گذشته شاهد مشکلاتی در این محصول بودیم، اما بر فروش این گوشی ها به خوبی نظارت شده است و گوگل تلاش می کند برخی از مشکلات پیش آمده از جمله. خط شماره گیری خودکار و زمان خاموشی، از بین بردن افتادن سنسور انگشت پس از خاموش شدن دستگاه.

متأسفانه در به‌روزرسانی‌ای که اخیراً در سری Google Pixel 6 منتشر شده است، ویژگی Magic Eraser از برخی از کاربران دوربین تلفن حذف شده است. علاوه بر این، برخی از کاربران هشدارهایی در مورد مشکلات شارژ تلفن ارسال کرده اند و اتصال را روی تلفن مدیریت کرده اند. با این حال، به نظر می رسد گوگل قادر به حل این مشکلات نیست.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.