نحوه شکایت از پیج های اینستاگرامی چگونه است؟

1.13. ایتا بالاترین احترام را برای حریم خصوصی کاربران قائل است. 3.1.1. گفتگوهای خصوصی دو نفره و نیز گروهها و کانالهای خصوصی، حریم شخصی دو یا چند نفره محسوب میشوند(مهم: بند 3.1.2 ملاحظه شود) و بجز اعضای حاضر در گفتگو، هیچ فرد یا گروهی (حتی خود ایتا) بدون مجوز قضایی مرجع ذیصلاح قانونی، امکان مشاهده محتویات آنها و بررسی دعاوی در این خصوص را ندارد. 1.8. درخواست کد فعالسازی حساب از سایر کاربران برای نقض حریم خصوصی آنها و ورود به حساب ایشان، فریب سایرین و تهدید یا اقدام به هک و سایر اعمال مجرمانه در ایتا ممنوع است. اما در روز انجام تعویض پلاک، خودروی چپی با همان ویژگی های ظاهری قید شده را به شما تحویل خواهند داد. در همین راستا با وجود آنکه تبلیغات پاپآپ در بستر ایتا انجام نمیشوند، تبلیغ آنها در ایتا ممنوع است. 4-به محض رویت مزاحمین میتوانید با مطرح کردن شکایتی در دادسرا جرائم رایانهای از طریق پلیس فتا پرونده خود را پیگیری کنید. هر نوع فعالیت در ایتا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و همه کاربران موظف به رعایت تمامی موازین قانونی در همه فعالیتهای خود میباشند. اما با توجه به قوانین و حقوق کاربران، این اطلاعات فقط در اختیار صاحبان آگهیها یا مراجع قضایی قرار میگیرد.

شکایت به پلیس فتا

در صورتی که از آگهی یا چت حذف شدهای شکایت دارید، باید ابتدا درخواست خود را در وبسایت پلیس فتا ثبت کنید و سپس این نهاد اطلاعات مورد نیاز را از «دیوار» استعلام نموده و موارد درخواستی در اختیار پلیس فتا قرار میگیرد. مطمئن باشید «دیوار» همکاریهای لازم را جهت پیشبرد شکایت شما با مراجع قانونی انجام میدهد. اگر از فروشگاه و پیجی که خرید کردهاید نماد اعتماد داشته باشد، شما به راحتی و با مراجعه به سایت اینماد میتواند مراجعه کنید و با کلیک بر گزینه سامانه ثبت شکایات، شکایت مدنظرتان را ثبت نمایید و پیگیریهای لازم را انجام دهید. در نتیجه شما می توانید به دادسرای جرایم رایانه ای مراجعه کرده و با استفاده از مدارک و مستندات خود پرونده ای را تشکیل دهید تا براساس قوانین و مراحل اداره مربوطه نسبت به آن اقدام شود. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس؛ با شور و هیجان شما را متقاعد می کنند که برنده قرعه کشی شده اید تا آنجا که لحظهای فکر نمیکنید که اصلا شاید در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده اید!

پلیس فتا شکایت مردمی

به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید و پس از ثبت شکواییه، این شکایت نامه از طریق دفتر مزبور برای دادسرای جرایم رایانه ای ارسال میشود. مورد دیگری که در ابطال تمبر بایستی به آن توجه نماییم این است که با مراجعه به دادسرای مربوطه، بخش واحد تمبر براساس بند چهار قانون وصول بعضی از هزینه های دولت و همچنین استفاده آن در موارد مشخص با پرداخت مبلغ معین است. لکن استفاده از این قابلیت مشروط به رضایت افراد عضو شده است و در صورتی که از این قابلیت برای ممبرفروشی و ایجاد مزاحمت گسترده برای سایرین استفاده شود، کاربر خاطی اعمال قانون میگردد. 1-این نکته را پیش از قبول کردن و باز نمودن پیام خصوصی افراد ناشناس در دایرکت خود در نظر داشته باشید که خود شما امکان جلوگیری از وقوع جرم و ایجاد تنش و نا آرامی را دارید و در انتخاب پیامهای خصوصی افراد دقت کنید. 1.10. پیامهای ارسالی از سوی حسابهای رسمی ایتا به حساب شخصی افراد در حکم گفتگوهای خصوصی هستند و فوروارد آنها به سایر افراد، گروهها و کانالها و انتشار اسکرین شات از آنها مطلقا ممنوع است. با وجود مزایای این اپلیکیشن متاسفانه برخی افراد سودجو با ایجاد مزاحمت، موجب ایجاد تنش و سلب آسایش دیگران شده که آنهارا نیازمند دریافت مشاوره حقوقی مزاحمت میکنند.

1.12. ایجاد اختلال در روند فعالیت ایتا و کاربران آن و ایجاد مزاحمت برای فعالیتهای قانونی و مجاز افراد، گروهها و کانالها به هر نحو تخلف میباشد. نکته: اگر از هویت فردی که مزاحمت ایجاد کرده آگاه بودید برای پیگیری بهتر پرونده میتوانید نام شخص را جهت احضار شدن در دادگاه در شکایت خود درج کنید. در مرحله بعد از ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضاییه، باید متن شکایت خود را درج نمایید. علیرغم ارائه ایتا در بستر تکنولوژی فضای ابری، این شرکت متعهد به نگهداری مادامالعمر فایلهای بارگذاری شده نیست و از کاربران گرامی تقاضا میشود از این برنامه به عنوان محل نگهداری دائمی فایلهای مورد نیاز خود استفاده نکنند. مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در مورد برخورد با کانال های تلگرامی … از سایت های غیرمجاز همسریابی و ازدواج موقت گرفته تا سایت ها و وبلاگ های … برای مطالعه مطالب مشابه به وبلاگ لامینگو مراجعه فرمایید. به گزارش وقت صبح به نقل از شرق، دختری با در دستداشتن شکایتی به پلیس فتای استان هرمزگان مراجعه کرد و مدعی شد حدود سه ماه پیش از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با شخصی ناشناس آشنا شده که متهم با شگردهای خاص مبالغ درخورتوجهی از وی دریافت کرده است.

پلیس فتا و ثبت شکایت

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تنظیم شکایت در پلیس فتا لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما