نحوه تماشای رویداد اپل Unleashed در 17 اکتبر & Zomit

[ad_1]

پس از گمانه زنی های زیاد ، اپل هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد دومین پاییز امسال را در 18 اکتبر برگزار کند. رویدادی که ممکن است برای رایانه Mac بسیار مهم و جذاب باشد. انتظار می رود غول فناوری از مک بوک پرو جدید به همراه مک مینی به روز شده در این مراسم رونمایی کند. از سوی دیگر ، ما اغلب شاهد ارائه تراشه جدید سری M خواهیم بود که انتظار می رود قدرت بیشتری را به همراه داشته باشد.

مانند بسیاری از رویدادهای اپل در گذشته ، پیش رویداد مجازی بوده و به صورت آنلاین پخش می شود. بنابراین ما باید انتظار داشته باشیم که فیلم ها را در منطقه پارک اپل ضبط کنیم ، جایی که ، تیم کوک و سایر مدیران اپل محصولات و ویژگی های جدید خود را معرفی می کنند.

چگونه می توان نتیجه Unleashed by Zomit را مشاهده کرد؟

gif لوگوی اپل

مثل همیشه ، Zummit رویدادهای بزرگ فناوری را پوشش می دهد و مطمئناً بزرگترین رویدادهای اپل نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود. بنابراین ، کاربران می توانند دوشنبه ، 17 اکتبر ، نیم ساعت قبل از شروع رویداد ، در وب سایت حاضر شوند و پخش رادیویی Zomit را دنبال کنند. علاوه بر این ، ویراستاران Zomit سعی می کنند اطلاعات لازم را در مورد اطلاعات و حواشی پیرامون محصول گزارش شده در زمان رویداد ارائه دهند. بنابراین ، افرادی که مایل به تماشای فیلم رویداد نیستند می توانند رویدادهای زنده وب سایت را دنبال کنند.

به وب سایت رسمی اپل نگاهی بیندازید

یکی از راه های مشاهده وضعیت اپل این است که به وب سایت رسمی شرکت بروید و ویدیوی منتشر شده در صفحه رویداد را مشاهده کنید. با استفاده از هر مرورگری ، کاربران می توانند به صفحه “رویدادهای Apple” مراجعه کرده و رویدادها را در رایانه های شخصی ، iPads و موارد دیگر مشاهده کنند.

برای دسترسی به صفحه رویدادهای اپل ، می توانید در زمان مناسب به www.apple.com/apple-events/ بروید. همچنین می توانید با مراجعه به این صفحه و کلیک روی گزینه “Add Your Callendar” ، یک رویداد یادآوری را قبل از رویداد به تقویم خود اضافه کنید.

نحوه تماشای در یوتیوب

یوتیوب

اپل همچنین وضعیت خود را در YouTube ارسال می کند ، که یکی از ساده ترین راه ها برای تماشا است. از آنجا که تبلیغات YouTube در هر پلتفرمی که YouTube دارد ، از تلفن ها گرفته تا کنسول ها و تلویزیون های هوشمند ، قابل مشاهده است.

صفحه Apple Timeline اکنون در YouTube ایجاد شده است و می توانید با مراجعه به این پیوند هشدار را تنظیم کنید.

نحوه تماشای در برنامه Apple TV

Apple TV Apple TV

علاوه بر صفحه رسمی رویدادهای Apple و YouTube ، رویدادهای Unleashed را می توان مستقیماً در دستگاه های مشابه از طریق برنامه Apple TV مشاهده کرد. در روز رویداد ، اپل بخش مهمی به نام “Apple Event” را به برنامه Apple TV اضافه کرد و روی آن ضربه زد تا رویداد آشکار شود. برنامه Apple TV همچنین در همه دستگاه های اپل ، کنسول های بازی Roku و برخی از تلویزیون های هوشمند موجود است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، اهداف آینده اپل در آینده شبیه به Mac ها خواهد بود. مک بوک پرو جدید در اندازه های 14 و 16 اینچی عرضه می شود و مشخصات طراحی نیز در معرض تغییر است. دفترچه راهنمای جدید اپل ادعا می کند که سطحی صاف مشابه خط تولید اخیر شرکت دارد و اپل منحنی سینی زیر شاسی را حذف می کند. از دیگر ویژگی های مک بوک پرو جدید می توان به صفحه نمایش مینی LED قدرتمند با پشتیبانی از تازه سازی 120 هرتز ، تراشه قوی M1X ، 512 گیگابایت رم ، 16 گیگابایت رم ، پشتیبانی از پورت باورنکردنی ، HDMI و در نهایت کارت خوان SD اشاره کرد.

البته نباید به نسل سوم مدل ایرپاد بی احترامی کرد. زیرا این شنوندگان می توانند بسیار خوش شانس باشند که در این رویداد شرکت کنند. مدت هاست که شایعه شده است که اپل در حال کار روی نسل بعدی هدفون های بی سیم کامل (TWS) برای ایرپاد است. این هدفون را می توان ایرپاد 3 نامید و از طراحی ایرپاد پرو پیروی می کند. شواهد نشان می دهد که ایرپاد بعدی ممکن است از مزایای حذف نویز برخوردار نباشد و این می تواند آن را گران تر کند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما