پشت صحنه کلیپ جنجالی میترا حجار

[ad_1]

فیلم کوتاه قسمت ششم سریال جزیره که در آن میترا حجار صحبت را فراموش می کند، سرش را پایین می اندازد و شروع به خواندن فیلمنامه می کند. منظور این است که این پزشک، مدیر، یا تیم بازرسی، یا فرستنده یا کارشناس ساترا نیستند که باید برای دریافت مجوز هزینه کنند. قوانین اخراج، تفاوت را ببینید. ویدئویی که در کمتر از یک ساعت کل شبکه اجتماعی را فراگرفت!

سهراب خسروی، سردبیر اثری که بیشترین نقد و انتقاد را برای این اثر داشته است، در این باره به خبرآنلاین گفت: تمام مراسم را تماشا کنید، تمام مدت میترا حجار به زمین خیره شده بود، نباید با امیر مقاره ملاقات کند. طبق میزانسن و سناریو، این اتفاق می‌افتد. «این صحنه هم با دوربین و هم با دوربین بالا فیلمبرداری شده که نشان می‌دهد فیلمنامه میترا مجسمه‌ساز نیست.»

در واکنش به لبه‌ها می‌گوید: «ما حتی در سریال‌هایی مانند «24» می‌توانیم تصحیح خطا را ببینیم و من می‌توانم مدل‌های مختلفی از این رویدادها را از عملکردهای مختلف گزارش شده انتخاب کنم و برای شما ارسال کنم، اما واقعاً در اینجا مونتاژ داستان است. ، این مدل از همان ابتدا با شیطنت انتخاب می شود و برای ایجاد تصویر برش داده می شود و پخش می شود.به این ترتیب سوزن ها بیش از 5000 برش دارند اما از بین 5000 برش یکی را برای ضربه انتخاب کردند. که بخشی از درمان است.اصلا مشکلی نیست که بخواهند گوش کنند.اما می دانید کار ما پخش رادیویی نیست که بخواهم روی آنتن مستقیم بگذارم.مطمئنا بقیه بازیگران، بازیگران زن هستند. ، کارگردانان، پلتفرمرها و ساترا صحنه را دیدند j اینجاست و هیچ کس اینطور فکر نمی کند. پس به ما این حق را بدهید که خشونت به تهدیدی برای کار ما تبدیل شده است.»

خسروی البته تصویر دیگری از ماجرا را برای خبرآنلاین ارسال کرده که از دوربین دوم گرفته شده است و در این کادر تصویری از سند و نقشه ای که میترا حجاز مصاحبه را خوانده باشد، وجود ندارد. این ویدیو اگرچه برای گفتگو مناسب نیست اما در همان میزانسن و در یک زمان است.

با این حال آنچه از این وضعیت برای «تساوی» باقی می ماند، توضیحی است که در اذهان عمومی جا افتاده است. البته حیدری، سازنده سریال درباره اینکه چرا این فیلم به سرعت پخش شد، می گوید: موفقیت آمیز بود. “

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

پاربرگ سایت

تماس با ما