میلان 1 & 2 لیورپول سلام روسونری زود

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، مرسی سعید که در این فصل در مسابقات ویژه لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کرده است، امشب بازی مقابل میلان را با نتیجه 1-2 به برتری رساند تا روسونری در رده چهارم گروه خود قرار بگیرد.

در دقیقه اول اتفاق خاصی نیفتاد و نیمه اول برای تعویض اکسیلد چمبرلین با ده امتیاز برای لیورپول ایجاد شد اما ابراهیم کونته با ضربه سر وارد دروازه شد و از کناره محوطه جریمه به بیرون رفت.میلان.

اما در اواسط نیمه اول بود که میلان گل اول را به ثمر رساند. ارسال براهیم دیاز از کرنر با خطای توپ آلیسون بکر مهار شد و در راه بازگشت از فیچیو سرطانی بود که از این خطا استفاده کرد و با ضربات دقیق دروازه لیورپول را باز کرد.

لیورپول تلاش کرد تا بتواند گل تساوی را به ثمر برساند، اما دیویویک اوریگی وارد زمین شد و ضربه محکم او با ضربه عالی هافبک روسونری مواجه شد.

اما در ادامه لیورپول گل تساوی را به ثمر رساند. شوت اکسیلد چمبرلین در سمت راست توسط مایک مگنان مهار شد، اما در ریباند محمد صلاح در بهترین منطقه قرار گرفت و با یک شوت روی طاق دروازه موفق شد در خانه به میلان تعادل بدهد. در ادامه اتفاق خاصی نیفتاد و هر دو تیم با قبول تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

لیورپول دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 53 توسط محمد صلاح فرصت داشت گل دوم را به ثمر برساند اما شوت ستاره مصری از زاویه سخت با پاسخ مگنان مواجه شد.

اما دقایقی بعد لیورپول گل دوم را به ثمر رساند. روی اشتباه عجیب توموری، سادیو مانه در سمت چپ موقعیت داشت و ضربه او توسط مایک مگنان دفع شد، اما در ریباند این اوریگی بود که با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه 69، این بار روی ارسال نبی کیتا، دیووک اوریگی در گوشه محوطه موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربات او با فاصله زیاد از دروازه خارج شد. دقایقی بعد، دیووک اوریگی یک فرصت خوب دیگر برای باز کردن دروازه پیدا کرد، اما او به عرض دروازه رفت.

در پایان بازی فرانک کاسیر در جدول رده بندی به تنهایی مغلوب آلیسون بکر شد و از سوی دیگر چمبرلین شانس زیادی برای شکست لیورپول با نتیجه مشابه ۱-۲ در سن سیرو میلان داشت.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما