ماموریت خشونت حتی موشک ها هم نمی توانند کرونا را اجرا کنند تات

[ad_1]

انتقال کووید-19 می تواند بر انتقال و شکل گیری ماهواره ها، سفرهای مریخ نورد و ماموریت های بین سیاره ای تأثیر بگذارد. شرکت معروف اسپیس ایکس به دلیل توسعه و پرتاب موشک‌ها با سرعتی بیشتر نسبت به رقبای خود در هواپیما، شهرت زیادی به دست آورده است و این امر بسیار به ضرر ویروس است. گسترش و حتی تعطیلی‌های متوالی نتوانسته است مانع از دستیابی آن به اهدافش شود. بنابراین کمی تعجب آور است که گوین شاتل، مدیر عامل اسپیس ایکس، پتانسیل راه اندازی یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی را اعلام کرد. این صبر برای شرکت سود زیادی خواهد داشت.

با توجه به گسترش جهانی ویروس کووید-19، بسیاری از شرکت ها تحقیقات خود را به دلیل کمبود اکسیژن در جهان رها کرده اند. اما این بار اسپیس ایکس جذاب عمل کرده است. این شرکت اکسیژن مایع را با نفت سفید که سوخت شرکت راکتی است مخلوط می کند و سپس مایع متان را در اختیار آن قرار می دهد که می تواند برای مرحله بعدی فضاپیمای Starship در فضا استفاده شود.

شاتل در نشست سالانه ای در کلرادو اسپرینگز در اواخر آگوست گفت: «ما امسال تحت تأثیر کمبود اکسیژن برای محموله های خود خواهیم بود.

تحویل اکسیژن برای کمک به بیماران کووید همچنین در پرتاب ماهواره لندست 9 با همکاری ناسا و سازمان زمین شناسی ایالات متحده اختلال ایجاد می کند. در 27 سپتامبر، پس از 11 روز تاخیر، ماهواره توسط موشک اطلس 5 آژانس فضایی ایالات متحده که از مرکز فضایی واندنبرگ در کالیفرنیا پرتاب شد، به فضا پرتاب شد.

بیشتر تأخیرها به دلیل ناتوانی سازمان در دریافت نیتروژن مایع کافی بود، زیرا تأمین کنندگان Airgas اکسیژن خود را برای استفاده حیاتی برای کاهش خطر آسیب و مرگ به بیمارستان ها فرستادند. البته در نظر داشته باشید که این نیتروژن برای مراحل آزمایشی و نهایی به نیتروژن گازی تبدیل می شود.

کمبود اکسیژن به سادگی یک مشکل غیر قابل حل در بالای زنجیره تامین است که خدماتی مانند ارسال ماهواره و بسیاری از صنایع دیگر را مختل می کند. کمبود تراشه های کامپیوتری به دلیل تعطیلی تولیدکنندگان در چین، کره جنوبی و تایوان یک مشکل بزرگ است که نه تنها صنعت هوافضا بلکه بسیاری از محصولات دیگر مانند اتومبیل و تجهیزات را تحت تأثیر قرار می دهد.

این تأثیر شامل تجارت و دولت نیز می شود. به عنوان مثال، در سایت چت، شاتل گفت که قطع تراشه توسعه یک پایانه کاربری جدید توسط SpaceX را برای سیستم پهنای باند ماهواره ای Starlink به تاخیر انداخته است.

SpaceX و Flight Alliance تنها سازمان های هوافضا نیستند که احساس بازنشستگی و ناتوانی می کنند. به گفته استفان فوربز، مدیر برنامه بلک جک، برنامه بلک جک که توسط آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی توسعه یافته است، برای روشن کردن ارتباطات نظامی در مدار زمین طراحی شده است. این برنامه در سال 2022 به دلیل کمبود میکروچیپ ها و سایر دستگاه های الکترونیکی منتشر نخواهد شد. فوربس گفت تلاش برای یافتن خازن ها و موارد مشابه بیشتر از چیزی است که ما می خواهیم. ما سعی می کنیم مطمئن شویم که می توانیم آنچه را که می خواهیم پیدا کنیم.

از سوی دیگر، پرتاب این موشک با کمک ائتلاف پرواز و پرتاب، که برای امسال برنامه ریزی شده است، تا سال 2022 به تعویق افتاده است. این تاخیر به این دلیل است که هدف آن در جامعه انرژی، پیتسبورگ- مبتنی بر فناوری Astrobotic قادر خواهد بود به نقش خود در بحران کمبود تجهیزات الکتریکی ادامه دهد. کمبود این وسایل الکترونیکی فرود پرگرین را متوقف کرد.

جان تورنتون، مدیر عامل شرکت Astrobotic، این همه گیری را در سراسر جهان توصیف کرده است زیرا این ویروس می تواند آسیب قابل توجهی به تجهیزات این مناطق وارد کند. ما فقط بهترین کار را انجام می دهیم. این شرکت در حال توسعه اعلامیه جدیدی است که به زودی تکمیل خواهد شد. این پروازها شامل فرود برای پروازهای تجاری به ماه است. هدف اول بخشی از برنامه فضایی ماه ناسا است و شامل محموله هایی از مراکز مکزیکی و آلمانی و همچنین بسیاری از محصولات مصرفی دیگر است.

مقامات ائتلاف هواپیما و پرتاب گفتند که در آغاز شیوع کرونا، این شرکت تا حد امکان محصولات خود را حفظ کرده است تا به کاستی هایی که مستقیماً بر هواپیما تأثیر می گذارد، موشک های خود را تولید و صادر می کند. این شرکت دارای تراشه های نیمه هادی کافی برای دوام چند ماهه است و می گوید که انتظار دارد محموله ها قبل از ذخیره کامل موجودی از سر گرفته شود.

مشکلات زنجیره تامین که بر محیط کسب و کار تاثیر می گذارد به تدریج رخ می دهد. زیرا مدت زیادی است که اپیدمی می تواند منجر به کاهش سرمایه شود که طی چند ماه تخمین زده می شود، و علاوه بر این، بیش از آنچه قبلا تصور می شد طول کشیده است. با وجود کشف کرونا، 114 پرتاب مداری در سال 2020 انجام شد که 104 مورد تکمیل شد. این بزرگترین پرتاب مداری در جهان از سال 1990 تا 2018 است. این عملیات شامل دو فضاپیما از SpaceX است که اولین پرواز از ایالات متحده از زمان پایان پروژه است. سرویس شاتل در سال 2011.

با این حال، آسیب ناشی از تشعشعات کرونا با کاهش تجهیزات صنعتی و تجاری (از جمله عملکرد ناکافی) افزایش می یابد.

با این حال، ذخیره سازی باعث ایجاد مشکل فوری برای تجهیزات نمی شود. در این زمینه ها، دفتر پیشگیری گزارش داده است که اقداماتی را برای کاهش کمبود ریزتراشه ها در آینده انجام می دهد، خواه ناشی از آلودگی یا سایر بلایای جهانی باشد. در 23 آگوست، آژانس با اینتل قراردادی را برای اجرای فاز اول پروژه برای از سرگیری قابلیت‌های تولید تراشه درازمدت در ایالات متحده منعقد کرد.

اینتل قصد دارد با چندین شرکت برای توسعه سنگر تجاری برای توسعه محصولات جدید همکاری کند. این محصول مدلی از میکروالکترونیک های سریع برای اهداف بازاریابی شرکت های مختلف می باشد. این مدل پس از معرفی اینتل در ماه مارس به عنوان یک هدیه در نظر گرفته می شود. سپس قرار شد واحد میکروالکترونیک بیش از 20 میلیارد دلار برای ساخت دو رایانه در آریزونا برای خدمت به بازارهای ایالات متحده و اروپا سرمایه گذاری کند.

کاخ سفید در بیانیه ای در بیانیه مطبوعاتی ژوئن 2021 گفت: همه گیری کرونا و بحران اقتصادی نشان داده است که روند ضعیف مصرف داخلی و بین المللی اقتصاد و امنیت ملی آمریکا را تهدید می کند. مشکلات زنجیره تامین ایالات متحده در

کنگره در حال بررسی قانونی است که سایر پروژه های تولید میکروالکترونیک ایالات متحده را تامین مالی می کند.

در 27 سپتامبر، اریک ایانسون، مدیر تحقیقات فضایی ناسا در مریخ، به گروه تحقیقاتی مریخ و شورای مستقل تحقیقات فضایی گفت: بله.

ما همه چیز را از هر پروژه ناسا بررسی می کنیم. برخی تاثیرگذارتر از دیگران هستند. گاهی اوقات مشکل فقط مشکل تجهیزات است. از آنجا که محتویات این زنجیر برای اهداف مهم دیگری استفاده می شود، آنها محدود به ماموریت ما نیستند.

تا زمانی که بیماری عروق کرونر قلب به طور کامل تحت کنترل نباشد، من فکر می کنم که ما مزایای مداوم آن را از روند تحقیقات خواهیم دید.

اریک اینسون، مدیر تحقیقات ناسا

ایانسون افزود: “ما امروز بهتر از زمانی که بیماری شروع شد، تاثیر این بیماری را بر زندگی مردم مدیریت می کنیم.” امیدوارم بتوانیم بهتر عمل کنیم زیرا زمانی که یک بیماری مسری وجود دارد باید مثل همیشه کار کنیم، این واقعیت است که بیماری کرونا زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است، اما باید بتوانیم، ادامه دادن آن دشوار است. تحقیقات ما و منجر به موفقیت.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما