الی پیشرفته‌ترین پیشرفته‌ترینای 4K خود را رونمایی کرد & زومیت

[ad_1]

الجی به‌تازگی پیشرفته‌ترین پروژه‌های خود را رونمایی کرده است. LG CineBeam HU715Q ین HU710P دارای قابلیت نمایش 4K هستند، دارای ییانی از استاندارد HDR را دارند و به نسبت ستاست 2 .000.000: دستان دست می‌کنند. به گزارش دیجیتال ، دو پروژه رده‌بالای ال جی در اول سال جاری میلادی به دست مخاطبان خواهند رسید. فعلاً به قیمت محصولات جدید جدیدها اشاره نشده است.

U HU710P از منبع ترکیبی ترکیبی یزر لیزری- LED استفاده می‌کند که گفته‌ای گفته‌ای هیچ‌نیازی به چرخه‌های رنگ ردارد دارد و می‌تواند بیش از 2000000000 روشنایی تولید کند. U HU715Q که بزرگ‌تر است در دسته‌ای یای فوق‌العاده کوتاه‌برد جای می‌گیرد این است که به نور لیزر اتکا می‌کند و ییایی حداکثر ۲۵۰۰۵۰۰ لومن ارائه می‌کند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

دو نفر در تماشای فیلم ما پروژکتور 2022 ال جی HU715Q

برای ارتباط با HU710P ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. زآنجااین‌حال آن‌جاکه با پروژه‌ای طرف هستیم، هستیم که نورا از جلویی ویاباند، فاصله‌ای از پروژکتور از سطحی که تصویر آن را درمی‌آید بیشتر نشان می‌دهد. این توضیح می دهد که یای ایجاد تصویری ۱۰۰ اینچی ینچیاید پروژکتور در صاصله ی ه‌یاً ۲ متری از سطح تصویر رار ر. Hain HU710Pحال‌ پیشرفته‌تر فای مرسوم،‌تری‌های پیشرفته‌تر از قابلیت تصحیح کیستون‌پید پیدا می‌کند.

الهه های مرتبط:

HU715Q اندازه کوچک‌تری دارد و به ماکا امکان می‌دهد ویریاویری 800 100 این را از زاصله‌ای تقریباً 2، خ خلق ق. برای ارتباط با HU715Q ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

الجی شده است که منبع هر دو پروژه جدیدش رارای طول عمر 100000 متر است. الجی می‌گوید این اینان چهار برابر بیشتر از زل عمر لامپ استاندارد پروژه‌ها است. OSah‌های جدید شرکت یا از نرم‌افزارهای اختصاصی WebOS استفاده می‌کنند و به وری‌هاوری‌های ایرپلی ۲ هوم‌کیت هوم‌کیت اپلیکیشن‌های کاربردی کاملاً مجهز.

پروژکتور 2022 الجی جی HU715Q در اتاق تاخل در حال اجرای بازی

برای خلاص شدن از شر بهم ریختگی باید خلاص شوید، باید از شلوغی هایی که نیاز دارید خلاص شوید. ‏ جهت تماس با ‏HU715Q و HU710P‏، وارد حساب کاربری خود شوید یا حسابی جدید بسازید. الجی به مشخصاتی نظیر نرخ زیازی تغییر، ‌ تالت خودکار تأخیر و اجرای بازی‌های 4K با نرخ زیازی 100 هرتز که برای گیمرها همارند، اشاره‌ای نیست.

HDMI eARC هانی ه e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e eARC HDMI USB 2.0 در این ین همچنین 2.0 هاه USB 2.0 هستند. رده‌بل رده‌بالاتر یعنی HU715Q دارای مجموعه‌های چهارتایی از ووفر ووفراخلی است و از صدای استریوی ستریوی، ۲ ناناله با توان و تات نیانی نی. HU710P از یای از اسپیکرهای استریوی ۱۰ تات بهره می‌گیرد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما