سونی و هواوی همچنان از برند Watch GT شکایت می کنند

[ad_1]

Sunip در سال 2016 از Huawei شکایت کرد و با درخواست مجوز GT برای ساعت های هوشمند این شرکت مخالفت کرد. بدیهی است که این شکایت هنوز ادامه دارد و در این زمان سونی قصد دارد به چینی ها اجازه ندهد از این نام در محصولات خود استفاده کنند.

علامت تجاری مورد بحث در این دعوی “Watch GT” است که همچنین یکی از بازی های محبوب شرکت های ژاپنی به نام GT است.

قبل از هر چیز باید توجه داشت که غول تلفن همراه چینی از برند ساعت خود با نام تجاری “Watch GT” رونمایی کرده است. طبق گزارش LetsGoDigital ، هوآوی در حال حاضر علائم تجاری GT3 و GT5 را در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ثبت کرده است و در اینجا اختلاف بین سونی و هواوی آغاز شد. در طی فرایند درخواست نام های جدید ، سایر شرکت ها مجاز به شکایت بودند ، بنابراین در سال 2016 ، شرکت های فناوری ژاپنی علیه Huawei شکایت کردند.

سونی

تولید کننده چینی مارک ساعت خود را با نام تجاری “Watch GT” ارائه می دهد. به گفته LetsGoDigital ، این شرکت GT 3 و GT 5 را در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ثبت کرده است ، اختلاف بین Sony Interactive Entertainment و Huawei آغاز شده است. در زمان ارائه درخواست تجاری ، یک شرکت شخص ثالث مجاز به اعتصاب بود. بنابراین در سال 2016 ، شرکت های فناوری ژاپنی علیه Huawei شکایت کردند.

در سال 2019 ، سونی شکایت دیگری علیه برند هواوی ارائه کرد ، اما در جریان اختلاف دوم ، ساعت GT و GT 2 عرضه شد. اکنون سونی قصد دارد با شکایت جدیدی در اتحادیه اروپا اختلافات خود را با هواوی گسترش دهد. در حال حاضر روند قانونی شکایت در حال انجام است و نتایج آن را نمی توان به زودی پیش بینی کرد و باید منتظر اطلاعات جدید باشیم.

سونی

دلیل حمله سونی به نام تجاری هوآوی مربوط به بازی محبوب آنها Gran Turismo است. به عبارت دیگر ، شرکت ژاپنی قصد دارد حقوق انحصاری برند GT را به دست آورد.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما