هکرها داده های میلیون ها کاربر هندی ایسر را سرقت می کنند

[ad_1]

ایسر ، خرده فروش سخت افزار تایوانی ، مدعی است که هکرها به خدمات پس از فروش خود در هند دسترسی پیدا کرده اند و اطلاعات بسیاری از کاربران به سرقت رفته است.

با این حال ، مدافع حقوق خصوصی پس از حضور در یکی از انجمن ها ، جزئیات این نقض را فاش کرد. میکلوس زولتان ، بنیانگذار آفاریس می نویسد:

در بیانیه یکی از این سازمان ها ، گروه هکر Desorden گزارش داد که سرورهای Acer Indian را سرقت کرده و داده های آنها را به سرقت برده است.

ایسر

به گفته زولتان ، به نظر می رسد داده های سرقت شده شامل هک شدن داده ها و سایر داده های شخصی میلیون ها خرده فروش و خرده فروشی ایسر در هند است.

کارشناس ایسر همچنین گفت که پس از تشخیص نقض ، همتایان هندی آنها بلافاصله سیاست ایمنی خود را آغاز کردند. جزئیات این تخلف به پلیس محلی گزارش شد و روند اطلاع رسانی به همه مصرف کنندگان آسیب دیده آغاز شده است. این کارشناس افزود که این وضعیت “بر تجارت و تداوم تجارت ایسر تأثیر نخواهد گذاشت.”

ایسر به BleepingComputer گفت:

ما اخیراً اعتصاب جداگانه ای را برای خدمات پس از فروش خود در شهرهای هند شناسایی کرده ایم. پس از تشخیص ، ما بلافاصله فرایند ایمنی و بازرسی از تمام سیستم های خود را آغاز می کنیم. ما هنوز در حال آموزش تمام مشتریان بالقوه خود در هند هستیم.

در حالی که ایسر صراحتا اطلاعات نقض کننده را فاش نکرده است ، PrivacyAffairs گزارش داده است که هکرها در حمله به داده های میلیون ها مشتری خود دسترسی پیدا کرده اند. در حقیقت ، هکرها ده ها هزار پرونده شرکت تایوانی را برای اثبات ادعاهای خود ارائه کرده اند.

هکرها یا ایسر هنوز گزارش نداده اند که مهاجمان سرورها را به خطر انداخته و آنها را در معرض خطر قرار داده اند. تخمین زده می شود که بیش از 60 گیگابایت داده حساس از جمله محتویات حساب های ایسر ، داده های مالی و تجزیه و تحلیل به هکرها نشت کند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.