سلبریتی ها و سیاستمداران در میان کسانی که در دعاوی تجاوز جنسی تحت قانون بازماندگان بزرگسالان نیویورک نام برده شده اند.

نیویورک – به مدت یک سال، قانون بازماندگان بزرگسالان نیویورک مهلت های قانونی معمول را به حالت تعلیق درآورد تا به قربانیان تجاوز جنسی آخرین فرصت برای طرح دعوی در مورد رفتار نادرست سال ها یا دهه ها پیش داده شود.

تا زمان انقضای این قانون در هفته گذشته، بیش از 3700 پرونده قضایی تشکیل شده بود که بسیاری از آنها علیه افراد مشهور و چند سیاستمدار بودند.

لیست متهمان شامل بسیاری از نام‌های آشنا از رسوایی‌های گذشته #MeToo و چند مورد جدید بود. تعداد زیادی از اتهامات نیز توسط زندانیان سابق در مورد تجاوزات ادعایی در زندان ها و زندان ها مطرح شده است.

در اینجا راهنمای برخی از ادعاهای جالب تر است:

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، یکی از اولین کسانی بود که نوامبر گذشته توسط نویسنده ای که گفته بود در رختکن یک فروشگاه بزرگ به او تعرض کرده بود، بر اساس قانون شکایت کرد.

E. Gene Carroll، یک روزنامه نگار، در مورد حمله ادعایی در کتابی در سال 2019 نوشت. او این اتهام را رد کرد و گفت که هرگز اتفاق نیفتاده است. او ابتدا از ترامپ فقط به دلیل افترا شکایت کرد، زیرا این اتهامات به اواسط دهه 1990 بازمی‌گردد و مدت‌هاست که محدودیت‌های طرح دعوی به پایان رسیده بود. اما قانون بازماندگان بزرگسالان راه را برای دعاوی تجاوز جنسی باز کرد.

در ماه مه، هیئت منصفه ترامپ را در مورد تجاوز جنسی به کارول مجرم تشخیص داد، اما نه در مورد تجاوز جنسی. به او 5 میلیون دلار با احتساب خسارت افترا محکوم شد.

شان “دیدی” کامبز، غول موسیقی هیپ هاپ، در این ماه توسط سه زن شکایت کرد. اولین پرونده توسط خواننده R&B Cassie در دادگاه فدرال تشکیل شد. او کامبز را به ضرب و شتم و آزار او در یک رابطه طولانی مدت متهم کرد که او آن را رد کرد. روز بعد قرارداد را اعلام کردند.

هفته گذشته دو زن دیگر قبل از انقضای قانون شکایت کردند. آنها کامبز را در حوادث جداگانه‌ای که به اوایل دهه 1990 بازمی‌گردد، متهم به تجاوز جنسی می‌کنند. سخنگوی Combs این اتهامات را رد کرد.

هاروی واینستین که قبلاً به اتهام تجاوز جنسی در نیویورک و لس آنجلس محکوم شده بود، در ماه اکتبر توسط جولیا اورموند شکایت کرد که تهیه کننده فیلم را متهم کرد که پس از تجاوز جنسی به او در سال 1995، حرفه خود را خراب کرده است.

واینستین که در زندان نیویورک به سر می برد، از طریق وکیل خود این اتهامات را “به شدت” رد کرده است.

در میان انبوهی از شکایت های ثبت شده در روزهای پایانی قانون، یکی از مجریان جیمی فاکس بود.

زنی که می‌گوید در سال 2015 در یک بار پشت بام نیویورک از او عکس خواسته است، او را متهم می‌کند که زیر لباس‌هایش دست و پا می‌زند.

نماینده این بازیگر گفت که این حادثه هرگز اتفاق نیفتاده است.

در ادعایی که به دهه 1970 برمی گردد، زنی استیون تایلر، خواننده اصلی گروه Aerosmith را متهم کرد که به زور دست و پای او را بوسیده است.

این زن می گوید زمانی که تایلر را در تابستان 1975 در منهتن ملاقات کرد، 17 ساله بود و او در آن روز دو بار به او حمله کرد.

تایلر به طور علنی درباره این اتهامات اظهار نظری نکرده است.

جوآن تارشیس از بیل کازبی شکایت می کند که می گوید زمانی که کازبی دو بار در دهه 1970 به او مواد مخدر زد و به او حمله کرد، نویسنده کمدی جوانی بود. او اولین بار در سال 2014 این اتهام را مطرح کرد، اما قبلاً توانایی او برای پیگرد قانونی محدود بود. به دوره ادعا

یکی از نمایندگان کازبی به سؤالات مربوط به این شکایت پاسخ نداد، در عوض به تعداد افراد مشهوری که در شکایت های ثبت شده تحت این قانون ذکر شده است اشاره کرد و پرسید: “چه زمانی این موضوع متوقف می شود؟”

این کمدین و هنرپیشه بریتانیایی توسط زنی که ادعا می کند در فیلم آرتور در سال 2010 که برند در آن نقش آفرینی کرده بود، از او شکایت می کند. این زن برند را متهم کرد که خودش را لو داده و در حمام به او تعرض کرده است.

او در مورد این شکایت اظهار نظری نکرده است، اما در پاسخ به اتهاماتی که در رسانه های بریتانیا در ماه سپتامبر توسط چهار زن که گفته بودند او به آنها تجاوز کرده است، “همیشه توافقی” بوده است.

آنتونیو “LA” رید توسط زنی که در زمان مدیریت Arista Records به عنوان مدیر برنده جایزه گرمی کار می کرد، شکایت کرد.

این زن، درو دیکسون، گفت که رید در سال 2001 دو بار به او تجاوز جنسی کرد و آنچه را که فکر می کرد یک حرفه امیدوارکننده در صنعت موسیقی بود خراب کرد. او در مورد این شکایت اظهار نظر نکرده است، اما زمانی که دیکسون برای اولین بار در سال 2017 ظاهر شد، اتهامات او را رد کرد.

اکسل رز خواننده گانز ان رز توسط یک مدل سابق متهم به تجاوز به او در سال 1989 در هتلی در نیویورک شده است.

شیلا کندی گفت که در نتیجه این حمله که قبلاً به آن اشاره کرده بود، تشخیص داده شد که دچار اضطراب و افسردگی شده است.

وکیل رز گفت که این اتهامات دروغ بوده و هرگز اتفاق نیفتاده است.

مایک تایسون بوکسور توسط زنی که می گوید در اوایل دهه 1990 در آلبانی نیویورک پس از ملاقات با او در یک باشگاه و در لیموزینش به او تجاوز جنسی کرده است، شکایت می کند. نمایندگان در مورد تایسون اظهار نظر نکردند.

در سال 1992، این بوکسور سنگین وزن پس از محکوم شدن به تجاوز، سه سال را در زندان گذراند.

اندرو کومو، فرماندار سابق نیویورک که در سال 2021 به دلیل اتهام آزار جنسی از سمت خود استعفا داد، توسط دستیار اجرایی سابق خود شکایت کرد. بریتانی کومیسو گفت که با آزار جنسی و دسترسی ناخواسته کومو مواجه شده است و زمانی که این حوادث را گزارش می‌کند، تنبیه شده است.

وکیل کومو این شکایت را یک “قبض پول نقد” خواند. کومو اتهامات سوء رفتار جنسی را رد کرده است. او ابتدا با اتهامات جنایی روبرو بود، اما دادستانی به دلیل فقدان شواهد از آنها صرف نظر کرد.

نیل پورتنو، کارگردان سابق جوایز گرمی، با شکایت زنی مواجه است که می گوید در سال 2018 به او تجاوز جنسی کرده است. شاکی او، موسیقیدانی که نامش در دادخواست ذکر نشد، پورتنو را متهم کرد که او را در اتاق هتل مواد مخدر مصرف کرده و به او حمله کرده است.

یکی از نمایندگان پورتنو که در سال 2019 استعفا داد، این اتهامات را “کاملا نادرست” خواند.

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل مدافع ترامپ، توسط زنی شکایت می‌کند که می‌گوید در حالی که برای او کتاب می‌کرده، او را مجبور به فعالیت‌های جنسی کرده است.

این زن، نوئل دانفی، گفت که جولیانی در زمانی که برای او به عنوان مدیر توسعه تجارت و مشاور روابط عمومی از سال 2019 تا 2021 کار می کرد، اظهارات و خواسته های جنسی زننده ای را مطرح کرد.

سخنگوی او قاطعانه این ادعا را رد کرد.

آسوشیتدپرس معمولاً از قربانیان تجاوز جنسی در داستان‌ها نام نمی‌برد، مگر اینکه بخواهند داستان‌های خود را علنی بگویند، همانطور که دانفی، کمیسو، کندی، دیکسون، کارول، اورموند، کیسی و تارشیس انجام دادند.

حق چاپ © 2023 واشنگتن تایمز، LLC.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما