سرقت تجهیزات ارتباطی به 18 میلیارد تومان رسید & زومیت

[ad_1]

به گزارش زومیت، سرقت ارتباطات یکی از مواردی است که در کنار انواع خرابی های ارتباطی، این شرکت را با مشکل مواجه کرده است. علی ملک جعفریانمدیرکل مخابرات استان تهران امروز 17 آبان ماه در خبری اعلام کرد که سارقان به جایی ادامه می‌دهند که سال گذشته بین 17 تا 18 میلیارد تومان گمشده بودند. جعفریان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این اتفاق مذاکرات خوبی با پلیس داشتیم و دادگاه ویژه ای برای مکالمات تلفنی وجود دارد. اما با وجود همه اینها، دستگاه همچنان به سرقت رفته است.»

دولت جدید وعده افزایش هزینه های ارتباطی را داده است

یکی از مشکلاتی که مخابرات پس از تغییرات دولت به آن توجه می کند، تغییر در تعرفه های ارتباطی است. اخیرا مدیرعامل مخابرات در گفت و گو با زومیت اعلام کرده است که این تغییر تنها شامل شرکت های ارائه دهنده خطوط می شود و نرخ مکالمه تغییر نخواهد کرد. در همین راستا جعفریان همچنین اعلام کرد که ارتباطات برای مدیریت شبکه به منظور بهبود هزینه‌های ارتباطی، حذف کارمزد و هزینه‌ها، مبلغ تقریبی 26 تا 30 هزار تومان در نظر گرفته است.

مقاله مرتبط:

وی به این موضوع اشاره می کند:

این درخواست بر اساس هزینه مدیریت شبکه توسط کاربران است. یعنی هزینه ای بین 26 تا 30 هزار تومان که با توجه به مدل مسابقه محاسبه می شود، توسط کاربران برآورد شده است. از طرفی کاربران می توانند تا این میزان در داخل شبکه داخلی تماس برقرار کنند و هزینه های اضافی بر روی شارژ مشتری محاسبه می شود.

جعفریان دولت جدید وزارت ارتباطات را متعهد به حل مشکل و تعدیل هزینه های ارتباطی دانست و ابراز امیدواری کرد با اعداد و ارقام مناسب شاهد افزایش پوشش شبکه باشیم.

    علی ملک جعفریان، مسئول ارتباطات منطقه تهران

ملک جعفریان متوسط ​​درآمد هر مصرف کننده در تهران را 8500 تومان عنوان کرد و گفت: به دلیل هزینه بالای مدیریت هر خط، اگر بدهی مصرف کننده دو بار پرداخت نشود، خط آن قطع می شود. مشتری بیش از 80000 تومان قبض پرداخت نشده دارد، ارتباط او طبق انجمن قطع می شود. حکمرانی خوب.”

بر اساس آمار ملک جعفریان در این نشست خبری، هم اکنون 2 میلیون و 300 هزار کاربر رادیو در تهران وجود دارد که از این تعداد یک میلیون و 100 هزار کاربر FCP از شبکه ارتباطی استفاده می کنند.

کاندیدای جدید برای ارتباطات؟

اخیراً به ویژه در پی بحران اینترنت در کشور، زومیت در حال مذاکره با مدیرعامل ایران نت، رئیس یک پروژه چهار نفره یا ارسال فیبر به خانه بود. مدیرعامل ایرانیان نت در این مصاحبه گفت که این شرکت خدمات کاربر نهایی و دسترسی به ارتباطات را ارائه می کند. اپراتور باید با کشیدن فیبر نوری در چندین مکان و استفاده از زیرساخت فیبر نوری برای شرکت کار کند. به گونه ای که ساخت شبکه و شبکه فیبر با ایرانیان و نصب تجهیزات برای آوردن کاربران به خانه بر عهده شرکت های اینترنتی یا موبایلی می باشد. با توضیحات مدیر عامل اپراتور چهارم می توان فهمید که در صورت تکمیل این پروژه، ایرانیان نت می تواند کاندیدای ارتباط شود.

ملک جعفریان در پاسخ به زومیت گفت که آیا کارمند چهارم می تواند مدعی ارتباطی آنها باشد یا خیر؟

ما همچنین مفتخریم که FTTH را به دلیل سرعتی که در آن می‌توانیم بیشتر از سرعت فعلی اینترنت ارسال کنیم، ایجاد می‌کنیم. در تهران حدود 60 تا 70 هزار مایل زیرساخت فیبر نوری ساخته ایم و مردم تهران حدود 80 هزار پورت اینترنت فیبر نوری در خانه های خود دارند. ممکن است تعرفه ها و قیمت مودم ها در این فناوری بالا باشد. اما برخی از حوزه های ارتباطی که می توانند این خدمات را ارائه دهند، مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

به گفته وی، فیبر وارداتی به کشور کار سختی است و تعرفه آن گران است. بنابراین یکی از مشکلات پروژه ایرانی شما فیبر نوری است. مدیر مخابرات استان تهران گفت: اگر کارمند چهارم بتواند از طریق فیبر وارد شبکه شود، شرکت را به عنوان رقیبی می بینند که به آنها امکان گسترش و توسعه را می دهد. به گفته ملک جعفریان، نامزد برای آنها و مردمی که از آن سود می برند، خوب است.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

پاربرگ سایت

تماس با ما