رنگنیک به افتخار رونالدو کلاهم را برداشتم

[ad_1]

کد خبر: 1796379/42 ib

زمان: 20:24
1400/09/14 در حب

بازدید: 71,656 ib

ما انتظارات را پشت سر گذاشتیم.

رالف رانگنیچ سرمربی جدید منچستریونایتد می گوید تیمش بیش از حد انتظار مقابل پالاس بازی کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، رالف رنگنیک در ابتدای روی نیمکت شیاطین سرخ درخشش داشت و تیم تحت هدایت او امروز در اولین دیدار با گل در نیمه نهایی پیروز شد.منطقه کریستال پالاس. رالف رنگنیک در پایان بازی از عملکرد یونایتد تمجید کرد و آرزو کرد که این تیم بتواند در آینده بهتر عمل کند.

“از عملکرد تیم بسیار خوشحال بودم، به خصوص در نیمه اول، فشار تیم ویژه بود و فقط حیف بود که نتوانستیم یکی یا دیگری را تمام کنیم. یک گل. همیشه شرایط بعد از آن آسان تر است. تکمیل، “ما باید کتاب های تمیزتر و شغل بهتری در کمپین خود داشته باشیم. بازی های گروهی امروز.

ما می خواستیم با دو بازیکن بازی کنیم، مخصوصاً در وسط خط حمله، و البته کریستیانو رونالدو سعی نکرد توپ را امتحان کند، و من کلاه خود را روی نمایش گذاشتم. ما همیشه سعی می کنیم بر توپ مسلط شویم و این اتفاق می افتد به جز پنج دقیقه آخر بازی. در تمام دقایق دیگر بازی سعی می کنیم حریف را از هدف خود دور کنیم.

ما باید بسیاری از اطلاعات را اصلاح کنیم و همیشه درهای خود را ببندیم. اما تنها با یک جلسه تمرین، به تیم بسیار افتخار کردم و بهتر از حد انتظار عمل کردیم. باید از کمکم بپرسم که آیا حق عبور هم می تواند ضربه بزند؟ در واقع فکر می کنم او فقط به سمت چپ شلیک کرد و اکنون برای او خوشحالم.

نحوه برخورد هواداران و همه اعضای باشگاه با من در اولدترافورد فوق العاده بود. خوشحالم که سه چهار هفته اینجا هستم. ما باید این سبک را گام به گام و در تمرین انجام دهیم، با بازیکنان صحبت کنیم، فیلم ها را به آنها نشان دهیم و به آنها توضیح دهیم که این نوع فوتبال چگونه می تواند به آنها کمک کند. با یک جلسه تمرین و چند مصاحبه با بازیکنان، امروز عملکرد آنها در دفاع عالی بود و بازی را مدیریت کردیم.»

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما