ده فرد معروف با بیت کوین & زومیت

[ad_1]

به جرات می توان گفت که در روزهای اولیه بیت کوین ، ارزهای دیجیتال برای مردم چندان جذاب نبود و مردم اغلب آن را به عنوان یک فناوری جدید و منسوخ توصیف می کردند که اغلب مورد استفاده قرار می گرفت. از رایانه هوشمند یا چوب چوبی. تعداد کمی از مردم در حال حاضر از فناوری اطلاع دارند و اغلب آن را ارز بی اهمیت اینترنت یا یک مدل دیجیتالی مانند تلویزیون های سه بعدی می دانند که به زودی ناپدید می شوند.

طبق گزارشات این استدر روزهای اخیر ، بیت کوین سقف کلیدی 60 هزار دلاری خود را دوباره شکست و باعث معاملات ده ها هزار شرکت نوپا شد. این واقعیت برای کسانی که می توانند روزی بیت کوین را با قیمت بسیار پایین خریداری کنند ، کمی تلخ است. با ادامه تصویب بیت کوین در سال 2021 ، تعداد بیشتری از افراد و حتی افراد مشهور در سراسر جهان به مزایای دیجیتال علاقه مند شده اند.

تا سال 2021 ، برخی از مشهورترین افراد جهان سودآورترین معامله گران بیت کوین خواهند بود. در زیر لیستی از 10 فرد مشهور صاحب بیت کوین آورده شده است. به خاطر داشته باشید که برخی از این افراد ارزش بیت کوین خود را تبلیغ نمی کنند و فقط از کار مرتبط با این مزایای دیجیتالی حمایت عمومی می کنند.

1- ماسک ایلان

ماسک ایلان

ایلان ماسک در مورد ارزهای رمزنگاری شده تردید داشت. اما در حال حاضر ، با بیش از 46 میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی ، او اغلب مورد بحث رسانه های دیجیتال است و می توان او را یکی از تأثیرگذارترین افراد در جامعه دانست. در ژانویه 2021 ، ارزش این ارز دیجیتال پس از افزودن ماسک بیت کوین به حساب توییتر آن 25 درصد افزایش یافت.

جملات دیگر:

در ژانویه 2021 ، ماسک ثروتمندترین مرد جهان شد. او قبلاً مدل بیت کوین را در سال 2019 درخشان توصیف کرده بود و اخیراً حمایت خود را از دنیای ارزهای رمزنگاری شده اعلام کرد. شرکت وی تسلا هنوز 1.5 میلیارد دلار بیت کوین دارد که 7.7 درصد از کل درآمد و حدود 14 درصد از عملیات نقدی این شرکت را تشکیل می دهد.

تا آنجا که عموم مردم می دانند ، تنها 0.25 بیت کوین دارد که سالها پیش توسط یکی از دوستانش به آن داده شد. ماسک همچنین با کوین دوج رابطه دارد که دلیل اصلی افزایش ارزش این دارایی های دیجیتالی در اوایل سال 2021 است.

2- جک دورسی

جک دورسی

جک دورسی ، مدیرعامل توییتر و Square سرمایه گذار بیت کوین هستند. عشق او به پادشاه هدایای دیجیتالی به سال 2017 برمی گردد. هنگامی که او شروع به تبلیغ این مزایای دیجیتالی کرد. هنگامی که بازار ارزهای رمزنگاری شده در سال 2018 سقوط کرد ، دورسی همچنان به موقعیت بیت کوین متکی بود و آن را سود آینده جهان نامید. این زمانی است که قیمت بیت کوین در سال 2018 به پایین ترین سطح خود در سال های اخیر رسیده است.

دورسی در مارس 2019 گفت که هزاران دلار در هفته برای خرید بیت کوین هزینه خواهد کرد. علاوه بر سهام دورسی در بیت کوین ، Square Pays ، شرکت آن ، 4709 بیت کوین در اکتبر 2020 دریافت کرد. جالب است بدانید که دورسی حتی بیت کوین استخراج می کند.

3- مایک تایسون

مایک تایسون

بوکسور و ستاره سابق رسانه های اجتماعی مایک تایسون ابتدا از پتانسیل بیت کوین فراتر از افراد مشهور مطلع شد و حمایت خود را از این دارایی های دیجیتالی در سال 2015 اعلام کرد. تایسون در زمان کنفرانس مطبوعاتی گفت که بیت کوین بخشی از صنعت خدمات مالی است. در همان سال او با تولید کنندگان دستگاههای خودپرداز بیت کوین همکاری کرد. حرکتی که چهره او را روی دستگاه خودپرداز پادشاه امور مالی دیجیتال قرار می دهد. همچنین برای راه اندازی کیف پول بیت کوین با Iron Mike و Bitcoin Fair همکاری کرد.

4- میسی ویلیامز

میسی ویلیامز: 3 میلیون طرفدار در Webtalk منتظر شما هستند!

میسی ویلیامز ، بازیگر سریال محبوب “بازی تاج و تخت” ، در نوامبر 2020 به بیت کوین پیوست. او از طرفداران خود در حساب توییتر خود پرسید که آیا بیت کوین بخرد یا خیر. این توییت بیش از 900000 کاربر را جذب کرد که نیمی از آنها با آن مخالف بودند.

خوشبختانه به نظر می رسد تصمیم گرفته شده است. ویلیامز پس از انتخابات گفت:

من از اطلاعات شما قدردانی می کنم. من آن را خریدم.

او واقعاً دختر باهوشی است ؛ زیرا از آن زمان ارزش بیت کوین های آن بیش از چهار برابر شده است.

5- مارک کوبان

مارک کوبا: آیا دنبال کننده های بیشتری می خواهید؟

ستاره میلیاردر و مالک دالاس ماوریکس که دارایی خالص او 4.2 میلیارد دلار برآورد شده است ، رابطه ای عاشقانه و نفرت آمیز با بیت کوین دارد. یک بار به مردم توصیه شد حداقل 10 درصد از سرمایه گذاری خود را روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند ، و سپس به زودی اعلام کرد که موز بیشتری نسبت به بیت کوین دارد. در آوریل 2020 ، اعلام کرد که دارای 130 دلار بیت کوین (در حال حاضر حدود 735 دلار ارزش دارد) ؛ اما سپس او به وضوح اعلام کرد که بسیاری از توکن های ارز دیگر را از ابتدای مبادله Coinbase خریداری کرده است.

کوبا سپس به مردم می گوید همه چیز را در پادکست آنتونی پامپلیانو از بیت کوین بخرید. اما او همچنین اعتراف می کند که تنها زمانی سرمایه گذاری زیادی در بیت کوین می کند که بتواند از پول مجازی بدون نیاز به تبدیل آن به ارز فیات استفاده کند.

او مالک تیم والیبال دالاس ماوریکس است. از سال 2019 ، این تیم امکان سفارش بلیط مسابقات با بیت کوین را با استفاده از بستر پرداخت رمزنگاری شده بیت کوین فراهم کرده است.

6- اسنوپ داگ

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ یکی از اولین افراد مشهوری بود که وارد دنیای بیت کوین شد. در سال 2012 ، رپر محبوب آمریکایی کاربران را مجبور کرد آهنگ های او را با بیت کوین بخرند. هر آهنگ آن در آن زمان 0.3 بیت کوین فروخت که با توجه به ارزش فعلی پادشاه دارایی های دیجیتال (60.000 دلار برای بیت کوین) ، 18000 دلار برآورد شده است.

او در آن زمان نمی دانست که پس از ترک کار چه خواهد کرد. با این حال ، هنوز مزایای دیجیتالی را ترویج می کند و حامی دوج کوین است.

7- استیون سیگال

استیون سیگال: 5 میلیون طرفدار منتظر شما در Webtalk هستند!

تا زمان نگارش این مقاله ، دارایی های بیت کوین استیون سیگال ناشناخته است. اما همیشه یکی از اعداد مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده بوده است. متأسفانه ، با دارایی های ارز رمزنگاری شده نیز سروکار دارد و 2020 توسط SEC ایالات متحده به “تبلیغات غیرقانونی” رقبای بیت کوین متهم شده است. ستاره بوکس با پرداخت 314 هزار دلار جریمه موافقت کرد.

8- کانیه وست

کانیه وست

کانیه وست در پادکست جو روگان صحبت کرد و از محبوب ترین پلتفرم دیجیتالی حمایت کرد و خاطرنشان کرد که بیت کوین “آزادی واقعی آمریکا” است. وی افزود که بیت کوین راه های جدیدی را ایجاد می کند که می توان آنها را قبل از این که انسانها جلوتر باشند ایجاد کند. البته هنوز مشخص نیست که این رپر چقدر بیت کوین دارد.

9. فلوید می ودر جونیور

فلوید یاج

فلوید می ودر جونیور ، بوکسور حرفه ای و سرشناس ، یکی از مشهورترین صاحبان بیت کوین است. به عنوان مثال ، او در سال 2017 اعلام کرد که در بورلی هیلز است و از سرمایه گذاری خود در بیت کوین استفاده کرده است. او حتی گفت که از این که طرفدارانش او را فلوید کریپتو می نامند خوشش نمی آید. فلوید و دیجی خالد در سال 2018 به دلیل جرایمی که از راه اندازی دیجیتال (ICO) حمایت می کنند جریمه شده اند.

10. ریچارد برانسون

ریچارد برانسون

ریچارد برانسون ، بنیانگذار گروه ویرجین چند میلیون دلاری ، در سال 2014 با 30 میلیون دلار به پلت فرم Beatpy پیوست. این بستر پشتیبانی از تکمیل پرداخت های بیت کوین است. ارزش سرمایه گذاری بیت کوین خود را اعلام نکرده است. اما در زمان مناسب ، مفید بودن بهبود عملکرد دیجیتال را تصدیق می کند.

شخص مهم دیگری که دارای بیت کوین است

از دیگر افراد مشهور با بیت کوین می توان به گوینت پالترو و دونالد گلاور اشاره کرد. در سال 2018 ، پالترو از Abra Wallet و Exchange حمایت می کند. از سوی دیگر ، گلوور ، بازیگر و خواننده رپ که با عنوان Childish Gambino نیز شناخته می شود ، توصیف خوبی از بیت کوین در سال 2013 ارائه داد و توضیح داد که چرا وقتی همه چیز آنلاین می شود ، بیت کوین اینطور نیست.

بن اسکرین ، مبارز و بازنشسته سابق UFC ، حامی سرسخت ارزش های دیجیتالی و مورد علاقه شخصی وی در LightQueen است.

نتیجه

با توجه به شهرت شرکت ها و شرکت های بزرگ و همچنین شرکت هایی که روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند ، به نظر می رسد که مبادلات بیت کوین در بازارهای مالی همچنان ادامه دارد. هنوز مشخص نیست که چه زمانی از این مزایای دیجیتالی به طور گسترده استفاده می شود و چه مدت می تواند ارزش خود را حفظ کند. با این حال ، ما به طور قطع می دانیم که بیت کوین گنجینه ای برای تأثیرگذارترین افراد در جهان است.

علاوه بر مقالات ذکر شده در این مقاله ، افراد مشهور دیگری نیز هستند که از بیت کوین پشتیبانی می کنند و مرتباً در مورد این مزیت دیجیتالی توییت می گذارند.

آیا شخص یا شرکت مهم دیگری که می شناسید و روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده است؟

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما