دستورالعمل خرید آنلاین بیمه بدنی هزینه انواع خودروهای غیرقانونی را پرداخت کنید

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این اطلاعیه ها را فاش می کند و ویراستاران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

در سالهای اخیر ، به دلیل افزایش تردد و عدم وجود بستر مناسب برای تردد در جاده های روستایی و همچنین فرهنگ ضعیف در کشور ما ، وضعیت تصادفات خودرو در کشور در سراسر جهان منفجر شده است. اطلاعات با این حال ، در سال های اخیر ، افزایش قیمت خودرو تأثیر مثبتی بر تجارت بیمه این بازار گذاشته است ، بنابراین علاوه بر اعلام بیمه خودرو توسط شرکت های بیمه ، برخی رانندگان نیز برای جلوگیری از هر گونه خطرات ایمنی ، برای بیمه بدنه خودرو اقدام می کنند. به

بیمه اتومبیل به عنوان بیمه مالیاتی شناخته نمی شود. اما اخذ بیمه اصلی و اضافی مزایای زیادی برای بیمه گذار خواهد داشت. بیمه بدنه خودرو طیف وسیعی از حوادث را شامل می شود که می تواند شامل حوادث رانندگی و بلایای طبیعی باشد. خرید بیمه بدنی به ویژه برای دارندگان خودروهای گران قیمت بسیار رایج است و نحوه دریافت بیمه بدنی برای بسیاری از بیمه گذاران سوال است. برخی از مردم به اشتباه تصور می کنند که بیمه بدنی فقط برای یک ماشین گران قیمت ارزان است ، در حالی که خرید بیمه بدنی برای یک اتومبیل ارزان قیمت به دلیل هزینه کم آنها منطقی است. اگرچه این نوع بیمه الزامی نیست ، اما تقریباً هر صاحب خودرو آن را خریداری می کند ، که می تواند دلیل اصلی آسیب رسیدن به بدنه خودرو در اثر حوادث مختلف باشد. اما با توجه به اینکه در بیمه بدنه خودرو می توان موارد زیادی را به درخواست بیمه گذار و در زمان عقد قرارداد با شرکت بیمه پرداخت کرد. بیمه ، بنابراین لازم است در کلیه مواردی که بیمه شرکت بیمه پوشش فیزیکی می دهد. آنها می توانند بدانند.

بیمه بدنی مهم است

بیمه بدنی به دو سطح اصلی و ثانویه (شرکت کنندگان) یا گروه های اضافی تقسیم می شود:

بیمه بدنی مهم شامل موارد زیر است:

  • همه دزدان
  • خسارت ناشی از خودرو هنگام نجات و تحویل
  • تصادف ماشین
  • خسارات ناشی از آتش سوزی ، انفجار ، صاعقه (ASA) ناشی از وسایل نقلیه فاقد بیمه یا قطعات یدکی.
  • آسیب به لاستیک و چرخ خودرو. خسارت وارده به باتری و لاستیک خودرو را شرکت های بیمه تا 50 درصد پول جدید خود پرداخت می کنند.

پوشش بهداشتی اضافی یا اضافی

همانطور که گفتیم ، طبق قانون بیمه سلامت ، هنگامی که بیمه گذار اتومبیل خود را بیمه می کند ، باید پوشش بیمه ای اساسی را دریافت کند. به راحتی احترام بگذارید. اما همه بیمه گذاران می توانند بیمه بدنه خودرو خود را با پرداخت هزینه اضافی تمدید کنند. در صورت وقوع پوشش بیمه ای اضافی یا اضافی و در صورت بروز حادثه ، خسارت ناشی از موارد ذکر شده در بیمه نامه خودرو اخذ می شود که توسط شرکت بیمه پرداخت می شود.

از جمله محافظت های اضافی و اضافی سیستم ایمنی ، موارد زیر را می توان ذکر کرد:

  • خسارت ناشی از سرقت قسمتهایی از خودرو از جمله لاستیک و لاستیک ، پخش رادیویی ، عینک و سایر اجزای خودرو
  • آسیب ناشی از شکسته شدن شیشه علل دیگری غیر از خطر ایجاد می کند
با استفاده از حفاظت فیزیکی اضافی ، پوشش شیشه را بشکنید
  • خسارت ناشی از پارک در تعمیرگاه و عدم استفاده از آن هنگام تعمیر پس از حادثه
  • بلایای طبیعی مانند آتشفشان ، زلزله و سیل
  • خسارت ناشی از پاشیدن اسید ، مواد شیمیایی و رنگ بر روی بدنه خودرو

البته شرایط دیگری نیز وجود دارد که در آن بیمه گذار می تواند در توافق با بیمه گر ، آنها را در بیمه خودروهای سواری قرار دهد ، از جمله موارد زیر:

  • آسیب ناشی از شرکت در مسابقه اتومبیل رانی یا تست سرعت
  • خسارت ناشی از حمل مواد منفجره ، اسید و مواد منفجره
  • آسیب ناشی از میخ یا سایر اجسام تیز روی بدنه خودرو

همانطور که اشاره کردیم اقلام فوق تحت پوشش بیمه بدنه خودرو قرار نمی گیرند ، مگر اینکه بیمه گر آنها را بپردازد و هزینه اضافی را بپردازد و این موارد در بیمه نامه ها یا لوازم اضافی ذکر شده است. علاوه بر این ، تحت بیمه نامه ، خودروهای آسیب دیده به طور کامل تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرند. خودرویی با ارزش مساوی یا کمتر از سقف وظیفه در زندگی یا 50 درصد شمارش خون مرد مسلمان در ماه در هنگام تصادف ممنوع است. دادگاه فشار خون سالانه را تعیین می کند. سپس؛ بر این اساس ، بیمه مرکزی سقف بیمه شخص ثالث مسئولیت مالی و اجتماعی را تعیین می کند. بر اساس این تعریف ، هزینه یک خودروی ساده در دهه 1400 کمتر یا معادل 320 میلیون تومان بود. برای محافظت از بدنه خودرو و خدمات و پوشش آن در مواقع مختلف ، توصیه می کنیم گواهینامه خودرو و بدنه را مطالعه کنید. نشان دادن

خطرات استفاده از بیمه بدنی چیست؟

رانندگی در یک جاده شلوغ مسیری پر مخاطره است که در آن گاهی از برخوردها جلوگیری می شود. قبلاً اشاره کردیم که بیمه بدنه خودرو به دو دسته اصلی و حوزه خدمات یا اضافات تقسیم می شود. اما در این مورد ، باید نوع بیمه بدنه خودرو با ریسک را بدانید تا بتوانید بهترین بیمه را انتخاب کنید. در زیر ، خطرات تحت پوشش بیمه اتومبیل را بررسی می کنیم.

یکی از مواردی که امروزه بیمه بدنی را متمایز می کند ، تغییر ارزش بازار بیمه است. دلیل افزودن این نوع بیمه نامه ، افزایش و افزایش چشمگیر قیمت خودروها در چند سال گذشته است و بنابراین ، با افزایش پوشش تغییرات در بازار تجارت ، بیمه گر می تواند تا 20 درصد مبلغ خسارت وارد کند. بیمه شده

پرداخت تغییرات بازار شامل بیمه خودرو اضافی می شود.

یکی دیگر از مواردی که بیمه گذار در توافق با بیمه گر می تواند به پوشش بیمه بدنه خودرو خود اضافه کند ، هزینه سفر است.

یکی دیگر از مواردی که می تواند تحت پوشش بیمه خودرو قرار گیرد حذف پیش پرداخت است. اما فقط خودروهایی با تخفیف بدون آسیب بیش از 45 can می توانند از بیمه تخفیف استفاده کنند.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه درمانی به لینک زیر مراجعه کنید:

https://bimeh.com/carbody

چرا انتخاب می کنیم که بیمه نامه خودرو را آنلاین بخریم و بخریم؟

با در دسترس بودن شرکت های بیمه آنلاین ، بیمه نامه های شرکت های بیمه سلامت کاملتر شده است. با فروش بیمه آنلاین در زمینه های مختلف مانند بیمه اتومبیل شخص ثالث ، بیمه بدن و بدن شخص ثالث ، بیمه بدنه خودرو ، بیمه حمل و نقل ، بیمه بیمه تخصصی سفر ، بیمه درمانی ، بیمه درمانی ، بیمه آتش سوزی و زلزله و بیمه شخص و نمایندگی ، bimeh.com. این گروه ها در حال حاضر با چندین شرکت بیمه همکاری می کنند که منجر به ارائه انواع مختلفی از بیمه نامه ها توسط این گروه شده است. در نتیجه ، بیمه گران گزینه های بیشتری دارند و می توانند به راحتی انواع خدمات و هزینه بیمه را با یکدیگر مقایسه کرده و کار کنند.

خرید آنلاین بیمه بدن
خرید آنلاین بیمه بدن

مراحل استعلام ، مقایسه و خرید انواع بیمه آنلاین ، از جمله بیمه اتومبیل ، دریافت و مقایسه بیمه خودرو ارائه شده توسط شرکت های بیمه با هم را دنبال کنید. از سوی دیگر ، می توان آن را به صورت آنلاین با چند کلیک خریداری کرد و در نهایت قرارداد بیمه به صورت رایگان برای بیمه گذار ارسال می شود. یکی از مهمترین مزایای خرید بیمه اتومبیل از طریق کارگزاری آنلاین bimeh.com ، این است که بتوانید از مشاوره تخصصی رایگان در مورد نحوه انتخاب و خرید بیمه نامه مناسب خودرو مطلع شوید. بنابراین پیشنهاد می کنیم به جای بررسی و بازرسی جداگانه قطعات خودروهای بیمه شده خودرو ، مقایسه عرض و مدل انواع مختلف شرکت های بیمه خودرو را در وب سایت insurance.com انجام دهید و پس از دریافت اطلاعات ، بهترین بیمه فیزیکی را انتخاب کنید.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما