درخواست از دولت برای تعطیلی دو روزه تهران

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: استاندار تهران از تصویب جلسه کارگروه هوانیروز تعطیلی واکسن تهران خبر داد و گفت: بر اساس این درخواست، تمامی دستگاه های دولتی و خصوصی برای تعطیلی واکسن تهران تعطیل خواهند بود. دو روز است، اما این درخواست از معاون اول رئیس جمهور خواهد شد.»

انوشیروان محسنی بندپی گفت: تمامی اقدامات برای کاهش خطر تصادفات در این دو هفته انجام شده است. استفاده از گازوئیل در تمامی صنایع نیروگاه های دولتی گزارش شده و این مشکل حل شده است.

وی افزود: بررسی سوابق زیست محیطی کشور نیز حاکی از آن است که تمامی نیروگاه ها و صنایع فعال در استان تهران از بنزین یا گازوئیل استفاده می کنند. پلیس راهور همچنین از تردد دود و کامیون در سطح شهر تهران جلوگیری کرد و همچنان بدون بازرسی پارک کرد.

بندپی گفت: بر اساس مصوبه معاونت ملی کرونا و وزارت امنیت داخلی، ساخت و ساز تا اطلاع ثانوی به تعویق می افتد و ممکن است بر اساس این سیاست، خروج از هوا نیز ممنوع شود. شرکت نفت دولتی باید به طور مرتب تجهیزات اداری و روش های سوخت گیری را برای روزهای سرد بررسی کند و سیستم های گرمایشی را با استانداردهای مناسب تعمیر کند. متأسفانه چون در حال حاضر وقوع ناپایداری هوا را نداشته ایم که در انتقال آلودگی هوا بسیار موثر باشد، توانسته ایم آلاینده ها را در هوا ذخیره کنیم.

وی افزود: سازمان هواشناسی اعلام کرده طی چند روز آینده وزش باد شدید در استان نخواهیم داشت. در مورد آلودگی هوا که بیش از 48 ساعت ادامه دارد، توصیه هیئت مدیره این بود که در این موارد با جدیت بیشتری تصمیم گیری شود.

استاندار تهران گفت: باید برای کاهش حوادث خطرناک تصمیم گیری شود و تصویب این جلسه بر روند تصمیم گیری تاثیرگذار خواهد بود. استراتژی ما در این جلسه این است که ریسک را به حداقل برسانیم و تا زمان تصمیم گیری جدید بر اجرای آن نظارت کنیم. علاوه بر محدودیت‌های قبلی، برای حمایت از مردم، باید قوانین و مقررات و توافقنامه پایان جلسه دو روزه غیرعلنی را برای همه مدیران دولتی، فعالیت‌ها و مشاغل خصوصی اعلام کنیم.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما