درآمد پرسپولیس از بشار 120 تا 400 هزار تومان!

[ad_1]

ورزش سه: پس از جدایی بشار رسن از پرسپولیس، مجسمه های زیادی از درآمدهای پرسپولیس از فروش بشار رسن نصب شد.

بیش از دو ماه از زمانی که رسول پناه گفت: “ما اجازه نمی دهیم بشار رسن جایی برود” می گذرد و اکنون بشار در حال تمرین یک سوم تیم جدید خود یعنی قطر است. رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوحه حضور داشت و در ادامه صحبت های خود را ادامه داد و در نهایت به زردپوشان قطری پیوست تا جدایی پرسپولیس از لیگ نوزدهم را دو چندان کند.

اما ابهام در مورد درآمد پرسپولیس از چشم بشار است. باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک‌بار صد و بیست هزار دلار به این باشگاه پرداخت شده است. گفته می شود رسانه ها این عکس را به قیمت 130000 دلار و نزدیکان بشار اسد به قیمت 140000 دلار ارائه کرده اند.

این البته بخشی از ماجراست. باشگاه پرسپولیس معتقد است حقوق 260 هزار دلاری که باید تا نیم فصل به بشار پرداخت شود، اما نشده است، باید به این رقم اضافه شود تا دستمزد پرسپولیس بین 380 تا 400 هزار دلار بماند. ماجرایی که برخی از هواداران پرسپولیس آن را قبول ندارند و آن را اشتباه می دانند. می گویند بشار رسن تنها در 5 بازی حضور داشته و حتی با قراردادش هم نباید این پول را می گرفت.

نکته دیگر بحث «بی اطلاعی از تجزیه طلبی بشار» است که از زبان کارگران پرسپولیس بیرون می آید. حمید مطهری و یحیی گل محمدی در بیانیه ای اعلام کردند که با وجود اینکه از این توافق مطلع هستند، اجازه جدایی بشار را نمی دهند. اما پس از رسیدن پرسپولیس به پایان آسیا، علاوه بر سران باشگاه پرسپولیس، حتی کارگران عادی نیز از علاقه بشار به جدایی و حقیقت ماجرا آگاه بودند و معلوم نیست چرا یحیی گل محمدی از این موضوع بی اطلاع بوده است. حادثه. او ممکن است بخواهد مدیریت باشگاه مستقیماً با او صحبت کند.

سوال بزرگ این است که چرا بشار رسن جدا شد، وقتی پرسپولیس با ذکر قراردادی که تابستان گذشته ادامه داد، بشار را (حتی در اینستاگرام و …) حفظ کرد، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند با این ستاره عراقی قرارداد ببندند. به او داده شد. حق جدا شدن؟ چون مهم این است که اگر بشار طبق قرارداد قبلی حق جدایی داشت، بعید است که با ادعای لایو اینستاگرام و سپس چند بار حضور در باشگاه، ماجرا را جلو ببرد و به همین راحتی بتواند برود. الان انجامش بده

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما