کمک هزینه کجا می رود؟

[ad_1]

روآرو- دولت در هفته های اخیر اعلام کرده است که با حذف ارزهای 4200 تومانی، پول نقد و کارت نقدی دارندگان را پرداخت خواهد کرد. اما لغو بهترین مزایا با مخالفت نمایندگان مواجه شده و اکنون افزایش کمک هزینه خانوار چهار نفره تا 800 تومان در سال 1401 رو به افزایش است.در حالت سردرگمی.

به گزارش فرارو، پیش درآمد افزایش پول نقد و کارت نقدی، حذف مزایای ترجمه است. بررسی های اخیر اما نشان می دهد که 13 دولت همچنان بر حذف ارز 4200 تومانی و جایگزینی آن با کمک های نقدی و کارت های اعتباری تاکید دارند.

هادی سبحانیان معاون وزیر بازرگانی نیز با تایید این موضوع گفت: در پایان سال نسبت به تهیه کارت نقدی و بیمه سلامت اقدام می کنیم و از سال آینده اعتبار و کمک های مالی قابل استرداد است.

وی معتقد است حتی با کارت های اعتباری و کمک های بلاعوض برای حذف 4200 تومان هم صرفه اقتصادی دارد و مهم ترین دلیل حذف 4200 تومان در دسترس بودن کارت است. برداشت وجه و مزایا.

معاون بازرگانی رئیس جمهور همچنین گفت: تاکنون اتحادیه ها تصمیم گرفته اند تا سال آینده ارز 4200 تومانی با سرمایه گذاری تا سقف 9 میلیارد دلار باقی بماند. با این حال دولت با ارائه کارت های نقدی و کمک هزینه همچنان انتظار دارد دولت حذف ارز 4200 تومانی را تصویب کند.

آیا مزایا در سال 1401 افزایش می یابد؟

تا به حال می دانیم که پیش درآمد افزایش سود نقدی و کارت اعتباری حذف 4200 تومان است. در حال حاضر در لایحه بودجه 1401 سرمایه ای برای عرضه کالا در بورس تامین نشده است. اما با عدم تخصیص اعتبار به این موضوع، ذینفع 4200 تومانی برای سال آینده از دید دولت خارج شد.

از سوی دیگر شورای مالی مصوباتی را در مخالفت با لغو این مزایا در سال آینده اعلام کرده است اما هنوز در صحن علنی جلسه تصمیم گیری نشده و باید در جلسه مطرح شود.

اما بررسی گزارش‌های نمایندگان مجلس و وضعیت هوای بهارستان نشان می‌دهد که اگر دولت تا پایان سال گذشته کارت‌های نقدی و بورسیه‌ها را تهیه کند، این امکان وجود دارد که خانه‌های رهبری تغییر کند.

اما اگر دولت موافقت کند ارزهای 4200 تومانی را تا سقف 9 میلیارد دلار نگه دارد، بعید است که دولت بتواند پول نقد و کارت اعتباری جذب کند و از سوی دیگر دولت نیز نتواند. معاونت. کالاها سرمایه بپردازید و کمک های نقدی را افزایش دهید.

سودش چقدره؟

اکنون به دلیل اینکه جایگاه ارز 4200 تومانی تعیین نشده است، دولت از اظهارنظر در مورد افزایش بودجه برای تعیین وضعیت تسهیلات صرف نظر کرده است. اما ابتدا محسن رضایی گفت: یک خانواده چهار نفره در سال آینده 800 هزار تومان به صورت کمک نقدی و کارت اعتباری دریافت خواهند کرد.

بر اساس گزارش‌های اخیر مدیر بازرگانی ابراهیم رئیسی، مجموع کمک‌های مالی، غذا و مایحتاج هر نفر در سال 1401 به 200 هزار تومان می‌رسد. بنابراین وعده داده می شود که نیمی از پول نقد و نیمی از کالا باشد.

اما در صورت حذف نشدن سود، ارزش یارانه برابر با امسال خواهد بود و تغییری نمی کند.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

پاربرگ سایت

تماس با ما