خرید آسان بیت کوین و اتریوم توسط ایکس نوین

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این اطلاعیه ها را فاش می کند و سردبیران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

بیت کوین و اتریوم دو ارز دیجیتال محبوب در بین معامله گران هستند. همانطور که می توان گفت، این دو ارز دیجیتال بیشترین سود دیجیتال را برای خرید و فروش دارند. اما تفاوت بیت کوین و اتریوم چیست؟ کجا سرمایه گذاری کنیم؟ برای دریافت پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

چگونه می توانیم بیت کوین یا اتریوم بخریم؟

اگر به دنبال راهی بسیار آسان برای خرید بیت کوین و اتریوم هستید؛ فقط به وب سایت X جدید مراجعه کنید. در این پلتفرم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ثبت نام و ضمانت بسیار ساده، دری را به روی دنیای خرید و فروش بیش از 40 محصول دیجیتالی مقرون به صرفه باز کنید.

در ایکس نوین می توانید هر ساعت از شبانه روز را تغییر دهید و موجودی خود را به تومان برداشت کنید یا به حساب بانکی خود واریز کنید. همچنین در این پلتفرم واریز و برداشت وجه انجام شده است تا مشکلی در مبادله نداشته باشید. پشتیبانی 24 ساعته X جدید به شما در هر مرحله کمک می کند.

تفاوت بیت کوین و اتریوم از نظر تاریخ

از نظر تاریخی، بیت کوین قدیمی‌تر از اتریوم بود. احتمالاً به همین دلیل است که برای عموم مردم شناخته شده است. دلیل اصلی محبوبیت بیت کوین عدم تمایل شرکت های مالی به تنوع است.

اما آنچه اتریوم را در بازار ارزهای دیجیتال محبوب کرده است؛ عدم تمرکز کل مالی و غیر تجاری و خدماتی. به این ترتیب همه در دنیا حقوق یکسانی دارند و پول بیشتر برای هیچکس حقوق بیشتری ایجاد نمی کند. علاوه بر این، می تواند از دخالت یا تقلب شخص ثالث در عملیات در حال اجرا در شبکه اتریوم جلوگیری کند.

بیت کوین و اتریوم بر اساس توافق متفاوت هستند

توسعه دهندگان بیت کوین و اتریوم از روش های مختلفی برای ایجاد و توسعه این ارز دیجیتال استفاده کرده اند. به همین دلیل است که این دو مفهوم دیجیتال از نظر فنی متفاوت هستند. تفاوت اصلی بین این دو مزیت دیجیتال به شرح زیر است:

  • تفاوت در زبان های برنامه نویسی: الگوریتم هش در بیت کوین بر اساس SHA-256 و در اتریوم Ethash است.
  • تفاوت های برنامه: برنامه بیت کوین در بانک خرده فروشی و سرگرمی است، اما برنامه اتریوم در نیروی محرکه سیاسی و خودکار است.
  • تفاوت بین الگوریتم اجماع: اگرچه در ابتدا الگوریتم اجماع بین دو ارز اثبات می شود. اما توسعه دهندگان اتریوم اعلام کرده اند که قصد دارند الگوریتم صدور گواهینامه سهام را تغییر دهند.
  • تفاوت بین ابزارهای استخراج: استخراج بیت کوین با استفاده از دستگاه Asic انجام می شود، اما کارت گرافیک برای حذف اتریوم استفاده می شود.

تفاوت بیت کوین و اتریوم از نظر نقدینگی

مزایای دیجیتال به تمایل مردم به خرید آن اشاره دارد. به عبارت دیگر، هرچه بازار مزایای دیجیتال گسترده‌تر باشد، فروش آن سریع‌تر و کامل‌تر است. از این نظر، تفاوت بین بیت کوین و اتریوم زیاد نیست. زیرا هر دو در بازار بسیار محبوب هستند.

اما از آنجا که خرده فروشان و خرده فروشان آنلاین اکنون از بازار بیت کوین حمایت می کنند و با استفاده از مزایای دیجیتالی پورتال های خود پرداخت ها را انجام داده اند. بیت کوین اکنون طرفداران بیشتری دارد.

البته به طور کلی باید بگوییم که اتریوم از نظر برخی سرمایه گذاران مصرف انرژی کمتری دارد. به همین دلیل به نظر می رسد برای بازارهای مالی انتخاب بهتری باشد.

تفاوت بین بیت کوین و اتریوم در نحوه معامله آنهاست

یکی از تفاوت های کلیدی بین بیت کوین و اتریوم نحوه مبادله آنهاست. معاملات بیت کوین مستقیماً انجام می شود و نیازی به بستن قراردادها یا تنظیم رویدادها ندارد. اما در اتریوم، بازار به انعقاد قراردادی نیاز دارد که شرایط مبادله را مشخص کند.

تفاوت سرعت تراکنش های بیت کوین و اتریوم چیست؟

اگر بخواهیم اتریوم و بیت کوین را از نظر معاملات سریع مقایسه کنیم. باید بگوییم که زمان لازم برای حذف یک بیت کوین می تواند منجر به حذف چندگانه اترها شود. این به این دلیل است که بیت کوین قدیمی تر است و بسیاری از آن اکنون استخراج شده اند. بنابراین، برداشتن یک اتاق جدید نیاز به زمان زیادی دارد. زمان تخمینی برداشت بیت کوین حدود 10 دقیقه است.

اما نه چندان دور زندگی دهلیز. به همین دلیل است که استخراج دهلیز در چند ثانیه امکان پذیر است. تخمین زده می شود که می توانید اتر را در 12 ثانیه حذف کنید.

چند بیت کوین و اتریوم در جهان باقی مانده است؟

یکی از محصولاتی که استخراج بیت کوین را طولانی می کند. تعداد محدود است. تعداد کل بیت کوین های جهان برابر با 21 میلیون است و پس از رسیدن به این عدد، دیگر بیت کوین تولید نخواهد شد. این محدودیت به دلیل توازن منابع و نیازها محدود است.

اما یکی از تفاوت های Watermines بیت کوین محدودیت های نهایی آنهاست. اکنون مشخص شده است که اتر به طور مداوم در حال توسعه است. اما اگر نگاه دقیق تری به این روند بیندازیم; خواهیم دید که هزینه تولید اتر در طول زمان کند بوده است. سازندگان این سکه های دیجیتال همچنین اعلام کرده اند که مجموع سکه های اتر از ۱۰۰ میلیون بیشتر نخواهد شد. اما هنوز تا رسیدن به این عدد راه زیادی در پیش است.

تفاوت بیت کوین و اتریوم از نظر مصرف انرژی

فرآیند استخراج بیت کوین یک فرآیند بسیار پیچیده و زمان بر است. به همین دلیل باید از تجهیزات فشار قوی برای این منظور استفاده شود. این امر استفاده از این پروژه را بسیار افزایش داده است. بنابراین، استخراج بیت کوین به صورت فردی دیگر امکان پذیر نیست. اما الگوریتم اثبات کار اتریوم حذف پارتیشن را برای شما امکان پذیر می کند و تلاش کمتری را صرف می کند.

بالاخره بیت کوین بهتر است یا اتریوم؟

بیت کوین و اتریوم هر دو مزایا و معایب خاص خود را دارند. اگر به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید؛ بدون شک بیت کوین گزینه بهتری برای شماست. اما اتریوم سریعتر تغییر می کند. بنابراین قبل از انتخاب این دو گزینه، باید هدف خود را از خرید و فروش مزایای دیجیتال تعیین کنید. همچنین باید به فکر منابع و منابع سرمایه گذاری خود باشید و پس از مشورت با کارشناسان، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما