کارآفرینان کجا هستند و چرا؟

[ad_1]

روآرو- مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک نظرسنجی ملی برای بررسی نگرش عمومی از شیوه های عمومی سرمایه گذاری در صنایع مختلف انجام داده است که مزایای آن بسیار خوب است.

به گزارش فرارو، در این نظرسنجی 36.8 درصد از پاسخگویان گفته اند که اگر پس انداز داشته باشند می خواهند در ملک سرمایه گذاری کنند، 22.8 درصد شغل و تجارت، تجارت، 9.6 درصد سکه و طلا و 8.9 درصد خرید می کنند. . درصد پس انداز و سرمایه گذاری بانکی 3.1 درصد در دارایی های دیجیتال. خرید دلار و سود ترجیح 1.3 درصد از پاسخگویان و سرمایه گذاری در بورس ترجیح 1.2 درصد از پاسخگویان است.

از سوی دیگر، طبق این تحقیق، زنان بیشتر از مردان به خرید سکه و طلا و همچنین پس انداز پول در بانک تمایل دارند. به عنوان مثال، تمایل به ایجاد شغل و کسب و کار در بین مردان بیشتر از زنان است. در بین سنین، افراد بالای 50 سال بیشتر از سایر گروه ها در بانک ها سرمایه گذاری می کنند. افراد 18 تا 29 ساله بیشتر از سایر گروه های سنی به کار و تجارت علاقه دارند و در گروه سنی 30 تا 49 سال بیشتر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند.

در میان گروه‌های مطالعه، کسانی که تحصیلات دانشگاهی داشتند بیشتر از کسانی که تحصیلات دانشگاهی نداشتند، به سمت توسعه شغلی می‌رفتند، و آنهایی که تحصیلات دانشگاهی نداشتند بیشتر احتمال داشت که شغل خود را توسعه دهند. علاقه به املاک و مستغلات با افزایش درآمد صاحب خانه افزایش می یابد. در مقابل، بهبود وضعیت مالی به طور معکوس تحت تأثیر علاقه به پس انداز پول در بانک است. هرچه کسب و کار مردم بهتر باشد، کمتر دوست دارند پول خود را در بانک بگذارند.

جذابیت خانه برای مردم؛  چرا ابزارها کم خطرترین تجارت برای سرمایه گذاری هستند؟چرا مسکن امن ترین مکان برای کسب و کار است؟
تخصص مهدی سلطان محمدی در صنعت مصاحبه با فرارو وی با اشاره به اینکه مسکن همواره بازار امنی برای سرمایه گذاران بوده است، گفت: بر اساس شناخت تاریخی که مردم از بازار املاک دارند، می دانند که زندگی در هر صورت بورس می تواند در میان مدت کم ریسک باشد. تصمیم.- سرمایه گذاری زمانی و بلند مدت.

وی افزود: همچنین در چهار سال گذشته با وجود تورم بیشتر در کشور، مسکن متوسط ​​رشد هفت برابری را تجربه کرده است، بنابراین این وضعیت مسکن را در رتبه اول سرمایه قرار داده است. مردم را بشمار

سلطان محمدی با اشاره به اینکه تحول بزرگ در بسیاری از مشاغل به خوبی در جریان سرمایه بیشتر به سمت املاک موثر بوده است، گفت: در آن زمان به بورس رفت اما پس از آن به دلیل از دست رفتن بیش از 50 درصد کالا. در بورس‌ها، امروزه افراد کمتری حاضر به سرمایه‌گذاری در بورس‌های کالایی هستند، زیرا در این زمان دولت بیش از دو سوم سرمایه انسانی در بورس‌های کالایی از بین رفته است.

این تحلیلگر افزود: در واقع نرخ دلار و بازار سکه با توجه به تورمی که در چهار ماه گذشته رخ داده افزایش بیشتری خواهد داشت و همچنان خلأهایی وجود دارد. در این سرمایه گذاری مخاطره آمیز بوده است.” ، زیرا در صورت عدم توافق، دلار می تواند با افزایش بسیار زیادی مواجه شود، در صورت توافق، دلار سقوط می کند، بنابراین ریسک معاملات سکه و دلار در معاملات بالا است، در بازار فعلی به دلیل جذابیت خود سقوط، حداقل در در کوتاه مدت، با توجه به بازار نامطمئنی که در این بازار وجود دارد، نمی توان رشد زیادی را برای بورس متصور شد.

سلطان محمدی افزود: بنابراین در چنین شرایطی املاک و مستغلات تنها ریسک سرمایه گذاری پایینی دارد چرا که به مرور زمان املاک به بهترین بازار تبدیل شده است اما برای حفظ سرمایه انسانی در برابر تورم با توجه به تورمی که همیشه وجود داشته است. در ایران نمی‌توان پیش‌بینی کرد که تورم تا این حد افزایش می‌یابد، اما در بخش سرمایه‌گذاری، املاک و مستغلات هستند که حداقل ارزش خود را در مواجهه با افزایش تورم، بدون ریسک زیاد حفظ می‌کنند.

او گفت: «بنابراین این واقعیت که بیش از یک سوم از کسانی که در ISPA رأی دادند اخیراً بهترین بازار املاک را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کردند، نشان می‌دهد که املاک از بسیاری از جوامع پیدا شده است.» وی افزود که معتقد است مسکن محافظت می‌شود. ارزش سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ در مواجهه با تورم، و این یک تجربه تاریخی است که برای چندین دهه تکرار شده است و ثابت می کند که همیشه درست است، در حالی که سایر مشاغل می توانند با سرعتی رشد کنند، اما سپس با آن روبرو شوند. رفتار خوبی که بازار نیز تجربه کرده است.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما