خاطره بازیگر «نون خ» از حضور یک مهمانی عجیب در صحنه فیلمبرداری

[ad_1]

نسرین مرادی بازیگر «نون خ» معتقد است: اگر برنامه تلویزیونی «نون خ» بارها باشد باز هم بینندگان زیادی آن را تماشا خواهند کرد.

به گزارش ایسنا؛ بازیگر نقش فریده در «ظهر خ» اعلام کرد که قسمت چهارم این سریال توسط سعید آقاخانی ساخته می‌شود، اما مشخص نیست که ساخت آن از چه زمانی آغاز می‌شود، در پاسخ به اینکه واقعاً تمدید ما را دنبال کرده است. فصل «نون خ»؟ می گوید: من واقعاً دنبال این کار هستم، مگر اینکه «نون خ» را نبیند.

این بازیگر شخصیت فریده و نداشتن لهجه کردی او را برخلاف دیگر شخصیت ها بیان کرد: من با آقای دکتر کار کردم. آقاخانی قبل از سریال نون خ و او مرا می شناسد; بنابراین نقش فریده را به من دادند و آن را گرفتم. من یک کرد آمریکایی نیستم، البته با تمرین می توانم زبان کردی را بدست بیاورم، اما آقای. آقاخانی گفت چون ترک سابق هستی ما تو را عروس ترک معرفی می کنیم و من به آن علاقه دارم. من شخصاً فریده را با لهجه ترکی دوست دارم.

نقش فریده فراز و نشیب های زیادی دارد و این شخصیت ویژگی های خاص خودش را دارد. مثلاً از محیط لذت می برد، عاشق حیوانات خانگی است، به خانواده اش علاقه مند است و البته نگرش جدی هم دارد. وجود چنین ظرافت هایی در این شخصیت مرا به ایفای نقش او برمی انگیزد.

بازیگر «نون خ» با یادآوری فصل سوم خود و اتفاقات سختی که در پی داشت، یادآور شد: شش ماه است که در پروژه هستیم که آن هم زمستان است و در سرمای سرد زندگی می کنیم، تولید کند بود. از طرفی از تهران خارج شدیم و بازیگران زیادی باید جلوی دوربین می رفتند، اما با وجود داشتن تیم خوب و روحیه پرشور، سختی آن کمتر به چشم می آمد، باز هم همه عاشق همکاری هستند.

مرادی سپس به خاطرات بازی در سریال «نون خ» اشاره کرد و گفت: خاطرات کار زیاد است اما به عنوان مثال رفتن و ارتباط با حیوانات زنده تا جلوی هر کدام خاطره ای از خودش است. بچه آهویی را که به صحنه آوردند بسیار شکنجه شده بود و به نظر می رسید با چهره ای پاک می گفت با من چه می کنی؟

بازیگر نقش فریده در «نون خ» در پاسخ به اینکه به نظر او فیلمی مثل «نون خ» می تواند در ایالت دیدن بازیگران خوب عمل کند؟ می گوید: فایده ندارد. گروهی از همکاران ایالتی که در این فیلم شرکت کردند نتوانستند بروند، اما بازیگران توانا و بسیار در آن مهارت داشتند. اتفاقا بازیشون هم خیلی به چشم میاد. به نظر من اگر قرار است فیلمی در خارج از تهران ساخته شود، بهتر است از ارتش همان ایالت استفاده شود تا مردم بتوانند اما از وضعیت آن اطلاعی ندارند، به مجریان این فرصت داده می شود تا به کار حرفه ای خود ادامه دهند و امیدوار باشند. برای دولت در آینده ..

در نهایت نسرین مرادی با اعلام آخرین کار خود در تلویزیون گفت: امروز ویژه برنامه تب به کارگردانی داریوش مختاری را اجرا می کنم که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما