‏ جهت تماس با ‏ام۲ احتمالا، لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا حسابی جدید بسازید.

[ad_1]

2ارک گرمن از بلومبرگ به‌تازگی اعلام کرده است که اپل حال برنامه‌ریزی برای معرفی، M2 جدید است. اکنون بعابع نزدیک به زنجیره‌ای نان این شرکت مدعی مدعیاند ند مک‌بوک جدید اوایل مارس سال جاری رونمایی خواهد شد.

9to5mac ، یمزایمز اعلام کرده اپل قصد ردارد مک‌بوک پرو جدید M2 خود و اوایل ماه آینده معرفی. 2 رش‌هارش‌ها، این شرکت یای از دستگاه‌های جدید خود در ماه مارس معرفی هداهد کرد که ازجمله این محصولات می‌توان به جدید جدید M2، آیفون SE آی‌پد آی‌پد آی‌پد 5G مقرون‌به‌صرفه اشاره کرد. 2 Pro 2 M2 به جز پردازنده، از نظر سایر مشخصات فنی شبیه مک‌بوک پرو M1 که این موضوع را می‌توان یا به‌صورت زنجیره‌ای نان مک‌بوک پرو در نظر گرفت.

ی‌کهالی‌که تحلیلگران از مدتی قبل برنامه‌های اپل را برای رویداد معرفی آیفونSE ۲۰۲۲ آی‌پد آی‌پد آی‌پد ایر یر مک جدید رشارش داشتند، یمزایمز معتقد است که این پرو 2 2 M2 است.

شهاشه ام 2 اپل

الهه های مرتبط:

Power On مه‌ی رک مه‌یامه‌ی Power On خود، اتی درباره‌ی مک‌بوک جدید جدید را ارائه کرد و که در ۲۰۲۱ مانند مث مک‌بوک از نوار لمسی نکو هداهد برد و وایشگر آن LED یا پروموشن نیست. درباره دستگاه های M2، M1، M1 و سایر دستگاه ها بیشتر بدانید. ا1ا نان‌های ضعیف‌تر از زاشه‌های M1 Pro و M1 Max است.

A2 2 M2 جدید پروتکل احتمالاً از 111 ۱۶ابایت حافظه‌ی فظه‌ای آن را با بابایت SSD پشتیبانی می‌کند. این درالی است ست شه‌هاشه‌های قدرتمند اپل امکان پشتیبانی از ۶۴ بابایت حافظه‌های رم را ارائه می‌کند.

Toat 9to5Mac به این نکته اشاره می‌کند که اپل در برنامه‌ریزی برای معرفی محصولات موجود با شهیاشه‌ای M2 است. نطورکهان‌طورکه گرمن گزارش داده شده است، شرکت اهل کوپرتینو قصد دارد ۲۴ ۲۴ اینچی ینچی و مک‌مینی پ یهایه و مک‌بوک ایر یرافته را با این پردازنده روانه بازار کند. برای ارتباط با ‏‎M2‎‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و مدت زیادی از انتشار آن می گذرد.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما