موسس آلوپارک ایستگاه آنلاین به دلیل عدم همکاری شهرستان از اپلیکیشن حذف شده است

[ad_1]

موسس آلوپارک با بیان اینکه تصمیمی مبنی بر انصراف از این اپلیکیشن وجود ندارد، از توقف فعالیت پارکینگ آنلاین سامانه آلوپارک به دلیل عدم همکاری شهرداری و سایر ارگان ها با آغاز و تبدیل تجاری آن خبر داد. شروع مدل.

برآوردهای اولیه و بررسی‌های سازمان حمل‌ونقل کشور نشان می‌دهد در حالی که هفته ملی شهر هوشمند همچنان در حال برگزاری است، کمبود حدود یک میلیون و 100 هزار پارکینگ در شهر تهران وجود دارد. علاوه بر این، استارت آپ های این حوزه گاهی صرفاً به دلیل اعتراض در برخی مناطق شهری مجبور به انصراف از برخی خدمات خود می شوند.

پارکینگ هنوز یک مشکل همیشگی در شهرهای بزرگ است؟

اگر چه تمام لبه های این میدان، بخش خصوصی و اکوسیستم تجاری هنوز در این فرآیند کار می کنند، اگر سنگی وجود نداشته باشد. سعید امینیان، موسس آلوپارک در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه چه حمایتی از راه اندازی آلوپارک می کند، گفت: کلانشهرها با چالش های زیادی روبرو هستند که یکی از آنها پارکینگ است. پس از بررسی نمونه های خارجی فعال در این زمینه به زیباترین مدل های دنیا برمی خوریم. تئوری ما در نهایت این است که مشکل پارکینگ مربوط به اقدامات مختلفی است که باید شناسایی و راهکارهای مناسب ارائه شود.

امینیان گفت: اغلب مردم از پارکینگ خود اطلاعی ندارند. همان نقشه ایستگاه شهر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.»

وی به تشریح مشکل ظرفیت و پارکینگ در محدوده انتخابی پرداخت و به فاز سوم عملیات الوپارک اشاره کرد و گفت: در فاز بعدی تمرکزهایی بر روی مشکل مردم که مصرف کننده هستند داریم. “پارکینگ بگیرید و در زمان بسیار صرفه جویی کنید.”

وقتی جای پارک پیدا نکردیم

موسس الوپارک با بیان اینکه یافتن جای پارک در شهری با ویژگی های شهر تهران باعث افزایش ترافیک و حذف سوخت و در نتیجه آلودگی هوا می شود، گفت: کنترل الکترونیکی و آنلاین. این یک پارکینگ سنتی است و ما باید تمام برنامه ریزی ها را با تیم اصلی انجام دهیم.»

امینیان با اشاره به اینکه روی صحنه با شروع از پروژه الوپارک، همکاری خود را با ایستگاه های بزرگی مانند مهرآباد آغاز کرده است، به دیجیاتو گفت: فاز سوم پروژه الوپارک پس از همکاری با پارکینگ های بزرگ، شامل پارکینگ هتل ها و سازمان ها شده است. یا پارکینگ مدرسه در فاز سوم در موقعیت خود پارکینگ داریم.»

اودر در پاسخ به این سوال که چرا این فعالیت ها ادامه پیدا نکرد، به دیجیاتو گفت: بالاخره مرحله سوم متوقف شد و تمرکز ما بر روی ایستگاه های دولتی و خصوصی است. شهرها.”

با اعتراض سازمان های دولتی آغاز شد

ما وسط کار مشکل داریم.» از یک طرف استقبال مردم و از طرف دیگر اعتراضات و تظاهرات در قالب حکومتی مانند شهر انجام شد. با ذکر مشکلاتی که کاربران الوپارک بدون پارکینگ به دلیل قوانین شهری با آن مواجه هستند.

به گفته وی، شهرداری به ایستگاه ها توصیه کرده است که با الوپارک همکاری نکنند. تضاد منافع بین بخشی از هیئت مدیره و بخش خصوصی ریشه مشکل است.

امینیان با اشاره به برگزاری جلسات مشترک الوپارک با مدیر حمل و نقل گفت: در هیچ یک از این جلسات تصمیم گیری نهایی نشده است. آلوپارک تمامی موارد قانونی را دارد و تنها پل ارتباطی ایستگاه و شهر است. در نهایت به دلیل نابرابری در هزینه پارکینگ که منجر به ثبت نام روی سکو توسط صاحب ایستگاه شد، مجبور شدیم با تصویب شورای شهر این سرویس را متوقف کنیم.

هیچ دخالتی از شهرستان ها در این وسط وجود ندارد

به گفته وی، بحران انتقال کرونا و تعطیلی مدارس و بعضاً فرودگاه نیز دسترسی آلوپارک به ایستگاه را تحت تاثیر قرار داده و تصمیم به لغو سرویس و پارکینگ بزرگتر گرفته است.

بنیانگذار آلوپارک در پاسخ به این سوال که چگونه شهر نمی تواند با آلوپارک به عنوان یک سرویس شهر هوشمند تعامل داشته باشد، گفت: «ادغام سطح برتر بسیار عالی است. شورای شهر و اداره انفورماتیک شهر همکاری مهمی دارند، اما چون کار به سمت فرعی کشیده شده، مشکلات بسیار سخت است. این در حالی است که می الپارک تلاش کرده است تا مزایای این خدمات را خدمات شهری تعریف کند. اما در نهایت مدیر حمل و نقل و ترابری شهرستان درگیر نشد.»

ایستگاه ها را روی نقشه پیدا کنید

اگر نقشه پارکینگ شهری داشته باشید کمبود 550000 جای پارک در تهران کمتر برایتان سخت خواهد بود. دایرکتوری پارکینگ به گفته امینیان سعی در مدیریت و رفع این مشکل دارد. در چنین مواقعی اگر امکان رزرو آنلاین پارکینگ را ندارید، حداقل به این سرویس مراجعه کنید، پارکینگ آن منطقه به شما اطلاع داده می شود.

اما در چنین شرایطی که شهر فقط درخواست تلاش برای حرکت به سمت یک شهر هوشمند را دارد، نمی‌تواند جلوی همه نشانه‌های هوشمندی را در روند میانی بگیرد و اولین رهبران برتر نیز خود را در شناسایی سرمایه فکری می‌دانند. . امینیان در تشریح مشکل شهر هوشمند گفت: یکی از ارکان شهر هوشمند زیرساخت های آن است که تقریباً توسعه یافته است، اما در سطح اجرا آنطور که باید دنبال نمی کنیم.

وی گفت: فرهنگ هوشمند نگه داشتن شهر چندان خوب پیش نرفته است. بسیاری از استارت آپ ها شروع به ورود به این منطقه کردند اما ناتوان و قانونی بودند و اخیراً حتی رها شده اند. بنابراین اضافه می‌کنیم که در راستای پیشرفت فناوری، سیاست‌گذاری لازم است.»

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما