تماشای فیلم No Time to Die & با کیفیت بالا و رضایت بخش

[ad_1]

No Dead End برای اولین بار در آوریل 2020 منتشر شد ، اما به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا حدود یک سال و نیم به تعویق افتاد. قبل از آن ، مشکلات هنگام تولید فیلم ، مانند جدایی دنی بویل در سال 2018 ، که مجبور بود به عنوان نویسنده و دستیار کارگردان کار کند ، منجر به تاخیرهای زیادی شد. علاوه بر این ، در طول مراحل فیلمبرداری و فیلمبرداری حوادث زیادی رخ داد که حتی باعث زخمی شدن دانیل کریگ شد و روند فیلمبرداری به کندی انجام شد.


با بهترین فیلم های ویجیاتو آشنا شوید:


اگرچه روند اکران کمی دشوار بود ، اما خود فیلم ، به کارگردانی کری فوکوناگا ، به تنهایی با کمک فیبی والر بریج و اسکات ، نمایش را دنبال کرد. سوختگی ها بی اهمیت به نظر می رسند. پنجمین و آخرین ظاهر دنیل کریگ مانند جیمز باند با عملکرد و صمیمیت آمیخته بود ، اگرچه پایان آن کمی مبهم به نظر می رسید. وقایع این فیلم پنج سال پس از داستان اسپکتر اتفاق می افتد ، جایی که جیمز باند (کریگ) در ابتدای فیلم بازنشسته می شود و در جامائیکا زندگی می کند.

زندگی و اشتیاق قدیمی او را متقاعد کرد که به عنوان مأمور سیا اش بازگردد ، بنابراین او در جستجوی دانشمند گمشده فلیکس لیتر (با بازی جفری رایت) دوباره پیوست. نوبت به نام والدو اوبروچف (دیوید) دنسیچ) رسید. بدون شک ، این شرایط آسان به نظر نمی رسد ، زیرا جیمز باند به قلب خطر باز می گردد و منجر به قتل می شود ، او باید تغییری را که در غیاب او رخ می دهد حل کند. – شامل داشتن نماینده جدیدی به نام نومی (لاشانا لینچ) که باید از او پیروی کند در قدم هایش گام برمی دارد و تعدیل می کند.

در این فیلم ، جیمز باند با افرادی مانند ام (رالف فاینس) ، ایو مانیپنی (نائومی هریس) ، کیو (بن ویشاو) و پالوما (آنا د آرماس) همکاری می کند و باید با دشمنان سابق خود برخورد کند. ، بلوفلد (کریستوف والتز) مکان جدیدی به نام صفین (رامی ملک) [یک دشمن ماهر و باهوش با برنامه‌های مرگبار و انتقام‌جو] صورت.

فیلم زمان مرگ نیستفیلم زمان مرگ نیست

به عنوان نقش نهایی دانیل کریگ در جیمز باند ، این همان چیزی است که شما می خواهید. ثبت اسناد داستانهای قدیمی و جدید فیلمهای قبلی به عنوان هدیه به کسانی که از این طریق در زندگی جیمز باند تأثیر زیادی داشته اند. کریگ احساسات زیادی را به این رفتار تزریق می کند و نمایشی را خلق می کند که نشان دهنده خیانت ، غم و خستگی مردی است که همه این احساسات را تجربه کرده است.

با این حال ، او هنوز جذابیت منحصر به فرد خود را حفظ کرده است و تمام نقش را با عشق با چهره معروف خود بدون مدتی حواس پرتی این نقش انجام داده است. No Time of Death ماهیت دوست داشتنی گروه را نشان می دهد ، که هنگام تلاش برای زندگی عادی ، هنوز نگران این هستند که اتفاق بدی رخ دهد.

در مورد بازیگران دیگر ، از آنا دی آرماس تا لاشانا لینچ ، آنها نیز با دنیل کریگ عملکرد خوبی داشتند و در این نقش به خوبی بازی کردند. آنا د آرماس به عنوان مامور جدید سیا ، از همکاری با این باند و موفقیت و اشتیاق بسیار هیجان زده است. در کنار او لاشا لینچ در نقش نومی قرار دارد ، که سعی می کند پس از بازگشت جیمز باند ساکت بماند و به گروه کمک می کند تا اطلاعات جدیدی را بدست آورند.

فیلم زمان مرگ نیستفیلم زمان مرگ نیست

Fcuama ، که همیشه چشم تیز و توجه دقیق به جزئیات دارد ، بار دیگر توانسته برای مدتی مخاطبان را با داستان درگیر کند. حال و هوای رویداد یا ناامیدی از شرایط دشوار همراه با نیاز به ایجاد انسجام خوب در داستان. از بهترین مشارکت پاتریک وو در اجرای بدلکاری قدردانی می شود. عملکرد تیم بدلکاری (به رهبری لی موریسون و پیتر ریچی) ، به ویژه رویدادهایی که در ایتالیا و کوبا اتفاق افتاد ، عالی بود.

No Time of Death در حفظ میراث مجموعه فیلم های جیمز باند بسیار مراقب بوده است: آنچه از شخص باقی می ماند و آنچه باقی می ماند. مسائل دینی هنوز برای باند حل نشده است ، اما او همچنان به حفظ صداقت و احترام کسانی که برای اهداف مختلف با آنها کار کرده است ، ادامه داده است. این فیلم هر چند غیرقابل اعتماد ، خطراتی را که سازمان های مخفی به عنوان حفاظتی در برابر استفاده غیرنظامیان از سلاح گرم به دنبال دارند ، کشف می کند.

شعله های این وقایع بسیار سریع بود و به سرعت گسترش یافت و هر روز در حال افزایش بود ، مهم نیست چه کسی در آغوش او بود. با این حال ، این به اندازه کافی موفق نبود ، زیرا شخصیت داستان قصد داشت جلو برود ، اما در نهایت با دخالت جیمز باند متوقف شد.

صفین روی برنامه های کافی خود تمرکز نکرد و بنابراین با سردرگمی روبرو شد. مواردی وجود دارد که تنش بالا نمی رود و اکشن کاهش می یابد ، اگرچه پایان فیلم رضایت بخش است ، زیرا داستان باند به پایان می رسد. برنامه های بین المللی صفین بهترین رسانه است و او آنطور که باید احساس خطر نمی کند.

اما داستان نوازنده ویولن (و اجرای رامی ملک) بهترین کار خود را می کند وقتی صحبت از آسیب رساندن به جیمز باند و مادلین سوان (لیا سیدو) بیش از تهدید است. اولین بار در سراسر جهان. در حالی که مأموریت او بسیار بزرگ و بزرگ شد ، فیلم از تغییر تمرکز بر روی شخصیت اصلی خود امتناع کرد. این به دلیل عدم توجه به رفتار صفین است که منجر به تنش می شود.

فیلم زمان مرگ نیستفیلم زمان مرگ نیست

پایان فیلم با تمرکز بر بیشتر داستان شخصی جیمز باند و تاریخی که او پشت سر گذاشت ، آغاز می شود. این فیلم در واقع مانند یک نامه عاشقانه به دانیل کریگ است تا بارها جیمز باند شود و پس از این جایزه نهایی ، شخصیت های جدیدی به فیلم بعدی اضافه شدند.

داستانهای باورنکردنی و شخصی و تمام طرح فیلم اغلب تماشاگران را وادار به دیدن می کند و پایان آن چیزی است که تا مدت ها در مورد آن صحبت خواهد کرد. تا کنون ، هیچ خبر خاصی در مورد جیمز باند آینده وجود ندارد و باید منتظر ماند و دید چه کسانی به عنوان نماینده جدید 007 انتخاب می شوند.

No Dead End در انگلیس در 30 سپتامبر (8 اکتبر 1400) و در ایالات متحده در 8 اکتبر (16 اکتبر) اکران می شود.


خاطرات ویجیاتو را بخوانید:

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما