تغییرات عمده آیا MacBook Pro جدید دارای صفحه لمسی است؟

[ad_1]

اپل طی چند روز آینده رویدادی “Unleashed” را برگزار می کند که احتمالاً طی آن شاهد رونمایی از نسل بعدی مک بوک پرو خواهیم بود. اکنون ، بر اساس گزارش جدیدی ، به نظر می رسد کوپرتینویی ها می خواهند این محصول را با درجه یک روی صفحه نمایش دهند تا وب کم بتواند در آن جا بگیرد و ما با تغییر بزرگی در طراحی روبرو خواهیم شد ، اما چگونه بریدگی آیفون به مک بوک می آید؟

این اطلاعات توسط حساب شبکه اجتماعی چینی “Weibo” گزارش شده است و به نظر می رسد طول این شکاف با تلفن سری آیفون 12 یکسان باشد. با این حال ، یکی از خروجی های فناوری برتر با حساب توییتر «DuanRuiاو این درخواست را اشتباه و شوخی خواند. در همین حال ، از کاربران Reddit که به اطلاعات محصول شرکتهای مختلف دسترسی ندارند ، خواسته می شود تا با زنجیره تامین صحبت کرده و با استفاده از Notch موافقت کنند.

به گزارش ردیت ، مک بوک پرو جدید از مدل تایلندی استفاده می کند ، با این حال ، فاقد شناسه چهره است و دارای وب کم 1080p ، سنسور True Tone و میکروفون خواهد بود.

اگرچه اپل می تواند حداکثر مقدار صفحه را تنظیم کند ، لبه های اطراف صفحه یکسان نخواهد بود. این احتمال وجود دارد که این طرح با طراحی جدید به MacBook Air 2022 برسد.

نسل جدید مک بوک پرو

یکی از سوالات کلیدی این طرح این است که چگونه می توان طراحی سیستم عامل Mac را متناسب با آن تغییر داد. استفاده از ناچ به هر قسمتی از منو آسیب می رساند. همچنین ، اگر اپل می خواهد از دستگاهی مشابه آیفون 12 در مک بوک پرو جدید استفاده کند ، چرا برنامه ای برای افزودن سیستم فیس آیدی به آن برنامه ریزی نمی کند؟ این سوالات می تواند منجر به پرسش هایی در مورد صحت شایعات اخیر شود.

یکی دیگر از شایعات مربوط به مک بوک پرو جدید که در Reddit شاهد آن هستیم ، سیاه شدن کل صفحه کلید است که یکی از بزرگترین تغییرات در ظاهر صفحه کلید در سال های اخیر است.

در نهایت ، باید توجه داشت که بریدگی در سال های اخیر به یکی از ویژگی های کلیدی آیفون تبدیل شده است ، اگرچه بر اساس برخی شایعات در iPhone 14 ما روی صفحه نمایش داریم ، اما کوپرتینویی ها ممکن است بخواهند طرحی مشابه را به رایانه خود بیاورند. به با این حال ، حداقل شبیه یک قاب جدید 14 و 16 اینچی مک بوک پرو نیست.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما