تاریخچه سریال Bioshock & دنیای دیگری وجود دارد

[ad_1]

تنها چند نام وجود دارد که ما را به دنیای دیگری می برد. اما شاید بتوانیم به جز ده فرنچایز یا بهتر از Bioshock به عنوان اولین لیست خود فکر کنیم. سال ها از آخرین ملاقات ما با Bioshock می گذرد. از سوی دیگر، شایعاتی مبنی بر همکاری مشترک با این فرنچایز به گوش می رسد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم نگاهی کوتاه به تاریخچه این فرنچایز بیندازیم. با من بمان

BioShock


BioShockBioShock

در آگوست 2007، ما شاهد انتشار اولین فرنچایز Bioshock بودیم. نامی که نقدهای خوبش او را به ستونی برای خانواده تبدیل کرده است. فقط یک بررسی خوب باعث درخشش بازی نمی شود. به گفته رئیس تیک تاک، این بازی در سال 2009 سه میلیون نسخه فروخت. اساس داستان بازی از آین رند به عاریت گرفته شده است. اما جدای از آنچه گفته شد، عوامل دیگری نیز در محبوبیت این نام موثر است. در نگاه اول با این که Bioshock خود را به گیمرها معرفی می کند متفاوت است. این بازی در دهه 1960 در شهر Think Underwater راه اندازی شد. سیتی در روند گویندگی بازی با خواننده رپ تماس گرفت.

در همان زمان هواپیما در قلب اقیانوس اطلس سقوط کرد. از بین همه مسافران، یک بازمانده به نام جک جان سالم به در برد. پس از کمی تلاش و کمی تحقیق، جک به ورودی شهر رپچر می رسد. او وارد شهر می شود و برخلاف تصور شما وارد شرایط سخت و عذاب آور می شود. سپس شخصی به نام اطلس به کمک او آمد. جک متوجه می شود که وارد یک مکان جنگ داخلی شده است. بنابراین دستورالعمل ها آن را به سمتی به اطلس و وضعیت کنونی می رساند که تصمیم به حمله بر اساس استفاده از سلاح های مختلف در شهر است. تمام تلاش او این است که این وضعیت را از بین ببرد و به سطح بازگردد.

استودیوی بازی سازی Ultimate Games از روش های مختلفی برای ساخت فضای کاری خود استفاده کرد. اولین روز کاری پاول با یک شیرین کاری تبلیغاتی آغاز شد. روشی که کن لوین از آن به عنوان کارت تبریک استفاده کرد. اما همانطور که می بینید، تمرینی وجود دارد که نمی توان از آن مستثنی شد. بنابراین پل هلکست، سازنده بازی bioshock، اولین روز خود را در سال 1999 با یک رویداد مشابه آغاز کرد. اما بازیگران با شخصیت دیگری به نام کن لوین به خوبی می درخشند. برخلاف پاول که هیچ تجربه قبلی در دنیای بازی های ویدیویی نداشت، کن لوین استودیو گیمز گیمز را ساخت. البته رابرت فریمیر و جاناتان کی نیز در راه اندازی استودیو به او کمک کردند.

پس از پیدا کردن یک استودیو، آنها تصمیم گرفتند اولین پروژه خود را با نام System Shock 2 راه اندازی کنند. توسعه دهندگان اصلی این بازی چیزهای وحشتناکی داشتند و از بین موارد موجود، ایده های جدیدی مطرح شد. اختیاری. بازی در برابر منتقدان به خوبی می درخشد. با این حال، System Shock 2 فروش خوبی نداشت. شرکت Irrational Games چندین بار برای انتشار این بازی به الکترونیک آرتز پیام داده است که هر بار توسط الکترونیک آرتز رد شده است. اما لوین همچنان در تلاش است تا حقیقت ایده خود را محقق کند.

این جرقه باعث شد که Bioshock به پلتفرم Unreal Engine 2 در کنسول Xbox ضربه بزند. اگرچه اولین نشانه بیوشوک شهری زیر آب، رپر بود، اما در ابتدا پارک شکل دیگری داشت. در نسخه اول بازی در ایستگاه شرح داده شد و به دلیل ایده ثبت شخصیت های کمتر فیلم با نامی باورنکردنی مواجه شدیم. شخصیت اصلی بازی نیز کارلوس کوآلو خواهد بود. نام این شخصیت توسط یکی از برنامه نویسان تیم سازنده بازی مطرح شده است. در این میان شایعاتی مبنی بر ایجاد نام دیگری در سبک System Shock منتشر شده است.

شخصیت منحصر به فرد لوین باعث می شود که او همیشه یک فرد موفق و یک رهبر قوی باشد. او افراد باهوشی را که دانش و تجربه زیادی ندارند دوست دارد و آنها را به کاری تبدیل می کند که باید انجام دهند. بیل گاردنر و پل هلکست از معروف ترین نمونه هایی هستند که در ایجاد Bioshock نقش داشته اند. در نهایت، تلاش های لوین برای ساختن یک تیم قوی که زمان زیادی از او گرفت نتیجه داد. در سال 2004، اولین فیلم بلند Bioshock ظاهر شد. این فیلم با نقدهای مثبت رسانه ها و گیمرها مواجه شد. با درخشش این نمایش، تیم سازنده توانست دوباره این کار را انجام دهد. کمی بعد، توکی در سال 2005 برنده بازی های ملی شد. موضوعی که تا سال 2006 مخفی ماند.

قسمت اول و واقعیت پیش تولید بازی با شخص به پایان می رسد. اما با تغییرات و پیشرفت‌های بسیار، زمان بزرگ‌تر شدن بهترین بازی فرا رسیده است. لوین ارتش خود را به 60 نفر کاهش داد و استودیوی کوچکی را که قبلاً در اختیار داشتند را ترک کرد و به مکان جدیدی نقل مکان کرد. اما با گسترش استودیو، سبک کلی کار ایرسنال کمی تغییر کرد. سبک مدیریت خطی کن، که در مورد مدیریت همه چیز به تنهایی بوده است، برای یک استودیو 60 نفره امکان پذیر نیست. با این حال، لوین سعی کرد با دنیای سنتی افراطی و مدرن به Bioshock حمله کند. این موضوع دیگری است که روند ساخت نسخه اول BioShock را دشوار می کند. در واقع، لوین دقیقا می دانست که چه می خواهد. او دنیای زیر آب را برای توصیف انتخاب می کند و هر چیز خوبی را در جای خود می بیند. اما مشکل این است که هیچ مدل توافقی وجود ندارد که تیم توسعه بتواند ایجاد کند.

توسعه دهندگان بازی می گویند که قبل از ظهور این بازی ها، شخصیت ها، توضیحات، دشمنان و غیره. هر کدام دارای ویژگی های مشابه در زمان در دسترس هستند. در واقع، کار تمام شد. وجود این کلیشه ها در مورد قابل مشاهده بودن بازی سوال می کند. از طرفی به دلیل سیستم کنترل خطی لوین، تیم خلاق و تیم طراحی با هم ارتباطی نداشتند و تعامل آنها نزدیک به صفر بود. در عین حال دو نفر برای ایجاد مراحلی که در نهایت منجر به موفقیت و کارایی می شود با یکدیگر تعامل بیشتری دارند. آنها نتیجه را به کن گزارش کردند. به محض اینکه مشکل را فهمید، به عضو دیگر توصیه هایی برای دو عضو تیمش ارائه کرد.

گسترش تیم باعث استرس زیادی هم از نظر مالی و هم در ایجاد درگیری می شود. این اختلافات در نهایت منجر به تاخیر در انتشار اولین فرنچایز شد. اما پس از انتشار این عنوان، آنقدر درخشان بود که همه از آن شگفت زده شدند. امتیاز متای بازی در کنسول ایکس باکس 360 و پلتفرم رایانه شخصی 96 و در پلی استیشن 3 94 است.

BioShock 2


BioShockBioShock

پس از تمام تحسین های نسخه اول و امثال بسیاری از طرفداران، همه گیمرها منتظر نسخه جدید هستند. توکی به خوبی می دانست که این بازی یک برگ برنده دیگر در بازار بین المللی خواهد بود. نسخه دوم از بازی Control Games بیرون آمد که در آن مفهوم اصلی و تمامی مفاهیم و جزئیات بازی ترجمه شده بود. Bioshock 2 توسط استودیوی جدید Tukey، Tukey Marin سفارش داده شد. این بازی دو سال بعد از نسخه اول یعنی در سال 2010 برای کنسول های نسل هفتم بر روی سونی و مایکروسافت و پلتفرم PC منتشر شد. آنها مانند Bioshock از گرافیک Unreal Engine 2.5 برای ساخت این نام استفاده کردند. البته از قدرت حرکتی این بازی نیز به کمک هاوک استفاده شد.

داستان بازی 8 سال پس از اتفاقات نسخه اول روایت می شود. ما هنوز در شهر رپچر هستیم و داستان مربوط به نسخه قبلی است. در نسخه اول، جک همه خواهران را نجات می دهد. فقط یکی از آنها، یکی از خواهران آنجا بود، زیرا او علاقه زیادی به رپر بودن داشت. پس از مدتی، او تبدیل به یک پسر شرور می شود که دختران کوچکی را در اطراف ساحل می رباید و آنها را به دختر بچه های کوچک تبدیل می کند. این با هدف تمجید مجدد از خواننده رپ انجام می شود.

در همان زمان، اداره شهر رپچر به دست مردی به نام سوفیا لم افتاد که با کمک کشیشی به نام سایمون ولز، حزب جدیدی به نام شهر رپچر تشکیل داد. در همان زمان رفتاری به نام Delta Subject به شما می گوید که باید آن را کنترل کنید. بله متوجه شدید. لازم نیست در نقش جک با داستان ها روبرو شوید. دلتا سوژه پسر بزرگی است که به دنبال یکی از خواهرانش می گردد. شاهد تغییرات زیادی در این نسخه هستیم. برخی تغییرات که ممکن است در نظر نگرفته باشیم. برای مثال می توان در مورد تغییر شخصیت اصلی بازی یا توسعه تیمی آن صحبت کرد.

یکی از تمجیدهای بزرگ Bioshock 2 موسیقی آن است. در واقع، شهرت گروه به قدری درخشان بوده است که نام آن، همراه با نام خواننده رپ، به یکی از مهمترین و پربازدیدترین محصولات مرتبط با BioShock تبدیل شده است. اما به نظر نمی رسد تغییراتی که قبلاً به آن اشاره کردیم، منتقدان چنین نامی را راضی کند. منتقدان BioShock 88 را در هر پلتفرم پخش رتبه بندی کرده اند.

BioShock Infinite


BioShockBioShock

پس از کاهش امتیاز و تاثیرگذاری روی BioShock 2، توکی تصمیم گرفت که زمان بازی را برای بازی های Irrational بازی کند. سه سال پس از Bioshock 2، Bioshock Infinite در سال 2013 عرضه شد.در ابتدا پروژه ساخت این بازی Icarus نام داشت. این نسخه به عنوان سومین پیش درآمد اصلی داستان قسمت اول این فرنچایز طراحی شده است. برای توسعه بازی از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 استفاده شد و همچنین شاهد بازگشت Ken Levine به توسعه بازی بودیم. Bioshock Infinite به عنوان یک کنسول میان نسلی برای کنسول های نسل هفتم و هشتم از جمله پلتفرم های PC و Linux منتشر شده است.

البته نسخه لینوکس دو سال پس از انتشار برای گیمرها عرضه شد. این بار داستان بازی ما را غافلگیر می کند. در این نسخه نه تنها خبری از جک نیست بلکه کل محل برگزاری تغییر کرده و دیگر خبری از خواننده رپ نیست. برخلاف Rapture که شهری زیر آب است و مدام در داستان بازی به ما می گویند که مخفی است، در این نسخه با شهری به نام کلمبیا مواجه می شویم که در وسط آسمان قرار دارد. بعلاوه این کار آشکارا توسط دولت آمریکا انجام شد. کلمبیا شهری است که در هوا شناور است. پس کجا رفت

داستان از این قرار است که ایالات متحده این شهر را مانند یک کشتی برای پیوستن به جنگ ها ساخته است. اما پس از پایان جنگ آن را رها کرد تا اینکه دوباره به آن نیاز پیدا کرد. پس از مدتی درگیری شدیدی بین گروه های زیادی در این شهر بهشتی رخ می دهد. در نتیجه این جنگ همه چیز بد به بدتر شده است. همه چیز در تباهی و تاریکی است و اکنون زمان آن است که اوضاع کمی بهتر شود.

Bioshock Infinity موفق به دریافت نظرات بسیار عالی می شود. نتایج این ارزیابی های کیفی 94 امتیاز معقول است. به طور کلی، فرنچایز Bioshock با این نسخه به پایان می رسد. اما زمزمه هایی وجود دارد که نسخه بعدی در راه است. ممکن است اطلاعاتی در مورد آن در رویدادهای آتی Games Awards ببینیم. اما جدای از نسخه های اصلی، مجموعه ها و اقتباس های متعددی از فیلم ها نیز از این نام پیروی کرده اند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما