بورس تحصیلی در سطح هیجان انگیز؛ گسترش تغییرات چشمگیر در بازار سرمایه

[ad_1]

روآرو- با وجود رشد 21 هزار واحدی در بورس، روز چهارشنبه، دلالان بورس معتقد بودند همچنان ترس و سردرگمی در بازار سهام وجود دارد. این تجارت سرمایه گذاری کرده است، اما بیشتر این اظهارات به مراقبت های بهداشتی و در صنعت اشاره دارد. گفتار تا زمانی که در عمل اتفاقی بیفتد و محصول با پشتیبانی آن بتواند در جهت امنیت و بهبود حرکت کند.

به گزارش فرارو، احسان رضاپور کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه بورس باید جذاب ترین ارزش بازار را در بین هر بورسی نشان دهد، گفت: روآرو وی گفت: با توجه به رکود اخیر بازار بسیار خوبی بوده است، اما تصمیم بر این شد که اهمیت کادر مالی برای ارتقای بازار باشد، در داخل هیچ اقدامی در خصوص کار انجام نشده است. خرابکاری یک طرفه در پایتخت بازار بر خلاف منافع بازار سهام است، بنابراین نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که بازار به زودی به پایان برسد.

وی افزود: بنابراین برای رشد مستمر بازار، ابتدا باید اعتماد را بازگرداند، بنابراین در تاثیر آن، با ورود به بازار، حجم و ارزش بازار افزایش یافته و رشد بازار تضمین خواهد شد.” از سوی دیگر، در صورت تداوم وضعیت فعلی، نظارت تجار که باعث خروج آب از بازار می شود، ادامه خواهد داشت، حتی اگر قیمت ها به دلیل کاهش قیمت کالاها همچنان افزایش یابد. شاخص کلی، اما در این صورت صورت مقطعی و نوسانی خواهد بود.

رضاپور با بیان اینکه قیمت‌های خرده‌فروشی عموماً پس از رکود جذاب بود، گفت: این وضعیت منجر به تقاضا در بازار شده است که می‌تواند تغییر کند. اقتصاد اما تا زمانی که اقدامات کافی برای حمایت از اقتصاد وجود داشته باشد. اگر محقق نشود، این افزایش ناامن خواهد بود و با رشد صنعت، حجم عرضه افزایش خواهد یافت.

بورس تحصیلی در سطح هیجان انگیز؛  گسترش تغییرات چشمگیر در بازار سرمایهآیا بازار به طور پیوسته در حال رشد است؟
فردین آقابزرگی کارشناس بورس در مصاحبه با فرارو وی در خصوص بودجه جدید حمایتی دولت از بورس گفت: این توافقات به نوعی پشتوانه بسته تصمیمات وزیر اقتصاد در چند هفته آینده است که این توافقات می تواند باعث ایجاد بلاتکلیفی در آینده اقتصاد شود. .

وی افزود: اما نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که در این تصمیم گیری ها نکات بسیار خوبی در تاثیرگذاری بر روی ترفیع یافت شد. بازار برای مردم بسیار مهم است. «بازار سر جایش است و همه معاملات خوب در چنین شرایطی نادیده گرفته شد.

آقابزرگی گفت: رکود بورس نیز متاثر از این اتفاقات نامطلوب بوده است، در حالی که معافیت های خوبی برای شرکت ها از سوی دولت در نظر گرفته شده است، اما با توجه به کیفیت پایین کسب و کار، تمام مسائل منفی نیز حل شده است. و باعث شکست کسب و کار شود.

این کارشناس بازار افزود: این به دلیل تغییر بازار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه است، به نظر می‌رسد در روزهای شنبه و یکشنبه همچنان شاهد تفاوت باشیم، خوشحالی در بازار است و تغییرات زیادی تاکنون رخ داده است. به طور پیوسته در بازار رشد می کند.

وی به تغییرات عمده در بورس اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع به رفتار بورس مربوط می شود، در گذشته منافع شرکت و تاثیرات آن بر قیمت کالاها حدود 30 تا 40 درصد بازار را تشکیل می داد. اشتراک گذاری. ” به عبارت دیگر در مورد ارزش محصول، درآمد و درآمد ثابت یا همان eps شرکت بر حسب وزن تا 40 درصد برای کسر قیمت سهام تعیین می شود، اما امروزه این تفاوت به یک موضوع مهم تبدیل شده است. عامل در تصمیم گیری قیمت سهام.

آقابزرگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اهالی بورس بر این باورند که سودآوری شرکت باید تنها با افزایش قیمت سهام افزایش یابد تا در شرایطی که سود بسیاری از شرکت‌ها در گذشته یکسان بوده، قیمت‌های بازار نیز افزایش بیشتری پیدا کند. سال و امسال.، اما قیمت سهام آنها در سال 1999 افزایش زیادی داشته است، اما امسال، این تفاوت رخ داده است و حتی قیمت کاهش یافته است، با سطوح سود مشابه سال گذشته، قیمت ها افزایش نمی یابد، ما هستیم. مشاهده کاهش

وی گفت: با وجود این نگرش، بازار سهام رشد ثابتی نخواهد داشت، اما اگر با نمودار خوبی برخورد کنند و وارد درآمد شوند، قیمت سهام آنها بالا می رود، بنابراین می خواهیم از سود بهره مند شویم. یک متغیر، سودآوری، و بر این اساس قیمت سهام را محاسبه کنید. بنده به بیراهه رفتیم.

وی افزود: با این حال باید هزینه مبادله را با ارزش دارایی هایی مانند بنگاه املاک و تجهیزات و جایگاه شرکت سازنده پرداخت کنیم، اما اگر به طور منظم تمام تمرکز خود را روی درآمد قرار دهیم نمی توان انتظار داشت که بازار به همان سطح حرکت کند.

وی گفت: در حال حاضر برخی از شرکت‌ها در حال زیان دهی هستند، اما از موقعیت خود در این صنعت که منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، دست می‌کشند و با استفاده از محصولات و تقاضا ارزش بازار آنها افزایش می‌یابد، بنابراین باید این موضوع مطرح شود. . رفتارها باید تعدیل شوند، در غیر این صورت نمی توان انتظار داشت بازار در کوتاه مدت رشد خوبی داشته باشد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما