تیم کوک من اعداد را دارم، اما اپل هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری در این تجارت ندارد

[ad_1]

تیم کوک، مدیرعامل اپل در این جلسه اعلام کرد که شخصاً روی ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری کرده است، اما نگفت که در چه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. کوک علاقه خود را به صنعت کریپتوکارنسی ابراز کرده و همچنین گفته است که اپل نه تنها به دنبال سرمایه گذاری در این بازار است، بلکه برنامه ای برای فروش محصولات خود با ارزهای دیجیتال در آینده ندارد.

تیم کوک در جلسه “کتاب هانیویورک تایمز در صحبت با اندرو راس سورکین گفت که سرمایه گذاری در صنعت ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از منابع مختلف منطقی است:

“من فکر می کنم منطقی است که داشتن رمزارز بخشی از یک مورد متفاوت است. با این حال، من نمی خواهم کسی در این تجارت سرمایه گذاری کند. مدتی است که “در مورد ارزهای رمزپایه فکر کردم و در مورد آنها تحقیق کردم.” به نظر من ارزهای دیجیتال جالب هستند. “

البته تیم کوک نگفت که کجا ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. اگرچه مدیر عامل اپل در این جلسه به سرمایه گذاری خود در این صنعت اذعان کرد، اما اقدامات احتیاطی بیشتری را نسبت به برنامه های شرکت تحت مدیریت خود انجام داد. کوک سرمایه‌گذاری اپل در بازار ارزهای دیجیتال را رد می‌کند و البته می‌گوید که کوپرتینویی‌ها برنامه‌ای برای مجبور کردن مردم به خرید محصولات خود با ارزهای دیجیتال در آینده ندارند.

تیم کوک رمزارز

البته، تیک کوک در یک کنفرانس آنلاین اشاره کرد که اپل به دنبال چیزهای دیگری در صنعت ارزهای دیجیتال است، بنابراین شاید روزی Apple Pay از آن پشتیبانی کند.

وقتی در کنفرانس از مدیر عامل اپل درباره NFT پرسیده شد، آن را جذاب دانست. تیم کوک همچنین گفت که اپل هیچ برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ندارد، زیرا سرمایه‌گذاران معتقدند که محصولات این شرکت را در ارزهای دیجیتال خصوصی نمی‌خرند و صرافی‌ها می‌توانند وارد بازار شوند.

بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر رشد فوق العاده ای داشته است و قیمت بیت کوین و اتریوم به بالاترین حد خود رسیده است. اگر اپل تصمیم بگیرد در آینده از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی کند، به نظر می رسد بازار بیشتر از این رشد کند، اگرچه واضح است که به این زودی ها نباید انتظار چنین حرکتی را داشته باشیم.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد