به روز رسانی زنده Covid WHO واکسن هایی را به آمریکای لاتین و کارائیب ارائه می دهد

[ad_1]

تصاویرواکسن چینی که در یک کلینیک زیست پزشکی در سائوپائولو برزیل کار می کند ، یکی از بسیاری از واکسن های توسعه یافته است.
اعتبار …عکسهای الکساندر اشنایدر / گتی

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده با تولید کننده چینی Sinovac برای خرید میلیون ها واکسن کووید -19 برای کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب قرارداد بسته است ، زیرا بخشی از تلاش منجر به عکسبرداری بیشتر در منطقه ای با دسترسی بالا می شود.

این سازمان ، بخشی از سازمان بهداشت جهانی ، با دو تولید کننده در حال مذاکره است و امیدوار است به زودی توصیه های جدیدی را اعلام کند.

وی گفت که Sinovac امسال 8.5 میلیون دوز و 80 میلیون دیگر در سال آینده سفارش داده است. کشورهای منطقه که به واکسن نیاز دارند ممکن است نیاز به خرید آن از یک سازمان بهداشت عمومی داشته باشند.

دکتر می گوید: “این خرید است – این یک اهدا نیست.” به گفته باربوسا ، بانک توسعه بین آمریکایی به کشورهایی که به آنها نیاز دارند وام می دهد.

خرید مستقیم از زمانی آغاز شد که به طور متوسط ​​تنها 35 درصد از مردم آمریکای لاتین و کارائیب به طور کامل در برابر واکسن 19 ویروس واکسینه شده بودند. Carissa F. Etienne ، مدیر سازمان.

و بیمه درمانی یکسان نیست. وی گفت: در حالی که برخی از کشورها ، از جمله شیلی و اروگوئه ، بیش از 70 درصد از جمعیت خود را واکسینه کرده اند ، برخی دیگر هنوز به مرز 20 درصد نرسیده اند. کشورهایی که در انتهای لیست قرار دارند عبارتند از باهاما ، گرانادا ، گواتمالا ، هائیتی ، هندوراس ، جامائیکا ، نیکاراگوئه ، سن پترزبورگ. لوسیا ، سنت وینسنت و گرانادین و ونزوئلا. به گفته وی ، هائیتی وضعیتی بسیار خطرناک است و کمتر از 1 درصد مردم واکسینه شده اند.

موسسه ملی بهداشت ، که هنوز در حال توسعه توسعه واکسن در منطقه است ، هفته گذشته اعلام کرد که این سایت در برزیل و دیگر نقاط آرژانتین ، پشتیبانی فنی برای شروع توسعه واکسن های RNA ، از نوع مورد استفاده در واکسن های Pfizer-BioNTech و Moderna ، وجود خواهد داشت.

اما فعلا دکتر اتین گفت: “ایمن سازی هنوز سریع ترین راه برای حمایت از کشورهای منطقه ما است.”

اعتبار …تینگشو وانگ / رویترز

برنامه های اولیه سلامت برای بازیهای فوریه بعدی در پکن ، که توسط کمیته بین المللی المپیک روز چهارشنبه اعلام شد ، نشان می دهد که بازیهای المپیک بعدی می تواند بیش از حد ویژه باشد ، از ابتدای این رویداد در رویدادهای مهم ورزشی ممنوع است.

بازیهای المپیک و پارالمپیک پکن شامل مواردی است که سازمانها آن را “مقررات درهای بسته” توصیف کرده اند-محیطی مانند ورزشکاران ، کارکنان ، پخش کنندگان ، روزنامه نگاران و بازیهای بزرگ بازی از روزی که وارد می شوند نیاز به غذا خوردن ، خوابیدن ، کار و رقابت بدون ترک دارند. تا زمان ترک آنها

یک فرد ، از جمله ورزشکاران ، که قصد ورود به این حباب را دارد ، دو گزینه دارد: برای واکسیناسیون وارد چین شود یا قصد دارد 21 روز اول را در پکن در انزوا بگذراند.

و در حالی که تماشاگران پس از محرومیت از بازیهای تابستانی اخیر در توکیو مجاز به بازگشت به محل مسابقه خواهند بود ، دسترسی به ساکنان چین محدود خواهد شد.

المپیک تابستانی در توکیو برنامه مراقبت های بهداشتی را گسترش داده است. شرکت کنندگان واکسینه نمی شوند و در غیر این صورت نیازی به واکسیناسیون ندارند. و هنگامی که از آنها خواسته می شود در مکان های مشترک آزمایش کنند ، هنوز زمان زیادی برای تعامل با دنیای خارج از جمله فروشگاه های رفاه و غذاخوری ها دارند.

اعضای ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی محلی در توکیو اجازه داشتند از خانه های خود وارد محل المپیک شوند. و پس از محدود شدن محدودیت زمانی 14 روزه ، همه بازیکنان بازی اجازه دارند به دلخواه به شهر نقل مکان کنند.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما