بروشورهای آسمانی درخشان ترین نور را در اروپا می بینند & زومیت

[ad_1]

در 8 اکتبر خلبان فرانسوی توماس پسکه تصاویر کمیابی از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) ثبت کرد. توییتر خودتان را معرفی کنید.

این تصاویر که قاب دوران فیلم هستند ، ممکن است شبیه تخته سنگهای کبالت در قاره اروپا منفجر شوند ، اما ظاهر نور آبی هیچ آسیبی نمی رساند و حتی اگر اکثر مردم آن را نمی بینند.

آنچه در این تصویر مشاهده می شود یک “رویداد درخشان” است. این پدیده مانند رعد و برق است. اما در هوای بالا و بالا رخ می دهد.

نتیجه آبی در قاره اروپا است

این پدیده ، که به عنوان “صاعقه جوی فوقانی” نیز شناخته می شود ، با بسیاری از رویدادهای مرتبط که در طوفان رخ می دهد اما در ارتفاعات بالاتر از صاعقه دیده می شود ، مرتبط است. اگرچه این شرایط مربوط به رعد و برق است ، اما روش های متفاوتی دارند.

پدیده ای به نام “جت آبی” در قسمت پایین استراتوسفر رخ می دهد که در اثر رعد و برق ایجاد می شود. اگر رعد و برق به منطقه ای برخورد کند که در بالای سطح اتمسفر قرار ندارد ، قبل از رسیدن به یک منطقه مثبت زیر ابر به جلو حرکت می کند و درخشندگی آبی در نیتروژن ایجاد می کند.

همچنین پدیده ای به نام “SPRITE” (اختلالات استراتوسفر-مزوسفر ناشی از بارگیری الکتریکی گردباد شدید) وجود دارد که در اثر تابش تابش از گردباد ایجاد می شود. این پدیده همچنین ناشی از انتشار جریانهای کم ولتاژ در مورد “ELVES” (انتشار نور و حداقل تداخل ناشی از تجهیزات الکتریکی). میدان مغناطیسی) در یونوسفر و قرمز می درخشد.

سایر نتایج مشابه شامل “TROLL” یا “چراغ قرمز روشن” است که پس از SPRITE قوی ، “Pixies” و “GHOST” ظاهر می شود. هر یک از این افشاگری ها به نام حیوانات غالب مانند هیولا ، کوتوله ها و جن ها نامگذاری شده اند و دانشمندان از لیست آنها خوشحال شده اند.

شکل رویداد هوازدگی نوع آب و هوا

خیلی چیزها مرتب اتفاق می افتد

توماس پاسک می نویسد: “چیزی که در مورد این پدیده جالب است این است که چند سال پیش ، آنها فقط در توصیف خلبانان وجود داشتند و دانشمندان به زندگی آنها اعتقادی ندارند.” “اما پس از چند سال ، وجود ELVES شناخته شد و مشخص شد که SPRITE واقعی است و بر آب و هوا تأثیر می گذارد.”

اگرچه پاسکه به درخشان ترین رویدادی که این تصاویر نشان می دهند اشاره نکرده است ، اما ما “ستاره آبی” را می بینیم که نوعی از صفحه آبی است که نتوانسته قسمتی از صفحات را تشکیل دهد و به کوتاهتر و درخشان تر تبدیل شود.

این رویدادها به دلیل ارتفاع و پنهان شدن در پشت طوفان ها ، هدف دشواری برای عکاسی روی زمین هستند. همچنین ، این رویدادها معمولاً فقط چند میلی ثانیه برای چند ثانیه طول می کشد ، و زمان کمی برای یافتن و ثبت آنها وجود دارد.

با توجه به این مسائل ، پارکینگ مکانی منحصر به فرد برای نظارت منظم بر این حوادث است. به خصوص اگر در حال ضبط ویدئوی زنده هستید. تا کنون ، تصاویر مهمی از این رویدادها توسط فضانوردان ISS گرفته شده و تصاویر کمتری از زمین گرفته شده است.

شاید جالب باشد توجه داشته باشید که سیاره زمین تنها منبع نوری مانند این نیست. دانشمندان سال گذشته نوارهای آبی را در جو مشتری مشاهده کردند.

نقشه ظاهر ارواح آبی در جو مشتری

نقشه پدیده SPRITE آبی در جو مشتری

به گفته پاسکه: “فضای ایستگاه برای این مشاهده ضروری است ، زیرا بر روی خط برق پرواز می کند ، جایی که طوفان های زیادی در این منطقه وجود دارد. این شرایط به ندرت اتفاق می افتد و ما خارج از کلینیک کلمبوس اروپا هستیم [در ایستگاه فضایی] “ما ابزارهایی برای نظارت بر این درخشش داریم.”

می توان امیدوار بود که این ابزارها در آینده تصاویر بیشتری از این رویدادهای باورنکردنی را برای ما ثبت کنند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما