بخشودگی خودرو متخلف بدون بیمه

[ad_1]

بیمه شخص ثالث بیمه ای است که باید انجام شود که قابل استرداد نیست یا ممکن است تأثیر منفی بر راننده داشته باشد.

بخشودگی خودرو متخلف بدون بیمه [به روز رسانی] – 44

بیمه مرکزی گزارش داد با اعلام رئیس کل امور مالی از تاریخ 13 آذر لغایت پایان روز دوم دی ماه 1400 کلیه تخلفات تداخلی با رانندگان غیرمجاز معاف می شود.

برای ترویج فرهنگ بیمه و گنجاندن ماهیت خاص ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی اقشار ضعیف که ناشی از مجازات های شدید است، شرکت های بیمه نباید جریمه وسایل نقلیه غیرترانزیت شوند.

بر اساس این گزارش، این تصمیم با توجه به پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی و موافقت رئیس مجمع عمومی صندوق بیمه اشخاص اتخاذ خواهد شد.

بر اساس این بیمه نامه، شرکت های بیمه از تاریخ 14 آذر تا 2 دی ماه سال جاری مشمول جریمه بند «ب» ماده 24 قانون بیمه نمی شوند و بیمه خسارت شخص ثالث ناشی از تصادف رانندگی و 100 درصد مبلغ جریمه ببخش.

بخشودگی بیمه شخص ثالث خودرو [به روز رسانی] – اکتبر 1400

طرح بخشودگی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری به تصویب رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس مجمع عمومی شرکت بیمه رسید، بسیار خوب.

بر اساس این حکم، جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث کلیه وسایل نقلیه موتوری به منظور حمایت از معلولان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای بیمه‌های فرهنگی و افزایش دسترسی به بیمه، ساقط می‌شود.

بنابراین این معافیت از تاریخ 26 مهرماه لغایت 15 آبان ماه سال جاری به مدت 20 روز اعتبار دارد و همانطور که بیمه مرکزی اعلام کرده است شامل خرید کنندگان گواهینامه احترام یکساله می شود. به عبارت دیگر، رانندگانی که قصد خرید کوتاه مدت سوم یا سه ماهه سوم را دارند، نمی توانند از این معافیت بهره مند شوند.

در نتیجه کلیه دارندگان خودرو، تاکسی، کامیون، اتوبوس و موتورسیکلت که بلافاصله پس از انقضای بیمه نامه خود را تمدید نمی کنند و مشمول جریمه دیرکرد می شوند، در صورت تمدید بیمه سوم خود در مدت 20 روز، اهمیتی ندارد. . باید پرداخت. افرادی که پس از این مدت بیمه شخص ثالث خود را تمدید کنند مانند گذشته مشمول جریمه دیرکرد خواهند بود.

پایان شهریور؛ آخرین فرصت برای بخشودگی بیمه شخص ثالث [به روز رسانی] – 1400 آن

گروه بیمه خصوصی اعلام کرد موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی تا پایان شهریور ماه برای برخورداری از مزایای بیمه شخص ثالث موجود است.

صندوق بیمه خسارات بدنی با فرصت حمایت از اقشار آسیب پذیر و رونق صنعت بیمه کشور، در نظر دارد با همکاری صنعت بیمه در بازه زمانی نیمه مرداد تا شهریور، تخلفات بیمه موتورسیکلت و کشاورزی را بخشود. امسال. در حقیقت.

لذا موتورسواران و دارندگان ماشین آلات کشاورزی در سراسر کشور بدون بیمه می توانند با مراجعه به سازمان ها و دفاتر شرکت های بیمه و بیمه گذاران شخص ثالث از این طرح بهره مند شوند.

این معافیت بر اساس مجازات بند «ب» ماده 24 قانون سوم حریم خصوصی صورت می گیرد و دارندگان وسایل نقلیه موتوری و ماشین آلات کشاورزی در صورت خرید بیمه نامه یک ساله از جریمه معاف هستند. .

جریمه دیرکرد بیمه سوم

در ماده 24 اصلاحیه سوم آمده است که معادل حداکثر نرخ مالیات یکساله از مالکان خودروهایی که از کسر بیمه نامه این بیمه نامه خودداری کنند، اخذ می شود. کارمزد، مشمولیت، تخفیف، پرداخت و معافیت طبق مصوبه بیمه مرکزی به تصویب مجمع عمومی صندوق خواهد رسید.

بیمه شخص ثالث بیمه ای است که برای پوشش خسارات جانی و مالی اشخاص ثالث در تصادفات رانندگی الزامی است.

با تصمیم هیات مدیره بیمه مرکزی، سومین بیمه 1400 خودرو با 37 درصد (8.5 درصد تخفیف در حوادث کرونا) رشد نسبت به سال 99، خودروهای زیر چهار سیلندر را یک میلیون اعلام کرد. و 937 هزار و 500 تومان، پیکان، پراید و سپند 2 میلیون و 294 هزار و 300 تومان، چهار سیلندر دیگر 2 میلیون و 697 هزار و 100 تومان و بیش از چهار سیلندر 3 میلیون و 18 هزار و 400 تومان.

جرایم تاخیر در پرداخت بیمه شخص ثالث توسط بیمه مرکزی حذف می شود [به روز رسانی] – ۹۹ ۹۹

جریمه خودرو پلیس، انتقال به پارکینگ، پرداخت و خسارت شخص ثالث توسط راننده متخلف و دیرکرد جریمه از مزایای مربوط به عدم تمدید بیمه نامه شخص ثالث اما سازمان بیمه مرکزی است. در واقع عفو دیرکرد برای جریمه های بیمه شخص ثالث گرفته شده است.

بر اساس اطلاعیه بیمه مرکزی شرکت های بیمه، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، پوشش بیمه سوم دیرکرد کلیه وسایل نقلیه موتوری اعم از خودرو، تاکسی، کامیون و اتوبوس بخشوده می شود.

دارندگان این خودروها می توانند بیمه شخص ثالث خود را از ابتدا تا پایان بهمن ماه بدون پرداخت جریمه تمدید کرده و از کسر مالیات بهره مند شوند.به این امر احترام بگذارید.

بر اساس این طرح، در صورت عدم تمدید بیمه خودرو تا پایان بهمن ماه سال جاری، افراد ملزم به پرداخت کامل جریمه دیرکرد بیمه نامه شخص ثالث خواهند بود. در واقع این معافیت فقط برای مالکانی اعمال می شود که بیمه خودرو خود را تا پایان بهمن ماه تمدید کنند.

از آنجایی که رانندگان برای خرید بیمه شخص ثالث باید هزینه قابل توجهی بپردازند، در صورت عدم تمدید بیمه نامه شخص ثالث، علاوه بر هزینه، از 3000 تا 2 میلیون تومان جریمه نیز باید بپردازند. بنابراین استفاده از طرح بیمه شخص ثالث بهترین زمان برای حذف جریمه دیرکرد و کاهش هزینه ها خواهد بود.

جریمه دیرکرد بیمه سوم

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما