جدیدترین یخچال شیائومی با قیمت 855 دلار & Zomit

[ad_1]

شیائومی امروز از عرضه چهار یخچال جدید در Mijia خبر داد تبلیغات ویژه در چین در حال حاضر ، این محصولات برای خرید در کشور سازنده با قیمت 5499 یوان (معادل 855 دلار) در دسترس هستند.

به گفته Gizmochana ، این شرکت مدعی است که Mijia Cross-Door Special 550L اولین نام یخچال است. عمق 690 میلی متر ، عرض 910 میلی متر و ارتفاع 1902 میلی متر با شعاع عرض 90 درجه است.

این یخچال 120 میلیون انرژی م effectiveثر و منفی برای گروه یونی جهت عقیم سازی دارد. همچنین دارای هفت بخش مستقل برای ذخیره سازی و قسمتی است که می توان سریع آن را خنک کرد.

یخچال شیائومی

میوه ها و سبزیجات تازه با فرایند ذخیره سازی جدیدی ترکیب شده اند که اتیلن و باکتری ها را با کارایی بالا و کیفیت هوا حذف می کند تا از خوردن غذای سالم بهتر از قبل اطمینان حاصل شود. میزان ضدعفونی در 30 دقیقه 99.99٪ ، میزان حذف اتیلن 86٪ و بو 92.1٪ بود.

این محصول از پنل پشتی فلزی با تهویه مطبوع استفاده می کند که 360 درجه خنک کننده را عبور می دهد تا از ضربه مستقیم به محصول جلوگیری کرده و باعث خشک شدن هوا شود. یخچال از مواد ضد خوردگی برای جلوگیری از خرابی نور و گرما و همچنین محافظت غذا در برابر رطوبت و لکه های آسپتیک استفاده می کند.

مقالات مرتبط:

یخچال و فریزر تخصصی Mijia Cross-Door از دمای متفاوتی از 5 تا 20 درجه سانتیگراد پشتیبانی می کند. 26 درجه حرارت مختلف وجود دارد که می توانید آنها را در شرایط مختلف تنظیم کنید.

یخچال شیائومی

شیائومی اعلام کرده است که این محصول از اولین سطح بهره وری انرژی پشتیبانی می کند و کل مصرف برق آن 0.79 کیلووات ساعت در روز برآورد شده است. همچنین بی سر و صدا با 37 دسی بل کار می کند. Mijia دیگر توسط دستیار صوتی XiaoAI از به روزرسانی های آنلاین OTA و موارد دیگر پشتیبانی می کند. همانطور که گفته شد ، این محصول در حال حاضر در چین با قیمت 5499 یوان (معادل 855 دلار آمریکا) به فروش می رسد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما