با سرویس میزبانی وب صباح & زومیت آشنا شوید

[ad_1]

اگر تجربه کافی برای انتخاب صاحبخانه خوب ندارید می توانید با کارشناسان صبا تماس بگیرید تا از بین طرح های مختلف صبا بهترین گزینه را انتخاب کنید. صباحست با پشتیبانی 24 ساعته حتی در تعطیلات آخر هفته پاسخگوی سوالات و دغدغه های کاربران است.

صباحست با 15 سال تجربه در خدمات میزبانی وب، طیف گسترده ای از وب سایت ها را از سازمان های بزرگ و خصوصی ارائه می دهد. در زیر به معرفی برخی از خدمات در صباح می پردازیم.

یک لحظه مهم خریداری کرده اند لازم به ذکر است که زمان آپدیت است. Uptime مدت زمانی است که یک وب سایت در دسترس کاربران قرار می گیرد. افزایش زمان معمولاً به صورت درصد بیان می شود. صباحست با ارائه تا 100% احتمال دسترسی به وب سایت شما را کاهش می دهد. غیرفعال کردن وب سایت باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان و فروش می شود و تأثیر منفی بر سئوی وب سایت می گذارد.

اگر زبان برنامه نویسی وب سایت شما ASP.NET است و می خواهید هاست ویندوز بخرید یا از زبان برنامه نویسی PHP برای طراحی وب سایت خود استفاده می کنید و می خواهید هاست لینوکس بخرید، می توانید بهترین گزینه را برای ویندوز و لینوکس انتخاب کنید. طرح Sabhaast را بررسی می کند. انجام دادن. اگر می خواهید از کنترل پنل محبوب cPanel استفاده کنید، هاست لینوکس برای وب سایت شما مناسب است.

صبح شده

سرورهای صباحست در بهترین حالت ایران و آلمان. اگر ترافیک وب سایت شما از داخل ایران است، بهتر است از سرورهای ایرانی استفاده کنید و اگر بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت شما خارج از ایران هستند، مجدداً از سرورهای خارج از ایران استفاده کنید. برای اطمینان از امنیت وب سایت، تمام پلن های سبها دارای فایروال مخصوص برای محافظت در برابر حملات DDoS هستند. و وف اختصاصی موفق بود.

پشتیبان گیری منظم و روزانه از سرورهای مجزا یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد پلن سبها است. یکی از بهترین راه ها برای بهبود امنیت وب سایت و رتبه بندی در موتورهای جستجو، داشتن گواهینامه SSL است. صباحست با ارائه انواع گواهینامه های SSL که از مرورگرهای پشتیبانی شده پشتیبانی می کنند، امنیت وب سایت شما را فراهم می کند.

اگر وب سایت خود را با استفاده از وردپرس ساخته اید و به دنبال بهبود سرعت و امنیت وب سایت خود هستید، بهتر است از هاست وردپرس استفاده کنید. با استفاده از هاست وردپرس سبهاست سرعت سایت وردپرس تا 5 برابر افزایش می یابد. هاست وردپرس سبهاست با استفاده از ابزارهای قدرتمندتر مانند هارد NVMe و سی پی یو های قدرتمند و رم بالا و استفاده از وب سرور LightSpeed ​​باعث افزایش سرعت وب سایت وردپرس می شود.

اگر بازدیدکنندگان زیادی از سایت خود دارید و به دنبال راهی عالی برای بهبود سرعت و امنیت وب سایت خود هستید، توصیه می کنیم از سرور مجازی استفاده کنید. در سرور مجازی، بر خلاف هاست اشتراکی، شما منابع را با سایت های دیگری که از همان سرور استفاده می کنند به اشتراک نمی گذارید. در واقع تخصیص منابع در سرور مجازی مزیت مهم سرور مجازی است.

در سرور مجازی یا VPS، همه منابع کاربر به عنوان یک سرور تخصصی به کاربر اختصاص داده نمی شود. به همین دلیل سرور مجازی نسبت به سرور هزینه آن کمتر و بیشتر از هاست اشتراکی است. از مزایای سرور مجازی می توان به قابلیت حل سریع مشکلات و دسترسی آسان به کل کنترل پنل سرور و بازیابی اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای سرور مجازی این است که IP بالایی دارد. سرور مجازی برای تراکنش های مالی آنلاین مانند معاملات گزینه ها طراحی شده است. سرور مجازی صبا است در بهترین حالت ایران و اروپاست. یکی از ویژگی های کلیدی پلن های سرور مجازی سبها، پورت شبکه 1 گیگابایتی و خروجی فناوری ابری است.

سرورهای اختصاصی یک انتخاب عالی برای کسب و کارهای بزرگ و خرده فروشان با تعداد زیادی بازدیدکننده هستند. از جمله ویژگی های پلن های مختلف سرور صبا می توان به اجرای محدود با پورت 1 گیگابایتی، قابلیت های ویژه، IP اختصاصی، دسترسی روت و ظرفیت مجازی سازی اشاره کرد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما