بازیگران هالیوود با نوزاد خود بازی می کنند & روزیاتو

[ad_1]

شاید شما آن را نمی دانید ، اما آنجلینا جولی فیلمی را با یکی از دخترانش به اشتراک گذاشت. معمولاً ما نام هنرمندان را در نمره نهایی نمی خوانیم ، اما گاهی اوقات انتخاب هنرمندان می تواند ما را شگفت زده کند.

در زیر ، بازیگرانی را معرفی می کنیم که فیلمی مشابه با فرزند خود دارند.

1- آنجلینا جولی و ویویان جولی – پیت در “مالفیسنت”

ویوین جولی – پیت در «مالفیسنت» نقش یک شاهزاده خانم کوچک به نام «اورا» را بازی می کند زیرا بچه ها از آنجلینا جولی می ترسند. جولی می گوید: “شخصی سه یا چهار ساله نزدیک من نیست” ، مجبور شدم از نوزادی استفاده کنم که عاشق من بود و از لوله ، چشم و ناخن من نمی ترسید. “به همین دلیل ما از Vivin استفاده می کنیم.”

2- ملیسا مک کارتی و دخترش در “Thunder Force”

ملیسا مک کارتی ، دختر ویویان فالکون ، نقش جوان “لیدیا” را که مادرش بازی می کند ، بازی می کند.

3- مریل استریپ و میمی گومر در فیلم “عصر”

مریل استریپ و دخترش در “غروب آفتاب” بازی می کنند. میمی نقش جوان “لیلا ویتنبورن” را بازی کرد و مادرش نقش اصلی را در زمان حال بازی کرد.

4- گلن کلوز و آنی استارک در “زن”

در سال 2018 ، گلن کلوز در فیلم “جوان کستلمان” در فیلم “زن” بازی کرد. این فیلم داستان زنی را روایت می کند که شوهرش نامزد دریافت جایزه نوبل شده است. نقش نوجوان در فلاش بک های فیلم را آنی استارک ، دختر گلن کلوز بازی کرد.

5. سوزان ساراندون و اوا آموری مارتینو در فیلم “مرد راه رفتن”

اوا آموری مارتینو دختر بازیگر معروف سوزان ساراندون است. یکی از اولین نقش های او در فیلم ، بازی در نقش مرد جوانی توسط مادرش ، “خواهر هلن پریژین” در “مرد مرده متحرک” بود.

6- برندان و دیمون گلیسون در فیلم “هری پاتر”

همه از برندن گلیسون به عنوان “آلستور مودی” در فیلم های “هری پاتر” یاد می کنند. اما شاید کمتر کسی پسرش دیمون گلیسون را دیده باشد که با او بازی می کند.

7- جانی دپ و لیلی رز ملودی دپ در “Yoga Hosers”

جانی دپ به دخترش لیلی رز ملودی دپ ملحق می شود. لیلی رز در 15 سالگی در “Yoga Hozers” بازی کرد.


<!–

–>

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما