اگر روسیه حمله کند، رهبران بایدن قصد دارند بیش از هر زمان دیگری به بانک های روسیه ضربه بزنند.

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین گفته است که استقرار اخیر نیروهای روسیه در اطراف مرزهایش، اگرچه خطرناک است، اما بسیاری از تهدیدات امنیتی جدی‌تر را در حدود یک سال پیش آشکار نکرده است.اعتباراعتبار …تایلر هیکس / نیویورک تایمز

کی‌یو، اوکراین – با هشدار پنتاگون در مورد دخالت بیشتر ارتش روسیه و مداخله احتمالی در اوکراین، رهبر این کشور روز جمعه نسبت به هرگونه ادعای جنگ هشدار داد، علی‌رغم اینکه مناقشات برای حل این موضوع بدون انفجار ادامه دارد. . .

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، گفته است که وضعیت امنیتی در سراسر کشورش – جایی که کارشناسان تخمین می‌زنند 130000 سرباز روسی توانسته‌اند در نزدیکی مرز از جمله شمال شهر، کیف بمانند – تفاوت چندانی با دفعه قبل ندارد. سال و چه زمانی خطرناک، لزوماً به این معنا نیست که جنگ رخ خواهد داد یا استثنایی وجود ندارد.

یک روز پس از گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور بایدن، که بر تعهد ایالات متحده برای پاسخ به تجاوز روسیه تاکید کرد، آقای بایدن. زلنسکی در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که او و رئیس جمهور آمریکا با تهدید جدی روسیه موافق نیستند، اما در لحن اظهاراتشان نسبت به او اختلاف نظر دارند.

وی خاطرنشان کرد که روسیه در گذشته از نیروی نظامی به عنوان تهدید استفاده کرده است.

ما هیچ سوء تفاهمی از رئیس جمهور نداریم، اما من فقط درک عمیقی از آنچه در کشورم می گذرد دارم، همان طور که او می فهمد در کشورش چه می گذرد. آقای زلنسکی به آقای زلنسکی اشاره کرد. بایدن او افزود که ضربات طبل جنگ می تواند منجر به بی ثباتی داخلی و مشکلات اقتصادی شود که می تواند روسیه را در معرض خطر زیادی قرار دهد.

آقای زلنسکی با تصمیم ایالات متحده و بریتانیا مبنی بر اخراج کارگران غیر مهم در اوکراین، که او ابراز داشت، درگیر مناقشه بود. وی افزود: به نظر من این یک اشتباه بود، در این موارد همه مهم هستند.

او گفت: «فکر نمی‌کنم تایتانیک اینجا داشته باشیم.

ایالات متحده بیش از هر کشور اروپایی دیگری در مورد تهدید حمله روسیه صحبت کرده است، حتی زمانی که رهبران بایدن به دنبال اتحاد با متحدان ناتو هستند.

پنتاگون اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، تعداد زیادی از نیروهای روسی وارد این منطقه شده اند. امیلی هورن، کارشناس شورای امنیت ملی، در ماه فوریه گفت، اگرچه مقامات ایالات متحده معتقد نیستند که ولادیمیر وی. پوتین، رئیس جمهور روسیه تصمیم به انتقام گرفته است، پرزیدنت بایدن همچنان بر این باور است که “توانایی های متفاوتی” وجود دارد که روسیه می تواند به آنها دست یابد. پنج شنبه.

در آن زمان بود که آقای زلنسکی در برابر سخت ترین ها عقب نشینی کرد.

او گفت: «ما باید در صحبت‌های خود در هر روز، هر دقیقه، زمانی که می‌خواهیم بگوییم فردا جنگ رخ خواهد داد، بسیار مراقب باشیم. زلنسکی گفت. وی گفت: ما برای هر رویدادی آماده می شویم و چیزهای زیادی داریم.

وی افزود: من فکر می کنم باید یک آمادگی نظامی آرام و دیپلماسی آرام وجود داشته باشد.

او گفت: «اینطور نیست که ما طوری رفتار کنیم که این بالاترین سطح تهدید است. این واقعیت ساده که ده‌ها هزار سرباز روسی در مرز هستند، با خطر اشتباه یا خشم خارج از کنترل، در خطر است.

در حالی که نیروهای اوکراینی در سنگرهایی در امتداد جبهه شرقی پوشیده از برف حفر می کنند، کودکان در شهر کیف سورتمه سواری را ترک می کنند. بیشتر مردم زندگی روزمره خود را طی می کنند.

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز جمعه در یک ویدئو کنفرانس با آقای دکتر صحبت کرد. پوتین و حتی آقای. ماکرون در مورد کمی صلح برای مسکو اظهار نظر کرد، کرملین پس از آن در بیانیه‌ای اعلام کرد که نگرانی‌های اصلی روسیه مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

در همین حال، وزیر امور خارجه روسیه، سرگئی وی. لاوروف، اعلام کرده است که ممکن است پنجره ای برای گفتگو با ایالات متحده در مورد محدودیت های امنیتی در اروپا، از جمله مخابرات، رادیو و ارتش وجود داشته باشد. در سخنانی در رادیو روسیه جمعه، آقای. لاوروف گفت که پاسخ واشنگتن در این هفته به ادعای پاسخگویی روسیه حاوی “نقاط منطقی” در مورد برخی موضوعات است.

از او بپرسید که آیا او دیگر در ارتباط نیست. افکار پوتین آقای. زلنسکی گفت روس‌ها برای خودشان صحبت کردند.

چرا به سربازان بیشتری نیاز دارید؟ چرا به تمرین بیشتری نیاز دارید؟ او درخواست کرد. “این واقعا ترسناک است.”

او گفت که فعالیت روسیه نوعی “سادومازوخیسم” است. “این فقط یک بدبینی آشکار است.”

روسیه خواستار خروج نیروهای ناتو از اروپای شرقی شده است و به مسکو اجازه می دهد همان مداخله ای را که تا سال 1990 انجام می داد تکرار کند. این برای این کشور ضروری نیست.

رهبران غربی می گویند اظهارات عمومی روسیه که اغلب متناقض است، با اقداماتی که این کشور برای ارتکاب جنایت علیه اوکراین انجام داده است، همخوانی ندارد.

ایالات متحده و متحدان ناتو نیروهای خود را در حالت آماده باش و تسلیحات ارتقا یافته به اوکراین اعزام کرده اند، اما آقای. بایدن که با آقای بایدن صحبت نکرد. برای اعزام نیروهای آمریکایی بیشتر به اوکراین.

پرزیدنت بایدن نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد را در روز دوشنبه برگزار کرد که می تواند منجر به درگیری بین اوکراین و روسیه شود.

مایکل شویرتز گزارش شده توسط کیف، اندرو ای کرامر از کراماتورسک اوکراین و شاشانک بنگالیو مارک سانتورا: آیا دنبال کنندگان بیشتری می خواهید؟ از لندن.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما