امیر عابدزاده در رئال مادرید؟

[ad_1]

امیر عابدزاده، ملی پوش ایرانی پس از چند فصل حضور در تیم پرتغالی ماریتیمو، امسال تصمیم گرفت این تیم را ترک کند و به تیم اسپانیایی پونفرادینا بپیوندد. تیمی که دو بازی در لالیگا انجام داده و همچنان شانس صعود به لالیگا را دارد.

اگرچه عابدزاده تصمیم گرفت لیگ برتر پرتغال را به تیمی از لیگ 2 اسپانیا ترک کند، اما آرزوی او که همیشه در ترکیب رئال مادرید اسپانیا بود، او را راهی این کشور کرد و می توان گفت این آرزو به زودی خواهد آمد. . به طریق دیگری بدانند بودن.

عابدزاده پس از رقابت تیم ایران مقابل امارات دلیل انتخاب تیم پونفرادینا را در «بازار اسپانیا» و دیده شدن تیم لالیگا عنوان کرد. چند روز پیش برخی رسانه های اسپانیایی گزارش دادند سویا دومین قهرمانی خود در لالیگا را به امیر بخشیده است.

بر اساس این گزارش ها، تیم سویا قصد دارد عابدزاده را در نقل و انتقالات زمستانی برای حمایت از هدفش به خدمت بگیرد. این خبر چیزی نیست که امیر تکذیب کرده باشد. او به فوتبال 120 گفت: “من خودم مستقیماً با باشگاه در تماس نبودم، اما دو یا سه باشگاه همین را به پونفرادینا گفتند.” عوض شدن. انشاءالله در تابستان امسال اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

عابدزاده امیدوار است به دوران خوب خود در پونفرادینا که در کمتر از یک سال آن را ترک کرد و پتانسیل پیشرفت این تیم ادامه دهد تا در پایان شانس نتایج بهتری از لالیگا کسب کند. در این صورت رفتن عابدزاده به لالیگا او را از نظر مالی بهتر می کند و نسبت به زمستان اخیرش بالاتر می رود.

امیر که اکنون بازیکن شماره یک تیم ایران است، اکنون در مورد علاقه خود به انتقال به رئال مادرید محتاط تر است تا شانس بازی در سایر تیم های بزرگ اسپانیا مانند بارسلونا و اتلتیکو را از دست ندهد. او در آخرین مصاحبه خود این موضوع را تأیید کرد: “چهار، پنج سال پیش گفتم – کدام تیم را دوست دارم – اما اکنون معتقدم که شاید مخالفان به من و مورد علاقه من – گروه ضربت – رسیدند. “هر چه خدا می خواهد. “

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما