آنچلوتی هدف رئال مادرید قهرمانی در چهاردهمین دوره قهرمانی اروپا است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فردا شب در برنابئو به مصاف لیدرها مقابل اینتر می رود. رئال تیم اول لیگ است و با تساوی لیدر به جای دیگری می رود. هم رئال و هم اینتر در بهترین حالت خود هستند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در یک کنفرانس خبری گفت: کیفیت و تعهد بازیکنان بسیار مهم است و این را می توان در بازی های اخیر ما دید. خوب بازی کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. من نمی توانم ناراضی باشم و فردا مانند اینتر به چیزی جز برد و صعود فکر نمی کنیم.

رئال مادرید در رده چهاردهم لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت:الان اینطور فکر نمی‌کنم. هدف اکنون آماده شدن برای بهترین بازی مقابل اینتر است. تیمی قدرتمند اما ما یک بازی خانگی داریم و می‌خواهیم بمانیم. “اگر می خواهید قهرمان شوید، باید به آن فکر کنید و به آن ایمان داشته باشید.”

رافا واران اخیراً در مصاحبه ای از این موضوع شکایت کرده است که پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان 4، هیچ هواداری واقعاً از او تعریف نکرده است زیرا سطح امید همیشه بالا است و آنها در ابتدا فقط به یک بازی نیاز دارند. کارلتو می گوید: این در تاریخ و سنت رئال است. رئال بزرگترین باشگاه جهان است و همیشه خواهان قهرمانی اروپا بوده است. به همین دلیل او 13 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است. شما نباید باور کنید و باید به سمت هدف بعدی قدم بردارید. این در ذات رئال و هوادارانش است.»

شانس واقعی برنده شدن: از این به بعد نمی توان پیش بینی کرد، اما می توانیم با قدرت های بزرگی مانند سیتی و بایرن رقابت کنیم. رئال تیم خوب و با دانشی است و هدفش همیشه برد است. مهم نیست بعد با چه گروهی روبرو می شویم. ما می خواهیم رقابت کنیم، پیروز شویم و ادامه دهیم. همه. “

مشابه از فصل 15-2014 تا فصل جاری:“مقایسه سخت است و هر سال داستان خاص خود را دارد. ما در آن زمان بازی های زیادی را بردیم، اما در نهایت جام را از دست دادیم. البته به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نزدیک بودیم و بدشانس بودیم. ما در ژانویه و فوریه شکست خوردیم و مانند مودریچ مصدومیت های جدی داشتیم. من گفتم قابل مقایسه نیست.»

این است: ” از نظر فنی و تاکتیکی بسیار پیشرفته است و کیفیت بسیار خوبی دارد. Ader دفاع درجه یک است و بر کیفیت و انعکاس صدا تمرکز دارد. در انفرادی به خوبی کار می کند و تعداد کمی از مهاجمان می توانند از آن بگذرند. او و زن و شوهر آلابا خوب و خوب کار کردند و داشتن آنها امری قابل شناسایی است.

دربی یا بازی کلیدی مقابل اینتر؟“اول اینتر و بعد دربی.” بازی با اتلتیکو یکشنبه آینده است.”

اهمیت فرهنگ:“این یک بازی خوب برای هر دو تیم بود و ما می دانیم که یک تیم خوب اینتر چیست. رقابت برای رهبران است و ما مقابل هواداران خود بازی خواهیم کرد.”

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما