آخرین اخبار «جدید قم

یک کارشناس ارزهای دیجیتال در واکنش به تصمیم جدید وزارت خزانه داری آمریکا گفت: پس از اجرای این دستور، امکان دارد که کیف پول صرافیهای بین المللی و به تبع سرمایه کاربرانی ایرانی فیریز شود، درنتیجه سرمایه فعالان حاضر در حوزه رمزارز هم توسط این صرافیها ضبط خواهد شد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، آرش ابراهیمی،رییس پلیس فتا لرستان اعلام کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان ” صرافی ارز دیجیتال آنلاین”، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری آریا، بنابر اعلام ایرانیکارت، اگر شما هم به بازار ارزهای دیجیتال علاقمند هستید و می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید، بهتر است هرچه زودتر وارد این حوزه شوید. با این حال تعدادی از صرافی های داخلی در این زمینه خدمات رسانی می کنند. وی در ادامه تصریح کرد: البته ما می دانیم به دلیل محدودیت های خوابگاهی و رعایت پروتکل های بهداشتی برای دانشجویانی که میتوانند در هر کلاس درسی حاضر باشند در کنار فضاهای محدود این کلاس ها، موجب می شود دانشگاه های ما برای آموزش حضوری یک سری محدودیت هایی را ایجاد کنند.

اخبار جدید بارسلونا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ آرش ابراهیمی رئیس پلیس فتا استان لرستان اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان ” صرافی ارز دیجیتال آنلاین”، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت. اخبار سیاسی – به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در ادامه رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 سامانه راهبردی و بومی باور 373 اهداف دورایستا را با موفقیت مورد اصابت قرار داد. وی در مورد مدارکی که به شورای نگهبان از سوی وزارت کشور ارسال شده است گفت: مدارکی که قبلاً بود همان دو قطعه عکس و فرمثبتنام بود اما الان با توجه به مصوبه شورای نگهبان مدارک تحصیلی، سوابق کار و عدم سوء پیشینه مدارکی بود که در مصوبه ما داشتیم و افراد ملزم بودند که آن را به شورای اخبار جدید گناباد – او نکته خوبی دارد – نگهبان ارسال کنند. محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: قرار بود از آذرماه ماه رقم یارانهها دو برابر شود، اما به علت مشکلاتی که در تهیه بن کارت ایجاد شد این روند به دی ماه منتقل شد.

به گزارش تابناک، اداره کنترل داراییهای خارجی آمریکا (OFAC)، طی اطلاعیهای، دستورالعملهای لازم برای شرکتهای فعال در حوزه داراییهای دیجیتال را ابلاغ کرد. به گزارش ایمنا، عملکرد قابل توجه قیمت شیبا در سال ۲۰۲۱ سبب شد تا توجه بیشتر تریدرها و سرمایه گذاران بازار رمز ارزها را به سرمایه گذاری و یا ترید آن جلب شود. به گزارش برنا، بهترین کیف پول برای ارز شیبا را اخبار جدید عباس قبادی میشناسید؟ به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ آرش ابراهیمی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان صرافی ارز دیجیتال آنلاین، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت. اگر به دنبال یک مرجع معتبر و آکادمی حرفه ای هستید تا در ان به یادگیری ارز دیجیتال در مشهد بپردازید و بتوانید در بازار کریپتو هم فعالیت کنید توصیه ما یه آکادمی پارسیان بورس است. وعده آذر ماهی محسن رضایی به دی ماه رسید و بمب یارانه ای دولت اعلام شد. به گزارش ایرنا، سرهنگ آرش ابراهیمی روز سهشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان ” صرافی ارز دیجیتال آنلاین”، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

طبق اعلام اوفاک، شرکتهای مرتبط میبایست از ابزارهایی برای تعیین موقعیت کاربران استفاده کرده و آدرسهای آیپی مربوط به کشورهای تحریمی را مسدود کنند. این شرکتها همچنین میتوانند با بهرهگیری از ابزارهای تحلیلی، هر گونه تغییر آیپی و استفاده از آن را برای انجام فعالیتهای مشکوک شناسایی و رهگیری کنند. اگر شما نیز قصد خرید و نگهداری این ارز دیجیتال را داشته باشید لازم است تا پیش از هر کاری با کیف پولهای معتبر و اصلی این ارز آشنا شده تا خیالتان از بابت امنیت دارایی دیجیتالتان راحت شود. الکاظمی نیز بهفاصله کوتاهی پس از انتشار این خبر در توییتی ضمن تأکید بر سلامتی خود همگان را به حفظ آرامش و خویشتنداری دعوت کرد. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس بالاترین تنوع ارز های دیجیتال را در بین همه صرافی های ارز دیجیتال در کشور به خود اختصاص داده است. سرهنگ علیمحمد رجبی در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به سرمایه گذاری برخی از ایرانیان در حوزه رمز ارزها اظهارکرد: تحریمهای صورت گرفته علیه کشورمان، متاسفانه زمینه را برای مسدودسازی سرمایه برخی از کاربران ایرانی در صرافی های آنلاین خارجی فراهم کرده است. رمزارز شیبا در آگوست سال ۲۰۲۰ توسط فردی ناشناس ملقب به “ریوشی” ایجاد شد. شیبا اینو که یک ارز شوخی (میم کوین) است و از دوج کوین الهام گرفته است نماد یک سگ با نژاد ژاپنی را به خود اختصاص داده است.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما