ایلان ماسک استارلینک می تواند هواپیمایی با نیم گیگابایت اینترنت در اختیار شما قرار دهد

[ad_1]

ایلان ماسک اخیراً اعلام کرده است که خدمات Starlink اسپیس ایکس می تواند دسترسی سریعتر و با تأخیر کمتری به مسافران ارائه دهد. ایلان ماسک گفت که با چندین هواپیما صحبت کرده است تا آنها را آنلاین کند.

مدیرعامل SpaceX اخیراً در مورد برنامه Starlink برای دسترسی به اینترنت در هواپیما صحبت کرده و توییت کرده است نوشتن“اگر می خواهید اینترنت Starlink را در هواپیمای مورد علاقه خود داشته باشید ، به آنها بگویید که چه می خواهید.” به گفته ایلان ماسک ، استارلینک می تواند نیمی از اینترنت گیگابیتی را با پرواز آرام ارائه دهد.

چند ماه پیش ، جاناتان هافلر ، معاون رئیس SpaceX قول داد که روی محصولات هوانوردی کار کند و گفت که این شرکت در حال مذاکره با شرکت های صنعتی برای آوردن اینترنت Starlink به فضا است. او در ماه ژوئن گفت: “تا به امروز ، ما روی نمونه ای از این سرویس کار کرده ایم و به دنبال تکمیل محصول خود هستیم تا در آینده به بازار عرضه شود.”

این هواپیما در حال حاضر هواپیماهای اینترنتی را در ارتباط با Viasat و Intelsat مستقر می کند. اما اینترنت از دنیای اطراف ستاره می آید ، زمانی که ستاره Starlink نزدیک یا دور است و می تواند دسترسی سریعتر اینترنت را برای مسافران فراهم کند.

هافلر گفت استارلینک خدمات جهانی ارائه می دهد تا همه هواپیماهای موجود در شبکه بتوانند به اینترنت دسترسی داشته باشند. به گفته ایلان ماسک ، توافقنامه حقوقی تعیین می کند که Starlink چه زمانی می تواند به اینترنت برای هواپیماها دسترسی داشته باشد. او در توییتی در ماه ژوئن نوشت: “حالا” [بوئینگ] 737 همان [ایرباس] “ما روی A320 تمرکز می کنیم زیرا آنها افراد زیادی را حمل می کنند.”

SpaceX قبلاً 1740 ستاره Starlink را به فضا اعلام کرده است و بیش از 100،000 کاربر در 14 کشور دارد. پیش بینی می شود تعداد ستاره های Starlink به 12000 برسد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما